Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2006, 10:13
Roxy
Roxy is offline
Regelmatig pluk ik ergens wat vandaan en brand ik dat op dvd zodat ik in mijn bed films kan kijken. Nou is me de laatste dagen weleens gebeurd dat het lichtje linear pcm gaat branden tijdens het 'loading' proces en dat hij daarna de dvd uitspuugt. Ik convert vaak de bestanden met winavivideoconverter van avi naar dvd en brand het dan met nero. De dvdspeler is van JVC.
De vraag is wat doe ik fout.
Oud 09-02-2006, 23:35
Carn
Carn is offline
linear pcm is een audiostandaard:

"PCM is the usual digital method used for music audio playback of music CDs. DVDs have a greater volume so they use Linear PCM, which has a higher sampling rate"

dus misschien dat er tijdens het converteren iets fout gaat met een audiosetting en daardoor je DVD niet in zn gleuf wil?

als oudere gebrande / normale dvds het wel gewoon nog doen dan ligt het probleem denkik niet aan de dvd speler.
Oud 03-03-2006, 21:10
paco de taco
paco de taco is offline
Inderdaad, even kijken of dit probleem ook voorkomt bij originele.
Als dit zo is even met je speler terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gehaald. Spuugt ie originele niet uit zul je misschien een ander programma of andere schijfjes moeten gebruiken..
Reageren

Regels voor berichten