Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarbij, dat je eerder relaties hebt gehad, wil niet per definitie zeggen dat je meer kans van slagen hebt. Niet iedere relatie is hetzelfde namelijk, dus je zult überhaupt weer van voor af aan moeten beginnen... |
![]() |
||
Citaat:
verder, je begint met iedereen weer vanaf 0 in principe, dus relax.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Hoe dan ook, je ervaring zal met iedere vrouw weer anders zijn, iedere keer bouw je in principe opnieuw ervaring. Wees gewoon jezelf en verras haar van tijd tot tijd met spontane dingetjes/acties/whatever. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik spreek hier dan ook slechts over mijn eigen ervaringen en beweer niet dat dat per definitie voor iedereen zo is.
Laatst gewijzigd op 27-01-2006 om 19:58. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben gewoon benieuwd, nou goed? |
![]() |
|
ik heb tot nu toe vriendjes gehad zonder echte ervaring, dat vond ik geen probleem. mocht ik weer n keer een vriendje hebben, dan zou ik het prettig vinden ja als hij wel ervaring heeft. gewoon omdat ik ook wat ouder ben en geen zin meer heb in een "maagd".
dit neemt niet weg dat een hoop meisjes het totaal niks uitmaakt, dat is heel persoonlijk denk ik.
||
![]() |
Citaat:
En daarnaast kun je denk ik ook niet stellen dat alles zwart wit is: óf veel ervaring (en dus fladderen van griet naar griet zoals jij schrijft) óf geen ervaring (en dus niet fladderen van griet naar griet). Ik had m'n eerste serieuze relatie toen ik 13 was. Erg jong, maar goed. Van mn 15e tot mn 17e ben ik bij dezelfde jongen geweest. Daarna ook telkens relaties van minstens 6 maanden. Dat heeft mij gevormd, dat maakt mij tot de persoon die ik ben. Maar dat ik op deze jonge leeftijd al een paar serieuze relaties heb gehad, houdt dus niet in dat ik gefladderd heb van de één naar de ander. My point being: het verschilt heel erg van persoon tot persoon. Iedereen heeft z'n voorkeuren.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-01-2006 om 21:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als ik eerlijk mag zijn, ben ik blij dat mijn vriend al een serieuze relatie gehad heeft vóór mij. Zo weet ik dat hij het serieus meent en dat hij echt van me houdt en dat hij me zou durven dumpen als het moet. (Hij had nl zijn ex gedumpt) Ik bedoel maar dat ik een jongen ken die samen is met een meisje, maar eigenlijk niet echt van haar houdt, maar gewoon samen is met haar omdat hij momenteel niemand beters vindt...Hij durft haar eigenlijk gewoon niet te dumpen omdat hij dan alleen zou overblijven en dat wil hij niet. Zo iemand wil ik dus liever niet
![]() |
![]() |
|
![]() |
Maak je niet druk Mark!
![]() Ik acht het totaal onbelangrijk of een jongen ervaring heeft of niet, uiteindelijk merk je er toch zelden iets van. Bij elke relatie begin je toch weer op het 0-punt, en is het maar de vraag of het uberhaupt een kans van slagen heeft. Wees eerlijk, zeg dat het je 1e relatie is en dan komt de rest vanzelf wel, heus. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het wel redelijk belangrijk, geloof ik. Als ik kijk naar tot watvoor mannen ik me aangetrokken voel zijn ze meestal een paar jaar ouder dan ik. Dan zou ik het toch apart vinden als iemand op bv. zijn 26e nog geen noemenswaardige ervaring heeft met relaties.
Van elke relatie leer je dingen, doe je ervaringen op die in toekomstige relaties handig kunnen zijn. Ik heb zelf 2 relaties gehad die in elk geval het noemen waard zijn en het lijkt me niet fijn om dan met een ander weer helemaal 'bij het begin te moeten beginnen'. Laatst gewijzigd op 27-01-2006 om 23:59. |
![]() |
|
![]() |
Zo moeilijk is het niet om een relatie te hebben hoor
![]()
|
Ervaring doet er niet zo toe.
Het hebben van een relatie gaat er imho om dat je veel en vaak bij diegene wil zijn waar je verliefd op bent geworden. Dus in het hypothetische geval dat er een meisje verliefd op je wordt en jij op haar, dan zal het haar weinig doen omdat ze al verliefd op je is en je leuk vindt om wie je bent en hoe je doet. Maar, zo zie ik het slechts.Het enige dat ik uit praktijk kan vertellen is ,dat ik de eerste ben voor mn huidige vriendin en dat ik hiervoor wel relaties heb gehad(enkele) en zij vindt het niet leuk dat er al ooit iemand aan mij heeft gezeten. Dus wie weet tref je het en is ze superblij dat je nog niet zoveel hebt meegemaakt op relatie gebied.
||
Citaat:
![]() En dingen leren kan je ook doen door zien, afkijken, spieken als je't zo wilt noemen... Ok, niet zo goed, akkoord, maar 't gaat. ![]() En anders verbeter ik mezelf wel over 'n jaar of wat. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk het dan ook alleen maar. Ik weet dat mijn vriend het "onmannelijk" vindt van zichzelf, dus zeg ik zeker niet tegen hém dat het schattig is. ![]() |
![]() |
|
Aan de ene kant zou ik het schattig vinden, en ik zou me ook wel "vereerd" voelen dat ik de eerste zou zijn met wie hij het zou willen proberen.
Aan de andere kant heb ik 2 relaties gehad met jongens voor wie het de eerste relatie was, en 1 relatie met een jongen die al een serieuze relatie achter de rug had. Met categorie 1 had ik regelmatig ruzie en problemen, gewoon omdat we niet helemaal gewend waren aan het hebben van een serieuze relatie. Met meneer 2 gaat het nog steeds prima, hij weet gewoon hoe hij met bepaalde dingen om moet gaan en het voelt gewoon veel beter. Nou kan dit ook komen omdat de eerste twee jongens gewoon wat jonger waren en sowieso nog niet zoveel social skills hadden. En gebrek aan ervaring mtt zoenen en seks enzo, daar zou ik me totaal niet druk over maken, het is juist leuk om iemand anders alles te mogen leren ![]()
||
![]() |
Citaat:
Het voordeel van meerdere relaties gehad hebben is weten wat je wil, wat niet, hoe je met sommige dingen het beste om kunt springen etc. Maar dat kan je in mijn ogen ook vrij gemakkelijk leren door gewoon te kijken, te kopiëren enz. Daarbij denk ik dat er heus meisjes zijn die er niet mee zullen zitten om het jou te leren, sterker nog mij lijkt zulke situaties juíst heel erg leuk. ![]()
|
Tot nu toe vond ik het altijd schattig, heb een aantal jongens gehad die geen ervaring hadden en opzich vond ik het wel lekker alles rustig aan te doen en het idee dat ik niet echt iets verkeerd kon doen, want hij wist toch niet beter...
Maar nu? Nu wil ik toch liever iemand die wat ervaring heeft, zodat je dingen niet meer hoeft uit te leggen, die dat gewoon weten en snappen en daarom niet meer zo doen. Ze weten beter hoe ze met een partner moeten omgaan, het gaat meer vanzelf, je bent meer gelijkwaardig en dat lijkt me eigenlijk toch wel een stuk fijner... Niet dat ik iemand zonder ervaring ga afwijzen, maar ik sta er niet meer om te springen... Verder wat theemuts zegt. Ik weet uit vorige relaties heel duidelijk wat ik niet meer wil. En zij komen er later achter. En zij komen er ook later achter dat ze meer van de wereld willen zien...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Heroïne - Een geweldige ervaring tot een ramp! HaroldVanBlaade | 2 | 18-03-2016 17:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kaakoperatie [& ook: narcose]. Ervaringen? In Your Room | 50 | 05-02-2006 16:46 | |
Seksualiteit |
Hoe belangrijk is ervaring? Pallas | 20 | 27-05-2004 08:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
migraine+aura: ervaringen? Tulpje6 | 22 | 20-11-2003 14:43 | |
Werk, Geld & Recht |
horeca.....waarom moet je ALTIJD ervaring hebbe? Rosiehessie | 36 | 04-07-2003 14:49 | |
Flora & Fauna |
Hoe gaan dieren om met overlijden? Ervaringen? murwari | 6 | 24-10-2002 22:25 |