Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: Ik heb het gezegd met wat moeite na ongeveer 6 maanden bij mn ex, waar ik een ietswat verlegen 'ik ook van jou' op te horen kreeg, wat vlak daarna vervangen werd door 'ik hou echt van je'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zegt toch ook niet 'Hee, ik voel meer voor je dan dat ik je gewoon lief vind, maar ik hou nog niet van je.' Dat serieuze gedoe altijd. 'Oh ik ben geen 13 meer, maar volwassen, ik doe niet zo kinderachtig hoor.' Een beetje luchtigheid en niet alles te serieus nemen, is soms best verfrissend hoor ![]() Laatst gewijzigd op 03-02-2006 om 11:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je ziet toch in films.. dat mensen helemaal gaan plannen dat ze tijdens een romantic dinner ILoveYou gaan zeggen.. nou.. nu is het gewoon zo op de eerste dag al: maar ik moet weer gaan, ik spreek je zometeen doei doei <3<3(F)(L)hou van je |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij zei het na 17 dagen. Nou ja, zei... Hij stuurde me een hele lieve en serieuse sms nadat we een hele leuke avond hadden gehad. Ik wist ook meteen dat hij het echt meende, niet alleen door die woorden, maar ook door zijn daden. Daarvoor hadden we namelijk gesprekken gehad over dat je tegen mij geen dingen mag zeggen als je ze niet oprecht meent. Dat sms'je staat nog steeds in mijn telefoon en ik lees hem nog regelmatig. Ik kwam er wat later mee, toen we weer een hele avond samen waren geweest.. Ik vond het wat moeilijker om te zeggen omdat ik nog wat onzeker over mezelf was, dus daarom duurde het wat langer. Maar toen het er eenmaal uitkwam was het ook echt van : met jou wil ik verder en jij bent het helemaal voor mij. We zeggen nog steeds iedere dag tegen elkaar dat we van elkaar houden, en dat menen we nog net zo oprecht als we het de eerste keer zeiden. Misschien heeft het door de tijd zelfs nog wel meer betekenis gekregen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"ik hou van jou" door een computer hajo | 5 | 17-09-2003 16:53 | |
Seksualiteit |
Hoe schrijf je "ik hou van jou", in het Surinaams.. Verwijderd | 6 | 03-09-2003 15:47 | |
Liefde & Relatie |
Wat betekent "ik hou van jou" voor jou? moison100 | 52 | 13-05-2002 08:00 |