Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2006, 20:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had altijd een Nokia, een hele oude, 3210 ofzo maar die batterij is nu echt heel slecht en het is al de derde batterij dus ik denk dat ik toe ben aan een nieuwe telefoon. Ik ben op zoek naar een hele simpele telefoon, geen camera, mp3-speler of andere fratsen. Gewoon een telefoon om te bellen. Ik heb dus al jaren een Nokia en daar ben ik erg tevreden over (behalve de accu dan). Dingen die ik wel belangrijk vind:
- lange standbytijd
- veel smsjes op kunnen slaan (en dan vind ik stuk of 20 al veel hoor)
- wekker
- stopwatch zou leuk zijn
- trilfunctie zou ook leuk zijn
- woordenboek om smsjes te typen
- makkelijk te bedienen toetsen dus niet van dat gepriegel
- snel kunnen smsen
- calculator

Nou is mijn oog gevallen op de Nokia 1101 / 1110 en 1600 en dan met name op de 1110.

Is er iemand die er zo een heeft of er iets over kan vertellen? Ervaringen? Voor/nadelen? Van de 1110 zou ik graag willen weten hoe dat scherm is want dat snap ik niet helemaal met wat daar nou mee is. Hebben bovenstaande telefoons die dingen die ik belangrijk vind of lees ik nou scheel?
Oud 08-02-2006, 11:19
M@rco
M@rco is offline
Dat scherm is echt niet meer van deze tijd. Wat is je budget eigenlijk? Er moet toch wel iets beters te krijgen zijn dan dat. Nokia was vroeger goed, maar tegenwoordig lopen ze hopeloos achter...

Sony Ericsson maakt hele mooie telefoons, misschien is dit wat?
Oud 08-02-2006, 11:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn budget is maximaal 100 euro maar dan moet ie wel simlockvrij zijn.

Ik hoef niet perse een kleurenscherm ofzo maar die Nokia 1110 heeft volgens mij een zwart scherm met witte letters en ik weet niet of dat zo fijn is.
Oud 08-02-2006, 19:50
M@rco
M@rco is offline
Hm... heb je wel eens een telefoon met abonnement overwogen? Dat is vaak echt niet duurder dan steeds beltegoed kopen (lagere kosten per minuut, goedkopere smsjes), en je kunt er gewoon gratis een mooie telefoon bij nemen (e.e.a. is natuurlijk wel afhankelijk van je abonnement).

Hier kun je overigens een review lezen van die Nokia. Dat scherm ziet er niet echt heel geweldig uit...

Laatst gewijzigd op 08-02-2006 om 19:56.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 21:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
M@rco schreef op 08-02-2006 @ 20:50 :
Hm... heb je wel eens een telefoon met abonnement overwogen? Dat is vaak echt niet duurder dan steeds beltegoed kopen (lagere kosten per minuut, goedkopere smsjes), en je kunt er gewoon gratis een mooie telefoon bij nemen (e.e.a. is natuurlijk wel afhankelijk van je abonnement).

Hier kun je overigens een review lezen van die Nokia. Dat scherm ziet er niet echt heel geweldig uit...
Abonnement heb ik wel overwogen maar dat is niet echt handig voor mij omdat ik de ene maand voor 20 euro bel en de volgende maand maar voor een paar euro. Het wisselt enorm.

Bedankt voor die review Daarin staat dus dat deze erg veel op de 1600 lijkt maar dat die een kleurenscherm heeft en deze dan dat zwarte scherm met gele letters. Kan ik dan toch beter voor die 1600 gaan?
Oud 08-02-2006, 22:03
M@rco
M@rco is offline
Lijkt me wel. Daar hebben ze ook een review van, ik maak eruit op dat ze het een goedkope no-nonsens telefoon vinden met als voornaamste pluspunt dat de batterij erg lang meegaat (en t.o.v. de 1110 natuurlijk het kleurenscherm).
Oud 11-02-2006, 13:25
]{ing
]{ing is offline
Sony Ericsson J310i staat bij www.gsmhut.nl voor 83 euro (89 incl verzending). Best een goede deal, compact en goed toestelletje mits je alleen belt en smst.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 13:26
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
M@rco schreef op 08-02-2006 @ 20:50 :
Ik zie bij sommige providers dat sim only en een losse telefoon vaak voordeliger is dan abbo+tel. Bijvoorbeeld een Telfort 300+150 bonus sim only en bijv die Sony J300i tel. Dan betaal je 12 maanden omgerekend 20 euro per maand (met telefoon) en je hebt 300 min + 60 sms in de bundel.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 21:22
Rachel
Rachel is offline
Ik heb pas de 1600 als 2e telefoon erbij gekocht en ik vind hem wel fijn
Hij heeft alles wat jij in je rijtje opnoemde en ik vind hem wel fijn smsen . Hij kan het ook snel, maar als je iets wilt wissen (en dat te snel doet), dan wist hij ook teveel (het lijkt dan of hij je niet helemaal bijhoudt).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten