Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2002, 11:35
Optima
Optima is offline
Men zegt dat wanneer een paar op vakantie gaat en deze zonder ( onopgeloste) onenigheden overleefd, dit een goede basis is voor de toekomst.

Dat lijkt me namelijk ook om de volgende redenen.

je bent ver van huis, in een vreemde situatie, je zult dus moeten improviseren, en ook dingen moeten regelen die niet echt fantastisch zijn. Er behoort dus een taakverdeling te komen, dit kan of heel plastisch, of je voelt het gewoon aan. Ieder eigent zich een rol toe.

Daarbij moet je niet in verveling komen. 2 weken zijn bijvoorbeeld lang om continu met elkaar te ziten opgescheept, maar maak het jezelf naar je zin, je moet weer moeite doen voor je partner, en het is nu net de vraga of je dat wil of niet.

De liefde kan ook versterken door bijvoorbeeld een dagje voor jezelf te nemen, en elkaar dan 's avonds te treffen in een bar= zeer bevordelijk voor het mysterie ( ik stel geen rollenspel voor)

Het gata voornamelijk om het feit dat je een lange lap tijd bij elkaar bent. In werkelijkheid zal dit natruulijk varieren met school, werk, vriendenkring. Maar als je die 2/3 weet-ik-hoeveel weken overleefd en een leuke tijd aan overhoudt, dat zit het voor de rest van je leven goed....
Oud 20-06-2002, 12:32
casey
casey is offline
Naja, waarschijnlijk wel.
Nu, ik ben nog nie lang alleen geweest met m'n vriend eigenlijk. We zijn op reis geweest voor 2 weken, maar dat was samen met m'n ouders (goedkoper, komen er goe mee overeen etc.).
Dara heeft hi jgeleerd dat ik best wel een stukske kan zagen maar ja, hij heeft 't overleefd hoor. En ikke ook. 't Waren 2 leuke weken. En 'k heb geen last van hem gehad, zoals i kwel van m'n klasgenoten had toen ik 10 dagen in Italië zat.

Dta van: eens een dagje apart uit en elkaar 's avonds weer ontmoeten, hoeft voor mij niet...
Oud 20-06-2002, 12:49
Roos
Roos is offline
Nee, geen ultimate test.

Op vakantie is het genieten. Je ligt op het strand, gaat stadjes bezoeken, hoeft niets te doen, je hotelkamer wordt schoongemaakt, je gaat uit eten.
Als je gaat samenwonen moet je allebei werken, en daarnaast het huis schoonhouden, koken etc. Dat is iets heel anders.
Oud 20-06-2002, 13:01
owlbeer
owlbeer is offline
Ik denk het wel en beter gaat het helemaal fout bij dat ene meisje wat nu met haar vriend op vakantie is. (ach ja, ze maakt het toch uit als ze terugkomen)
Oud 20-06-2002, 14:06
Verwijderd
ja, ga ik me moeder voorstellen, mag ik misschien wel met m'n lief op vakantie
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 09:29
Verwijderd
Je hebt gelijk, dat is een test, maarrr

(zoals in dat programma love-test ofzow)

Zónder elkaar op vakantie vinnik een grotere test..!!
Omdat je gevoelens toch vaak een beetje verdwijnen als je zo ver weg zit....en je komt dan ook een hele hoop leuke mensen tegen etc..
Ik ben doordat de "liefde van m'n leven" 5 daagjes met z'n school naar Florence ging, hem kwijtgeraakt.....
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 10:21
Doki
Doki is offline
Chillen Jean, het wordt leuk 8-)
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 10:29
NERD
NERD is offline
Citaat:
Op vakantie is het genieten. Je ligt op het strand, gaat stadjes bezoeken, hoeft niets te doen, je hotelkamer wordt schoongemaakt, je gaat uit eten.
Klopt als een bus, de stelling had volgens mij dan ook beter kunnen luiden: "met elkaar kamperen: de ultieme test?"
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 10:29
sead-nbm
sead-nbm is offline
ik denk niet dat als je een vakantie samen overleeft dat dat gelijk de basis voor een lange goede relatie is en als je het niet volhoud dan moet je ook kijken hoeveel andere mensen heb gezien. als je echt 2 week op elkaars lip zit dan kan ik me voorstellen dat je ej aan elkaar gaat ergeren. ik heb dat wel met goede vrienden van mij. ik ben nog nooit met mijn vriendin op vakantie gegaan. zou ik wel graag willen maarja
Oud 22-06-2002, 16:06
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja ik en me ex zijn 2 keer vet gezakt en das maar goed ook
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 12:59
simple creed
simple creed is offline
mijn zus is nu voor een half jaar naar australie en ze heeft al bijna 5 jaar een vriend....

en die twee missen elkaar zo en zijn zo blij als mijn zwager (zo noem ik hem maar) eindelijk naar australie gaat om haar weer op te halen....

zoiets vind ik pas de ultimate test... als je zolang zonder elkaar kan en dan...

hmm... het zou me niets verbazen dat als ze terugkomen uit Australie dat ze trouwplannen hebben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten