![]() |
|
![]() De evolutie van de revolutie. Eerst kwam de muziek. Toen foto's. Toen podcasts. En nu voegt iPod ook video toe aan je nieuwe muziek- en media-ervaring. Alweer. De lichtere en slankere 30GB- en 60GB-modellen zijn al verkrijgbaar vanaf € 329..... Verdere Introductie Tech Specs Review Een iPod met video mogelijkheden, leuk! maar let op het blijft een mp3 speler en het wordt dus geen portable DVD speler. Maar het is een zeer fraaie bonus. Wie heeft deze speler al? Of wie is het van plan te kopen? Of vind je het maar tien keer niks? Laatst gewijzigd op 15-11-2005 om 21:35. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
de OORDOPJES bepalen de kwaliteit... Ik weet zeker dat als ik jou geblinddoekt het geluid uit 10 verschillende mp3 spelers zou laten horen jij er geen een kan koppelen... de videofunctie kan dan trouwens wel 'overrated' zijn.. je betaalt er ook geen grote meerprijs voor. volgens mij is de enige reden dat jij hem niet zou kopen geldgebrek ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En wat nou geldgebrek, geloof niet dat jij iets te maken hebt met mijn financien. Dus hou voortaan je commentaar voor je. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of je bestelt hem online met 50€ verzendkosten |
![]() |
||
Citaat:
Het is toch alleen voor hun image, dat andere mensen kunnen horen wat voor muziek ze hebben en dan hoor je het is het gewoon weg bout.
||
Citaat:
![]() Als je ergens geen verstand van hebt, zeg dan gewoon NIKS. En die laatste opmerking slaat al HELEMAAL nergens op.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en kom op man.. iedereen weet toch wat een ' ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De H3x0 met battery adapter en a/b was inderdaad 100 euro duurder dan de H1x0. Mijn H3x0 was een 'volwaardig' model voor een SE-achtige prijs. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ---- Maar nu even over de krasgevoeligheid: Ik zie op een aantal fora's allemaal dingen staan over dat de materiaalkeuze slecht is omdat er snel krassen op komen. Is dat écht zo erg? [foto misschien?] Ben namelijk erg krasgevoelig en koop dan liever een witte (hoewel die minder mooi is vind ik zelf) dan een zwarte die er "na een week uitziet als mijn MP3speler van 2 jaar oud" (Quote boze iPod bezitter) Apple zegt natuurlijk niets over de krasgevoeligheid dus zou ik graag jullie reacties horen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder zie je die krassen alleen als je ze in een bepaalde stand draait en het licht er goed op valt. Valt dus best wel mee. En hoe vaak ben je dat ding nou uitvoerig aan het bekijken? Ik nooit althans. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|