Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De normale gang van zaken is dat werkgevers best weten dat de bal bij de werknemer ligt. Want die moet actie ondernemen als hij vindt dat hij onterecht ontslagen is. Sterker nog, in sommige sociale wetgeving word je zelfs beschouwd als verwijtbaar werkloos als je na een ontslag op staande voet niet actie onderneemt via de rechter. Er ligt dus veel verantwoordelijkheid op de werknemer zelf. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is of na KIJKEN of checken ![]() maar alsjeblieft niet na checken.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat bij ons een keer het probleem was, is dat we zo'n afzuigsysteem hadden waar een koker in was blijven steken. Hierdoor was er 850 euro kwijt. Niet echt plezierig dus. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb ooit een casus gespeeld bij de opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening. Ging in de casus om een vrouw die, net als jouw vriendin, beschuldigd is van diefstal en op staande voet is ontslagen. mij werd toen, als client, aangeraden om mijn werkgever een brief te schrijven. hierin moest ik tenminste aangeven het niet eens te zijn met mijn ontslag, dat ik beschikbaar ben voor werk en dat ik mijn loon gedurende deze periode doorbetaald wilde krijgen. verder werd mij aangeraden de brief aangetekend te verzenden en de werkgever 8 dagen te geven om te reageren. maar ik weet niet of je vriendin nog wilt werken daar? want anders moet je andere stappen ondernemen denk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Psychologie |
vriendin met boulimia kita | 19 | 01-06-2005 21:16 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 |