![]() |
|
![]() |
Mischien ken je het wel van discovery van die gasten die van gebouw naar gebouw springen enzo. Maar het is meer dan dat, vele vinden het ook een ware sport en life-style en het is opweg om een redelijk bekende sport in nederland te worden.
check hier een aantal nederlandse freerunners.. - Vet filmpje http://www.urban-style.nl/media/showreel2005.wmv - Nl freerun portal http://www.urban-style.nl |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
toch is het een feit dat dit een sport is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik zal niet de beroerste zijn. Ik verwacht wel dat jij niet alleen tegen mijn argument, dat ik zo ga geven, ingaat, maar dat je ook andere argumenten geeft waarom het WEL een sport zou zijn. ![]() Het is geen sport, omdat er geen regels voor zijn. Dat is toch wel een eerste vereiste voor een sport, dat er duidelijke afspraken zijn waaraan je moet voldoen en wat niet mag. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
de regels zijn gewoon simpel ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
freerun tips pieter10 | 1 | 27-06-2016 16:57 | |
Vrije tijd |
Freerunning limit | 33 | 21-07-2012 15:20 | |
Vrije tijd |
'Tricks' salto's en dergelijke Tijdschrift | 32 | 18-04-2012 06:44 | |
Vrije tijd |
Parkour/freerunning sessies in omgeving groningen Rick-v15 | 6 | 24-06-2011 18:42 | |
ARTistiek |
hmm... creabea die ik ben 4 h3r0 | 33 | 10-10-2006 16:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn in voeten/benen Frondish | 7 | 16-04-2005 07:57 |