Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En Lane natuurlijk ![]()
||
Citaat:
![]() Ik hoop dat kirk nog wel een aantal weken de rol van zwerver houd, ben nu al benieuwd waar ie volgende week opduikt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar: gooo Lorelai! Ik vond dat Kirk gedoe wel een btje overdreven hoor.. het is geen slechte komedie maar een serie, dramaserie zelfs volgens de tvgids..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En Dean was weer lekker stom, maar ik heb hem altijd dom gevonden dus deze keer was het niet anders ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vond het juist wél Rory achtig. Het laat zien dat ze niet maar aan het spelen is met die jongen, maar dat ze hem écht leuk vindt. En ik vond dat van het huis wel een beetje Luke-achtig. Hij was met Nicole toen ook zo overhaast gaan samenwonen, trouwen en vervolgens weer scheiden. Op zich zit het dus wel een beetje in hem. En misschien heeft Lorelai gewoon nog wat extra effect op hem.
||
Citaat:
Kijk dat ze hem nu echt leuk vindt is natuurlijk superleuk en dat het hele 'spelletjes spelen' toch niet goed werkt bij haar ![]() Maar hij vindt haar toch ook echt leuk? Hij was helemaal jaloers op dat feest en wilde alleen maar met haar zijn en samen weggaan enzo. Dat zegt toch wel wat lijkt me?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Net als Rory. Hence de badkamer.
||
Citaat:
![]() rory zag er ook echt groen uit gewoon ![]() En paris <3 Hoe ze al die mensen zogenaamd toeschopte, geweldig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik dacht dat het niet zo lang was maar als jullie zeggen dat het echt 2 weken was dan kan ik me haar reactie iets meer begrijpen. Maar toch.. the phone works both ways enzo ![]() Het zal natuurlijk allemaal wel goed komen met Logan enzo. Dat hoop ik toch wel want ik vind ze echt leuk bij elkaar <3
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke omroep/zender? Hongaar | 39 | 27-11-2005 17:54 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #11 Niet Slaan | 500 | 29-09-2005 12:50 | |
Lifestyle |
Wat gaan jullie allemaal doen vanavond? Love_Fulfilled | 500 | 26-09-2005 13:11 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #7 Sasz | 500 | 05-01-2005 11:41 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Apomes | 500 | 28-05-2004 12:29 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 8 Roxy | 250 | 25-11-2003 17:14 |