Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2006, 12:58
Vada
Vada is offline
Hey allemaal,

Sinds een maandje of twee heb ik de LG F2100 en ik ben er zeker tevreden mee. Alleen sinds een paar weken piept hij tijdens het bellen elke minuut, en ik weet niet waar dit door komt.
Mijn minuutmelder staat uit, dus die is het niet. Om te controleren heb ik mijn minuutmelder een keer aangezet, maar de piep van de minuutmelder is anders dan het piepje wat ik nu steeds hoor.

Ik vind het echt vreselijk irritant dat er elke keer zo'n piepje door het gesprek heen komt, dus weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen? De telefoon heeft dit niet vanaf het begin gedaan, dus misschien dat iemand die met mijn telefoon bezig is geweest per ongeluk iets aangezet heeft.
Ik heb alleen gekeken bij de minuutmelder onder oproepinstellingen, die staat dus uit. Maar misschien staat er nog ergens anders een optie tot minuutmelder? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt!
Oud 01-03-2006, 18:13
MTpower
MTpower is offline
Laag tegoed?
Lage batterij?
Oud 02-03-2006, 08:42
Vada
Vada is offline
Het ligt niet aan het tegoed, want ik heb een abonnement (hij piept zowel aan het begin als aan het eind van de maand) En het piepje van de lege batterij is anders. Bovendien piept hij ook als de batterij vol zit. Hij piept bij elk gesprek elke minuut, dus ik vraag me af of je op meerdere plaatsen de minuutmelder in kunt stellen. Maar ik zou niet weten waar nog meer?
Reageren

Regels voor berichten