Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Al is het als hij bij me is wel minder, dan krijg ik een knuffel of iets dergelijks, maar als het aan de telefoon is of via msn valt ie nogal stil, terwijl ik dan graag een reactie wil. Maar dat is dan ook 't minst leuke, niet iets wat me extreem stoort ofzo. ![]() Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 21:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
ehhh...
Hij wil altijd alles op het laatste nippertje doen, en daar kan ik heel slecht tegen... ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Denk je dat ik daar veel over te zeiken heb dan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mwa, stiekem is dat natuurlijk niet zo leuk van mij en is dat helemaal niet het minst leuke aan hem ![]() Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 22:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik deed dat vroeger ook altijd met vrienden, maar hij wil dat niet. Klaar, niet moeilijk over doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maargoed, ik zou het eigenlijk niet weten... ik ben niet echt iemand die zich snel ergens aan ergert. Soms heeft ze wel eens zo'n bui dat ze maar door blijft lullen maar dan luister ik vaak gewoon niet, dan knik ik braaf mee en zeg zo nu en dan eens "ja" ![]() Maar dat is niet echt ergelijk eigenlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eigenlijk best raar he, dat wij elkaar naakt hebben gezien. Je zou er bijna misselijk van worden. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou even bij haar langs gaan om te zeggen dat ze moet stoppen met haar irritante wanhopige pogingen, en dat ze een eigen leven moet zoeken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het enige wat ik een beetje jammer vind aan mijn vriendje, is dat ie op zaterdagavond of op zondagmiddag liever naar de voetbal gaat als bij mij is. Mja, als dat het enige is ![]() Ben ergens ook wel blij dat ie dat niet opgeeft voor mij, maar dat hoef ik niet altijd te laten merken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Puhh... wat je eigenlijk dwars zit is meer het feit dat het heel erg goed zou kunnen dat een aantal van die meiden misschien beter in bed waren dan jij, en dat hij stiekem aan hen denkt terwijl ie jou doet.. ![]() [kinderachtige eikelmode uit]
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||