![]() |
|
![]() |
Ik ben ook 1.55 !! (Eigenlijk 1.54
![]() En ik vind het prima! Ja tuurlijk denk ik soms (bijvoorbeeld met kleding) "was ik maar wat langer", maar meestal ben ik er wel tevreden mee. D'r gaat geen dag voorbij dat niemand er wat over zegt. Maar meestal is dat lief:"hey En om uitdrukkingen als spinazie en pindakaas eten of dat ik een schop onder mn kont moet krijgen, lach ik vrolijk mee. kleintje" of "dag lekkerdingetje". En als mensen er een probleem mee hebben, jammer voor hen. Ook gister zei een man voor t cafe waar ik uitkwam: hmm 12, 13 ? Ik: 40, 50 ? was u maar weer 15 he... Gewoon schijt aan hebben en accepteren! -xxx- mijntje
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ik ben ook best klein (1.63, valt nog mee) maar laatst zag een kennis van me moeder mijn vader en me zusje (van 11) en die dacht dus dat ik dat was en die vond het zo zielig dat ik zo klein was gebleven
![]() en een tijd geleden was er weer iemand die dacht dat mijn moeder mijn zus was, dus ik vraag me dan af, vinden mensen me er oud of jong uitzien???
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wees er blij mee zou ik zeggen, kan je tenminste hakken dragen zonder al te groot te zijn. k ben zelf 1.63, okee dat is ook niet supergroot ofzow ![]() -x- Alicia |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je het kan het klein zijn nu wel de hemel in gaan zitten prijzen, maar de echte lekkere dames zijn meestal toch wat langer. Komt denk ook omdat kleinere dames vaak wat vetter ogen terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn.
Je hoeft natuurlijk niet ontevreden te zijn met je 1,55; je kan er toch geen moer aan veranderen.
||
Citaat:
![]() Maar ik ben dus ook 1.55 tot 1.57. Ik heb er geen last van. Veel mensen schatten me zelfs ouder dan ik ben, dus dat is wel opvallend (gezien klein cupje en klein lichaam)! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben zelf ook niet groot (1,63) en zou best wel wat groter willen zijn. Maar ik ben blij dat ik niet nog kleiner ben want dat zou ik echt minder vinden.. Zelf vind ik 1,63 namelijk niet super/opvallen klein ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook niet zo groot... maar daar zit ik echt niet mee.. en het is juist handig met bv. broeken. Bij een vriendin zijn ze altijd te kort.. en te korte broekspijpen... dat ziet er echt niet uit! Bij mij zijn ze of goed of te lang... maar dan kan ik ze nog korter maken of omslaan... handig toch??
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #3 bloodyb | 500 | 20-09-2015 19:46 | |
Seksualiteit |
is mijn penis te klein? tha killa | 6 | 26-04-2009 10:31 | |
Flora & Fauna |
2 katten, poes te klein voor zwangerschap? Sortjuh | 54 | 28-11-2006 20:21 | |
Software & Hardware |
De tekst van mijn webpage is op de ene pc te groot en op de andere te klein G.T.C. | 16 | 27-04-2003 18:00 | |
Seksualiteit |
Het gaatje is te klein of hoe zit het? Verwijderd | 24 | 18-12-2002 17:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Te klein ....... Het gevaar (2 gedichtjes) Gothic | 2 | 12-11-2002 08:22 |