Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2006, 10:53
leipo
leipo is offline
?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2006, 11:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik sta s'ochtends altijd wel snel op ja. Tenminste, zeker als ik voor een bepaalde tijd iets moet doen (bijv. om 10 uur op school zijn ofzo) anders ook wel maar dan duurt het wat langer zegmaar.

Misschien is het wijs je vraag eventjes opnieuw te formuleren, en de vraag in je post zelf nog eventjes te herhalen ofzo?
Oud 24-02-2006, 11:27
coopergirl
coopergirl is offline
Wat een 'leip' topic

Neen, allereerst druk/ sla ik zo'n 4 maal op de snooze knop. Vervolgens val ik half slaapdronken uit bed, sleur ik mijzelf naar de douche waar ik vervolgens moeite mijn ogen open kan houden. Daarna ga ik op de automatische piloot wat kleren aanschieten, mijn hoofd plamuren en stap ik in de auto.. Als ik een half uur op mijn werk ben -1,5 uur nadat ik ben opgestaan- voel ik me enigszins wakker
Oud 24-02-2006, 11:53
Elisabeth.
Elisabeth. is offline
Ehh.. nee. Eerst gaat mn wekker die ik altijd uitzet waarna ik weer verder slaap. Dan na een halfuur roept mn moeder, en dan zet ik mn tv meestal aan, na een kwartier roept mn moeder me nog een keer, en dan besef ik dat ik veel te laat ben en doe ik heel snel kleren aan, tandenpoetsen, haar modeleren, en op de fiets naar school. Tegen de tijd dat ik dan op school ben ben ik wel enigszins wakker, meestal. Soms verslaap ik me ook gewoon.
Oud 24-02-2006, 12:19
leipo
leipo is offline
Zat net te lezen over dat mensen met een 'doel' in hun leven sneller opstaan ofzo vandaar deze topic...en doelloze ( ) mensen minder snel.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 12:19
Stefanie
Stefanie is offline
Dan ben ik heel doelloos
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 12:26
Verwijderd
nee ik moet altijd 2 uur bijkomen ofzo. en 's ochtends lig ik het lekkerst in bed, slaap ook zo tot de middag. zkr in de winter kan ik er niet uitkomen, omdat het buiten bed zo koud is. in de zomer wil ik nog wel eens uit bed springen als ik het heerlijke zonnetje zie of simpelweg omdat het warm is.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 12:30
&#9834;
&#9834; is offline
Nee, er gaan dan ook altijd een aantal wekkers een aantal keer af, tot ergernis van mijn vriend.
Als ik eenmaal de moed het gevonden om uit bed te gaan en onder de douche sta ben ik meestal welweer compleet wakker. Het hangt er ook een beetje vanaf hoe ik wakker ben geworden, als ik wakker geschrokken ben loop ik nog wel een uur of 3/4 als een zombie rond.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 12:46
Verwijderd
Ik móet eerst in bed blijven liggen 's ochtends, anders word ik echt te chagerijnig.
Als ik om 7:45 uit bed moet, zet ik m'n wekker op z'n laatst op 7:00 en dan ga ik nog drie kwartier voor me uit staren in m'n bed, en dat heb ik ook echt nodig.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 12:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Jeej, dan ben ik een mens met een doel in haar leven. Jeej, ben ik toch niet hopeloos. Jeej!

Oke, sorry.
Oud 24-02-2006, 12:56
Suey
Suey is offline
Nee, ik moet mijn wekker op z'n minst één uur zetten voor ik op moet staan. Ik slaap er altijd half doorheen of ik zet m half in mijn slaap af, hij gaat dan ook iedere 9 minuten opnieuw. Ongeveer na een uur realiseer ik me dan dat ik op moet staan, soms ook niet.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 13:28
Verwijderd
Ligt eraan. Meestal heb ik de wekker wel minstens een kwartier te vroeg gezet, dus dan kan ik nog even blijven liggen, maar ik maak dan wel mijn lamp aan en zet de radio aan. Anders val ik weer in slaap. Als ik dan toch uit bed moet komen, gaat dat met veel moeite en ben het eerste half uur niet aanspreekbaar.
Maar als er die dag iets leuks op het programma staat, dan zet ik mijn wekker wel op tijd, want dan kan ik ook makkelijk opstaan. Dan ben ik na 5 minuten alweer fris en fruitig. Al zie ik er dan niet zo uit, mijn geest is dan wel
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 13:36
Gothic
Gothic is offline
leuke voor DK dit...
Oud 24-02-2006, 13:46
Verwijderd
Niet vroeg, wel snel. Als ik eenmaal mijn ogen open heb sta ik ook binnen een minuut onder de douche en staat de koffie al te pruttelen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 13:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Als mijn wekker op 06.12 staat, ben ik ook op die tijd uit bed. Ik spring er meteen uit, voordat ik besef waar ik mee bezig ben
Oud 24-02-2006, 13:59
HybridTheory
HybridTheory is offline
Wel als ik er vroeg uit moet, want als ik dan blijf liggen val ik weer in slaap en dan is het alleen maar moeilijker om eruit te komen, maar ik haat het echt, vroeg uit bed, zeker in de winter ..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 14:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
Als ik weet dat ik op moet staan omdat ik plannen heb voor die dag (als in: op een bepaalde tijd op stage of ergens anders zijn), sta ik binnen 30 seconden naast mijn bed als mijn wekker is gegaan. Als ik geen plannen heb, kan ik ook wel vrij snel opstaan, maar als ik dat niet doe, blijf ik meestal nog een half uur extra liggen...
Mijn vriend daarentegen is zo iemand die zijn wekker een half uur eerder zet dan hij echt op moet staan, zodat hij de snoozeknop nog vijf keer in mag slaan, rustig wakker kan worden en dan op kan staan. Dat is echt niks voor mij, ik slaap liever een half uur langer.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 15:36
Experiment
Experiment is offline
Ik ben altijd meteen wakker en ook binnen 5 minuten mn bed uit. Dus als je mij om 3.00 wakker maakt is het 'heee wat is er? hoe laat is het? blablabla' heb nooit een ochtendhumeur
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 15:54
Tink*
Tink* is offline
Als de wekker gaat zet ik die uit en ga ik m'n bed gelijk uit. Ik blijf nooit liggen. En ik heb ook geen ochtendhumeur.
Oud 24-02-2006, 15:58
Verwijderd
Ik kom meestal zuchtend en steunend in slow-motion overeind. (Als ik het waag nog even te blijven liggen verslaap ik me. Geheid)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 16:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Oma schreef op 24-02-2006 @ 13:26 :
nee ik moet altijd 2 uur bijkomen ofzo. en 's ochtends lig ik het lekkerst in bed, slaap ook zo tot de middag. zkr in de winter kan ik er niet uitkomen, omdat het buiten bed zo koud is. in de zomer wil ik nog wel eens uit bed springen als ik het heerlijke zonnetje zie of simpelweg omdat het warm is.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 16:38
Verwijderd
Ik laat de wekker altijd maar één keer afgaan. Ik blijf even 2 minuten doezelen, daarna zet ik het koffiezetapparaat aan (zonder koffie 's ochtends leef ik niet), daarna ga ik douchen, en drink ik een kopje koffie. Dan ben ik gelukkig wel redelijk wakker.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 16:49
Yerli
Yerli is offline
Is het niet 's ochtends ?

Maar goed, ik sta 's ochtends niet snel op. Maar ben dan ook echt geen ochtendmens.
Oud 24-02-2006, 17:07
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Yerli schreef op 24-02-2006 @ 17:49 :
Is het niet 's ochtends ?
Ja.

In het weekend blijf ik vaak nog een half uurtje liggen, doordeweeks snooze ik mijn wekker meestal één keer en kom ik er dan uit.
Oud 24-02-2006, 17:20
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ligt er helemaal aan wat ik die dag moet doen. Als ik moet werken, sta ik direct naast m'n nest. Als ik naar school moet en ik hoef pas laat te beginnen, draai ik me nog heerlijk een paar keer om als ik wakker ben...
Oud 24-02-2006, 18:16
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Als de wekker niet gaat meestal een minuut nadat ik wakker ben geworden.
Oud 24-02-2006, 20:03
dark princess
dark princess is offline
Citaat:
leipo schreef op 24-02-2006 @ 13:19 :
Zat net te lezen over dat mensen met een 'doel' in hun leven sneller opstaan ofzo vandaar deze topic...en doelloze ( ) mensen minder snel.
maar ik heb geen doel in mijn leven en ik sta altijd heel snel op, vooral als mijn wekker is gegaan, dan ga ik altijd gelijk uit bed. Op een vrije dag blijf ik wel eens een kwartierje wakker rondkijken in mn kamer ... maar dan ga ik nadenken en dan sta ik snel op!

Misschien heb ik dan wel een doel, maar weet ik het zelf nog niet
Oud 24-02-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 24-02-2006 @ 14:36 :
leuke voor DK dit...
My thoughts.

En je openinspost veranderen in een verhaal ipv alleen een leesteken anders wordt hij hier alsnog gesloten.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 20:16
Somebody Special
Somebody Special is offline
Mijn wekker gaat alleen op werkdagen, hij gaat om 7.15, ik druk hem uit en sta naast mijn bed.

Weliswaar met mijn ogen dicht en medelijden met mezelf terwijl ik mijn vriend nog lekker zie liggen snurken
Oud 24-02-2006, 20:18
DanielC
DanielC is offline
Ik zet m'n wekker altijd een uur voor, zodat ik genoeg tijd heb om eruit te komen. Ik kom er dus niet makkelijk uit.
Oud 24-02-2006, 20:24
Hanneke
Hanneke is offline
Ik kan echt niet wakker worden 's ochtends. M'n vader komt me meestal zo'n vijf keer roepen en dan kom ik met heel veel moeite m'n bed uit. In het weekend word ik vaak al laat wakker (uur of elf) en dan blijf ik alsnog rustig een paar uur liggen, heerlijk.
Oud 24-02-2006, 20:45
ook hallo
ook hallo is offline
Het kost me messtal 3 minuten en als ik dit hierboven zo lees is dat dus redelijk snel
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 21:19
Verwijderd
Nee. en je moet mij de eerste anderhalf uur ook geen vragen stellen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 21:23
Verwijderd
Als ik voldoende geslapen heb wel
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 21:23
Verwijderd
Ik ben eigenlijk een ochtendmens, vroeg uit bed en vroeg naar bed en ik houd dus ook van opstaan
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 21:27
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik spring meestal zó snel en abrupt uit bed, dat ik enkele momenten later compleet groggy weer ter aarde stort. Gelukkig ben ik direct na herstel helemaal wakker.
Oud 24-02-2006, 21:36
PV
PV is offline
ligt eraan hoe laat ik wakker word, als ik wakker word op een tijdstip waarvan ik denk 'nu red ik het nog net om op tijd klaar te zijn' sta ik meteen op, als ik te vroeg wakker word blijf ik nog liggen en verslaap ik me soms
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 22:02
Roos
Roos is offline
Ik snooze hoogstens 10 minuutjes, maar dan ben ik zo bang dat ik me verslaap, dat ik er altijd maar na 5 minuten uitga.

Als ik weekend heb, en uit mijzelf wakker word, blijf ik altijd nog lekker een half uur liggen totdat ik moet plassen of honger krijg, of gek word van het feit dat ik niets zie (min 8 )
Oud 24-02-2006, 22:09
Gothic
Gothic is offline
ik bleef eerst vaak een tijdje nog liggen, toen heb ik mezelf een plezier gedaan en de wekker later gezet, met de afspraak dat ik er dan wel meteen uit moet... maar ik kan wel langer slapen nu ...

In het weekend blijf zet ik soms de wekker wel, maar zorg ik dat ik nog lekker kan blijven liggen, wat muziek luisteren enz, genieten dat ik niet hoef op te staan ...
Oud 24-02-2006, 22:42
Rodion
Rodion is offline
Zomers wel. Er zijn uitzonderingen.

's Winters is mijn bed altijd zo lekker warm.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 24-02-2006 @ 14:58 :
Als mijn wekker op 06.12 staat, ben ik ook op die tijd uit bed. Ik spring er meteen uit, voordat ik besef waar ik mee bezig ben
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 22:50
Verwijderd
Ik kan meteen uit bed komen als dat moet: ivm verslapen bijvoorbeeld. Maar over het algemeen kan ik redelijk uitslapen, word ik zelf wel wakker. Maar ik wil niet dat er de eerst paar uur vragen aan mij gesteld worden en voor elfen ben ik zeker niet aanspreekbaar.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 22:50
Verwijderd
Mwah, ligt eraan, als ik naar school moet ben ik wel snel wakker, als ik lekker kan ontspannen lig ik zo tot een uurtje of 1 in bed 'smiddags
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 22:51
Romie
Romie is offline
pff ik sta dus echt níet snel op, ik sta meestal 20/25 minuten op voordat ik op de fiets moet springen..dus als ik om 10 over 8 weg moet ben ik om 10 voor 8 uit bed, en dan moet ik tog haasten en sjezen..ik concludeer daar uit dat ik doelloos ben, en dat klopt ook nog noujah en dan op t werk krijg ik eerst n uur van klanten te horen "goh wat zie je duf", dan denk ik, vind je t gek, k heb mn doppen nog maar net open man hahaha
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 22:52
Rodion
Rodion is offline
Ik spring wel snel uit mijn bed als de Chinese autoriteiten bellen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 22:54
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Meestal wel en:
Citaat:
kwibus schreef op 24-02-2006 @ 23:52 :
Ik spring wel snel uit mijn bed als Beijing belt.
Oud 24-02-2006, 23:22
confused
confused is offline
ligt eraan hoe rot ik ben
Oud 24-02-2006, 23:22
Sjoerd
Sjoerd is offline
meestal wel, anders word ik alleen maar slomer.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 23:34
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Het duurt bij mij vaak vrij lang...........OK altijd.
Oud 24-02-2006, 23:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, meestal sta ik wel snel op ja. Soms meteen, soms na 5 minuten, soms na een kwartier.
Behalve als ik echt kan uitslapen en die betreffende dag weinig te doen heb, dan draai ik me nog ff een uurtje om.
Reageren

Regels voor berichten