Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2006, 18:08
Lynn
Lynn is offline
Barst maar los! Wie vond je hartstikke goed presteren, wie vond je ontzettend teleurstellend, welke medailles hadden een extra gouden glans, wie hoeft in Vancouver niet meer terug te komen (en dan niet meteen beginnen met Hedrick ) etc. etc. etc.?!

Laatst gewijzigd op 25-02-2006 om 18:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2006, 18:25
peaceflower
peaceflower is offline
Ireen Wüst vond ik de verrassing van deze Spelen met twee medailles. Ik denk niet dat iemand dat verwacht had. Het goud van Marianne Timmer kwam natuurlijk ook behoorlijk onverwachts, acht jaar na Nagano.
Cindy Klassen is de absolute winnares, met vijf medailles naar huis gaan, dan mag je je toch wel de schaatskoningin noemen

Teleurstellend vond ik toch wel Anni Friesinger, had meer van haar verwacht hoewel ze toch nog een gouden en een bronzen medaille won.
Oud 25-02-2006, 18:40
Lynn
Lynn is offline
Wüst was zeker de topper van deze Spelen. Als debutante twee medailles binnen halen, waarvan één gouden: . Natuurlijk waren de 'goudjes' van Timmer en de Jong ook iets om trots op te zijn. Verder de zilveren plak van Kramer (ook al had hij zelf liever goud gehad) en het brons van Wennemars. Allemaal goede prestaties.
Wat de buitenlanders betreft: Fabris was erg goed en heeft echt voor een hype gezorgd onder die Italianen. Davis ging als een speer en de prestaties van Cheek hebben ook een paar mooie momenten opgeleverd. Daarnaast uiteraard Klassen, toch wel de meest productieve dame met haar hand vol medailles. Ik vind het ook een leuke meid, dus applaus voor Cindy.

Tegenvallend bij de dames: Groenewold en Friesinger, inderdaad. Van Groenewold had ik toch zeker wel meer verwacht dan ze nu heeft laten zien, stiekem had ik gedacht dat ze een gouden medaille zou halen, somewhere. Voor Friesinger eigenlijk hetzelfde; het goud van de ploegenachtervolging is natuurlijk goed, maar individueel had ik haar toch wel hoger ingeschat. Jammer, want het is zo'n leuk mensch.
De heren.. niet echt één persoon die ik "slecht" vond, alhoewel Hedrick flink te kijken werd gezet met zijn "Ik haal 5 gouden plakken". Verder natuurlijk wel een paar baalmomenten bij Sven Kramer (ploegenachtervolging, 1500m, 10000m), maar die zilveren medaille maakt veel goed. Zijn tijd komt nog wel.

Wat de nederlandse schaatsploeg over het algemeen betreft: zeker geen tegenvallend resultaat! Een aantal mooie verrassingen, maar ook een paar afstanden waarvan ik meer had verwacht. 't Ken vriezen en 't ken dooien, voor mooie spelen hebben ze in ieder geval gezorgd!

Laatst gewijzigd op 25-02-2006 om 18:43.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 18:42
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Meevallers: Ireen Wüst (zo jong nog), Marianne Timmer (toch nog weer), Bob de Jong (eindelijk eens)
Tegenvallers: Cheryl Maas, Nicolien Sauerbreij

Grootste verrassing: Wüst

Mooiste medaille: Timmer op 1000m en de Jong op 10000m

Uit Vancouver verbannen:
Chad H.
Shani D.
Enrico F.
Oud 25-02-2006, 18:52
Bloem
Bloem is offline
Van Anni Friesinger had ik inderdaad veel meer verwacht, zij valt echt een beetje tegen. Ireen Wust heeft het super gedaan, zo jong en dan zo presteren, heel knap. Van Groenewold had ik wel wat meer verwacht, zeker vandaag, jammer. Maar al met al toch niet slecht gedaan. Het goud van Marianne had niemand ws. verwacht, dat is echt super.

Over het algemeen vond ik de mannen bij het schaatsen een beetje tegenvallen, daar waren hoge verwachtingen maar die hebben ze maar voor een deel waargemaakt. Bob de Jong geweldig Sven Kramer heeft het heel goed gedaan, geen goud maar zijn tijd daarvoor komt nog wel.

Al met al is het aantal medailles me toch meegevallen, van tevoren had ik er minder verwacht. De 10 KM gisteren heeft nog wel een boel goed gemaakt.

De ploegenachtervolging vind ik een leuk onderdeel, hopelijk wordt dat in meer toernooien opgenomen zodat het over 4 jaar een wat meer ingeburgerd onderdeel is.

Qua buitenlanders:

-Enrico Fabris Op je 'eigen' spelen rijden is natuurlijk altijd bijzonder, goud en brons halen is helemaal leuk.

-Joey Cheek Goud op de 500 en zilver op de 1000 M en z'n prijzengeld naar een goed doel, mooie prestaties en mooi gebaar.

-Cindy Klassen Al gezegd, 5 medailles, dan heb je het écht goed gedaan.

Verder heb ik met een half oog wat skieën gekeken en het kunstschaatsen ook gevolgd, maar daar snap ik niet genoeg van om er echt een mening over te geven

Ik heb 2 weken echt genoten van de TV Op naar Vancouver

Laatst gewijzigd op 25-02-2006 om 18:55.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 19:54
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Bloem schreef op 25-02-2006 @ 19:52 :
...
Ik heb 2 weken echt genoten van de TV Op naar Vancouver
Same here, ga het ook echt wel een beetje missen. Zat helemaal in dat ritme van (bijna) elke dag schaatsen; eerst 'voorbeschouwing' met Mart & Ria, daarna de race, kleine nabeschouwing, eventueel een huldiging van de vorige dag tijdens het olympisch journaal en dan s'avonds Caffe Torino. Echt jammer dat het afgelopen is, heb nu al zin in Vancouver.
Oud 25-02-2006, 19:55
Lynn
Lynn is offline
Is er btw al bekend wie er morgen de vlag mag dragen?
Oud 25-02-2006, 20:07
Bloem
Bloem is offline
Haha precies hetzelfde hier, het is helemaal zo'n dagritme

Ritsma draagt de vlag toch? Hij stond iig nog steeds het hoogste in die poll en ik zou ook geen reden kunnen bedenken om hem niet die vlag te laten dragen (Tenzij ze zeggen dat hij misschien niet echt veel heeft bijgedragen deze spelen, dat zou nog kunnen..)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 20:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Cheek en Classen vond ik echt de leukste twee buitenlanders. Cheek omdat hij zulke mooie prestaties had en ook nog zo vlot en aardig.
Classen, omdat zij gewoon het meest productief was en echt heel goed haar best heeft gedaan. Jammer dat ze op de 5 km van het gouden plekje werd afgeduwd, maar Hughes was ook een topvrouw.

Timmer en de Jong vond ik de beste twee nederlanders. Hoe Timmer na 8 jaar opeens terugkwam en een prachtige gouden medaille haalde, prachtig. Voor Bob de Jong ben ik echt heel erg blij. Altijd greep hij net naast de beste drie, nooit won hij echte prijzen. Hij is zelfs een beetje vergeten geweest. Bijna niemand had door dat hij toch echt meedeed op deze OS, en zijn overwinning was dan ook voor velen denk ik een grote verrassing. De populairste is dus helemaal niet altijd de beste.
Voor Wust ben ik ook blij. Zo'n jonge meid en dan twee plakken halen op een OS, dat doen niet veel haar na. Ik vind haar alleen niet zo'n leuk meisje, ze heeft iets wat me tegenstaat.

Nicolien Sauerbreij vond ik een beetje een tegenvaller. Wéér niet, weer een (domme) fout. Bij de schaatsers vond ik eigenlijk niemand echt een tegenvaller. Groenewold had ik eigenlijk wel wat beter willen zien presteren, maar goed. Kramer ook een duim , maar hij heeft ook missers gemaakt..

Al met al een erg geslaagde spelen. Prachtige medailles en allemaal vrolijke en leuke momenten. Ik ben met plezier gekeken, vooral naar ijshockey, kunstrijden, snowboarden en ons schaatsen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 12:10
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Allereerst vond ik alle drie de gouden medailles van Nederland een verrassing.

Door een "ongelukje" viel de ploegenachtervolging bij de mannen helaas erg tegen, maar toch nog brons...

Ik vind het ook nog steeds jammer dat Smit niet op de 5000m heeft mogen starten.

De bobsleeërs van Nederland vielen helaas ook wat tegen dit jaar.

Net als de Shorttrackers, een aantal is in de voorrondes uitgeschakeld doordat ze door een ander onderuit werden gereden, jammer!

En dan het ijshockey, tja USA en Canada in de kwartfinale al uitgeschakeld

Verder viel Bjorndalen bij de biathlon erg tegen dit jaar, maar was er wel het grote succes voor de Duitser Greiss.
Oud 26-02-2006, 12:40
Prof
Prof is offline
het slechte presteren vand e heren waar ik toch mer verwachtte werd gecompenseerd door het onverwachte goede presteren van de dames waar ik helemaal niets verwachtte

verder veel pech met de achtervolging mannen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 13:40
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Het aantal medailles was wel ongeveer zoals verwacht, maar hoe ze behaald werden had ik nooit kunnen voorspellen. Vooral het goud van Timmer op de 1000 was een prachtige verrassing. In de andere sporten vielen de Nederlandse prestaties eigenlijk allemaal wat tegen. Ook vond ik het opvallend dat Noorwegen het over de hele linie liet af weten. Het staat zelfs onder Nederland in het medailleklassement!
Nu zal het wel even wennen zijn dat er niet ieder moment van de dag wintersport op is als je de tv aan zet.
Oud 26-02-2006, 13:44
Prof
Prof is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 26-02-2006 @ 14:40 :
Het aantal medailles was wel ongeveer zoals verwacht, maar hoe ze behaald werden had ik nooit kunnen voorspellen. Vooral het goud van Timmer op de 1000 was een prachtige verrassing. In de andere sporten vielen de Nederlandse prestaties eigenlijk allemaal wat tegen. Ook vond ik het opvallend dat Noorwegen het over de hele linie liet af weten. Het staat zelfs onder Nederland in het medailleklassement!
Nu zal het wel even wennen zijn dat er niet ieder moment van de dag wintersport op is als je de tv aan zet.
ja voor noorwegen zijn dit erg sleche spelen
wel veel zilver en brons maar geen goud ze misten het steeds net
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 18:34
Verwijderd
Heerlijk verrassende spelen geweest. Heb praktisch alles gezien, aangezien ik twee weken thuis was. De sfeer die de OS uitstraalde, daar heb ik zelfs thuis op de bank iets van gevoeld. Ik weet niet, de spelen ademen gewoon iets speciaals. Het had me ook machtig mooi geleken om erbij te zijn. Maar helaas. Ik ben supertrots op Ireen natuurlijk en op alle andere medaillewinnaren (en winnaressen). En nu straks de afsluiting kijken. De opening had ik gemist, en dat vind ik bokjammer. Maar ik ga het goedmaken zometeen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 18:46
Verwijderd
Leukste moment vond ik toch wel dat Marianne Timmer de 1000 won.
Of... Bob de Jong met goud op de 10 km.
(vooral ook omdat hij daarmee Hedrick van het goud afhield)

Hahaaaaaaaa...
Hedrick heeft slechts 1 van zijn 5 beoogde gouden medailles kunnen verzilveren.
Gna gna.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 18:58
Limburgsegast
Limburgsegast is offline
Op nederland 2 was zojuist een terugblik van een uur. Weet iemand of, en waar hij te downloaden is?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 19:39
Bell
Bell is offline
Was het maar vast 2010 dan kunnen we weer al die tijd voor de tv zitten

maar eigenlijk zijn er nog genoeg andere dingen om ons de komende 4 jaar mee bezig te houden, denk aan wk,ek, zomerspelen enzo...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 21:30
Bloem
Bloem is offline
Ik vond het een hele mooie show vanavond, maar van het einde snap ik echt niks Wat Ricky Martin daar nou moest... En die Italiaanse zangeres vond ik ook niks. Ze hadden imo beter Andrea Bocelli + het doven van de vlam als slot kunnen gebruiken, dat was denk ik veel mooier geweest.. Nou ja, dat over de show dan.

Pff, het klinkt stom maar ik heb nu echt een beetje zo'n verdrietig gevoel, raar is dat Het WK voetbal is leuk en de zomerspelen zijn ook gaaf om te volgen, maar er gaat voor mij niks boven de winterspelen, echt zo'n magisch gevoel geven die. Nou ja, over 4 jaar weer

Ik vind trouwens het moment waarop Marianne Timmer ziet dat ze goud gewonnen heeft het allermooiste moment van de Spelen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 26-02-2006 @ 22:30 :
Ik vond het een hele mooie show vanavond, maar van het einde snap ik echt niks Wat Ricky Martin daar nou moest... En die Italiaanse zangeres vond ik ook niks. Ze hadden imo beter Andrea Bocelli + het doven van de vlam als slot kunnen gebruiken, dat was denk ik veel mooier geweest.. Nou ja, dat over de show dan.
Vond ik ook ja.
Die zangeres zong vals en Ricky Martin is gewoon verschrikkelijk
Dat nummer van Andrea Bocelli is gewoon hét OS-nummer, prima einde

Citaat:
Ik vind trouwens het moment waarop Marianne Timmer ziet dat ze goud gewonnen heeft het allermooiste moment van de Spelen
Volgens mij ben je niet de enige Het is inmiddels echt al 80 x herhaald. En bij dat hoogtepunten-stukje op tv net sloten ze daar ook mee af.
Het is ook wel een leuk moment hoor
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 21:38
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Het doven van de vlam was raar en onverwacht, daar hadden ze wel wat meer aandacht aan kunnen schenken.

Er zaten een aantal saaie stukken in en een paar dingen kwamen erg rommelig over.

Het einde was erg spectaculair, en zo hoort het ook!
De pyrotechniek was vooral erg origineel, en op zo'n grote schaal heb ik het nog nooit ergens gezien...
Ik vond het optreden van Ricky Martin eigenlijk nergens op slaan maar het was wel leuk om naar te kijken. In tegenstelling tot het optreden van Andrea Bocelli, dat was saai, je zat 5 minuten naar een man in een grijs pak te kijken.

Ik vond het ook raar dat er middenin het programma aandacht aan de spelen van 2010 werd besteed, ik zou dat verder aan het eind van het programma gedaan hebben.

Verder bleek nog even dat de beveiliging niet waterdicht was...
Oud 26-02-2006, 21:57
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 26-02-2006 @ 22:38 :
Het doven van de vlam was raar en onverwacht, daar hadden ze wel wat meer aandacht aan kunnen schenken.

Er zaten een aantal saaie stukken in en een paar dingen kwamen erg rommelig over.
true true

Citaat:
Het einde was erg spectaculair, en zo hoort het ook!
De pyrotechniek was vooral erg origineel, en op zo'n grote schaal heb ik het nog nooit ergens gezien...
idd, erg vet. Maar ook dat gedoe met die lui op die enorme fan die omhoog was gericht. Was ook wel leuk ineens.

Citaat:
Ik vond het optreden van Ricky Martin eigenlijk nergens op slaan maar het was wel leuk om naar te kijken. In tegenstelling tot het optreden van Andrea Bocelli, dat was saai, je zat 5 minuten naar een man in een grijs pak te kijken.
Andrea, sja smaak he, ik vind Ricky Martin der echt niet bij horen, die hadden ze wel weg mogen laten. Alles stond erg veel in de sfeer van Italië, ineens die nuttjob erin

Citaat:
Ik vond het ook raar dat er middenin het programma aandacht aan de spelen van 2010 werd besteed, ik zou dat verder aan het eind van het programma gedaan hebben.
true true

Citaat:
Verder bleek nog even dat de beveiliging niet waterdicht was...
machtig , maar ik zit nu met een leeg gevoel, want ik wil weten wat hij wou zeggen, ja iets over vrede of volgens het commentaar maar wat ??
Oud 27-02-2006, 12:56
Sandersss
Sandersss is offline
Vanavond de huldiging op het CS in Zwolle!

Ben er net langs uit school langs gereden en de boel was al afgesloten enzo. K ga er vanavond zeker heen!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 15:13
Lynn
Lynn is offline
Ik zou er eerst ook heen gaan, maar ja.. carnaval, hè?
Oud 27-02-2006, 16:32
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Ik denk niet dat ik er heen ga vanavond, maar het lijkt me wel leuk!
Oud 27-02-2006, 17:47
Verwijderd
ze komen aan voor mijn vaders kantoor. Heeft ie net vandaag vrij. Ik vond de afsluiting zeker niet verkeerd, alleen doordat we via de tv keken, kreeg ik het idee dat we de helft niet meekregen. Aangezien dat toneelspel van die koningen e.d. gewoon doorging. Ik vond het hartstikke mooi, maar niet altijd even netjes gaan, en de vlam ging zonder pardon uit, en sommige dingen duurden gewoon te lang. Na 2 mannen die op de wind aan het zweven waren, geloofde ik het ook wel. Maar mooi was het, en op naar de volgende spelen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2006, 17:51
Sketch
Sketch is offline
Het was wel mooi ja, maar ik had vanaf het begin al iets van 'wat heeft dit met de Spelen te maken', wat Smeets en die andere later ook zeiden.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 18:37
Verwijderd
Wat deed Joey Cheek in Nederland!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 18:39
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
per piacere schreef op 27-02-2006 @ 19:37 :
Wat deed Joey Cheek in Nederland!
Ha, ik vond het wel leuk Hij is een vriend van Wennemars ofzo? En ze moeten vrijdag een worldcup rijden? Misschien blijft hij wel hier dan, ipv naar Amerika te vliegen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 18:45
Lynn
Lynn is offline
Die huldiging hadden ze beter morgen kunnen doen of in combinatie met dat koningin-gebeuren, volgens mij was iedereen hartstikke moe. Gelukkig duurde het niet zo lang. Vond die toespraken en dat "hoogstaande" gedicht ook niet echt veelzeggend, mogen ze de volgende keer wel achterwege laten.

Die shots uit de trein waren wel grappig, zo te zien is de halve begroting van de NS naar dat ding gegaan.. Massages, bioscoop, spelletjes-coupé, toe maar!
Oud 27-02-2006, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 27-02-2006 @ 19:39 :
Ha, ik vond het wel leuk Hij is een vriend van Wennemars ofzo? En ze moeten vrijdag een worldcup rijden? Misschien blijft hij wel hier dan, ipv naar Amerika te vliegen.
Ja dat zeiden ze bij de NS, ik vond het geweldig dat hij zo uit de trein stapte ook met zijn medailles om

mark tuitert <3 joey cheek <3
omg ik ben verliefd
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 18:58
PV
PV is offline
Citaat:
Lynn schreef op 27-02-2006 @ 19:45 :
Die huldiging hadden ze beter morgen kunnen doen of in combinatie met dat koningin-gebeuren, volgens mij was iedereen hartstikke moe. Gelukkig duurde het niet zo lang. Vond die toespraken en dat "hoogstaande" gedicht ook niet echt veelzeggend, mogen ze de volgende keer wel achterwege laten.

Die shots uit de trein waren wel grappig, zo te zien is de halve begroting van de NS naar dat ding gegaan.. Massages, bioscoop, spelletjes-coupé, toe maar!
Als ze die trein nou eens op het traject Roosendaal - Zwolle laten rijden, en dan al die extraatjes ook voor de 2e klas beschikbaar... wordt treinreizen misschien nog leuk ook
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 19:00
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
PV schreef op 27-02-2006 @ 19:58 :
Als ze die trein nou eens op het traject Roosendaal - Zwolle laten rijden, en dan al die extraatjes ook voor de 2e klas beschikbaar... wordt treinreizen misschien nog leuk ook
Ik zeg: DOEN!
Oud 27-02-2006, 19:05
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
per piacere schreef op 27-02-2006 @ 19:54 :
Ja dat zeiden ze bij de NS, ik vond het geweldig dat hij zo uit de trein stapte ook met zijn medailles om

mark tuitert <3 joey cheek <3
omg ik ben verliefd
Ja ik vond het ook leuk

En oh ik deel je smaak helemaal
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 27-02-2006 @ 20:05 :
Ja ik vond het ook leuk

En oh ik deel je smaak helemaal

onweerstaanbare mannen zijn het gewoon
ik moet naar Vancouver in 2010! wie helpt me aan een talent
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 19:58
nahatertje
nahatertje is offline
nou, het begin is al gedaan

HEDRICK IS EEN ARROGANTE KWAL
hij had beloofd met 3 gouden medailles terug te komen
hij kwam met maar 1 terug

wij zaten de heletijd te puzzelen en hopen dat hij niet won
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 20:03
Verwijderd
Citaat:
nahatertje schreef op 27-02-2006 @ 20:58 :

Sterker nog, Hedrick wou volgens mij Eric Heiden evenaren en met 5 gouden plakken naar huis komen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 23:47
Verwijderd
Ben ik nou de enige die die afsluitingsshow niet zo geweldig vond (behalve dat met die grote ventilator. Dat was wel gaaf, maar daar moet je ook niet te lang naar kijken) en regelmatig weggezapt heeft?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-02-2006 @ 00:47 :
Ben ik nou de enige die die afsluitingsshow niet zo geweldig vond (behalve dat met die grote ventilator. Dat was wel gaaf, maar daar moet je ook niet te lang naar kijken) en regelmatig weggezapt heeft?
nee hoor, je hebt gelijk. Een aantal dingen duurden te lang, Ricky MArtin sloeg helemaal de plank mis en ook Avril Lavigne had niet hoeven komen. Griekenland twee jaar geleden vond ik mooier. (maar misschien was dat omdat ik tijdens de opening op Kreta zat en dus de omgeving mee speelde). Er zaten nu hele mooie dingen tussen, maar niet constant.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 12:59
Verwijderd
Athene had dan ook een veel groter budget dan Turijn
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 13:25
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-02-2006 @ 00:47 :
Ik vond 'm ook niet zo. Heb wel alles gekeken, maar het kon me niet echt boeien. Ja, dat met die ventilator was inderdaad wel gaaf. Maar dat duurde ook weer zo lang.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 13:42
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb niet de hele show gezien, maar wat ik heb gezien, vond ik best mooi. Vooral toen ze gingen vliegen

Ik mis de Olympische Spelen. Het is zo saai om aan tafel te moeten eten, in plaats van met je bordje op schoot naar het biathlon danwel schaatsen te kijken. En nu heb ik weer tijd om te lezen en blijkt dat ik geen geschikt boek heb. *verveelt*
Oud 28-02-2006, 15:22
Sandersss
Sandersss is offline
Gister in Zwolle was het wel mooi, alleen had die dichter er van mij niet tussen gehoeven.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 16:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Alleen maar met betrekking tot de Nederlandse deelnemers:

De mooie prestaties van Ireentje Wust en Sven Kramer waren mooi. Alleen jammer dat Kramer dan viel bij de ploegenachtervolging, maar zoals men heeft gezegd: "Vallen hoort bij schaatsen." Maar als je al ziet dat je op zo'n jonge leeftijd al medailles haalt, dan zie je wel dat er bij de allrounders wel een nieuwe generatie aan zit te komen. Bij de sprinters ook wel, maar bij Gerritsen en Van der Star is gewoon wat meer tijd nodig. Als we het dan toch over sprinten hebben: Timmer natuurlijk. Hoe je 8 jaar later na je eerste gouden medaille nog steeds op zo'n moment kunt pieken (zeker na een diskwalificatie eerder dit toernooi), dan vind ik dat knap. Ook leuk vind ik het voor Bob de Jong, voor wie het waarschijnlijk toch al de laatste spelen zijn (al kan het raar lopen, kijk naar Rintje ). Hij was altijd een soort "eeuwige tweede", zoals Pechstein bijvoorbeeld bij de vrouwen, dan is dit in de najaren van je carrière natuurlijk hartstikke mooi.
Oud 28-02-2006, 16:23
Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
nahatertje schreef op 27-02-2006 @ 20:58 :

Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 19:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, Cheek in Nederland? <3
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 09:20
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 28-02-2006 @ 20:10 :
Waar zou 'ie tot het weekend verblijven?
Oud 01-03-2006, 10:01
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 28-02-2006 @ 20:10 :
Rijdt Cheek ook voor Dick Scheringa (Frisia)?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 10:10
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Snees schreef op 01-03-2006 @ 11:01 :
Rijdt Cheek ook voor Dick Scheringa (Frisia)?
DSB ja
Oud 01-03-2006, 16:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Lynn schreef op 01-03-2006 @ 10:20 :
Waar zou 'ie tot het weekend verblijven?
Ik wil 'm in het echt zien!!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 06:43
Verwijderd
ben blij dat Chad Hedrick geen 5 gouden plakken gehaald heeft arrogante jeweetwel is het! Cheek en Davis zijn tenminste vriendelijk en sportief.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten