![]() |
|
http://homouniversalis.downfire.com/mouche_volantes.htm
Voor wat uitleg over wat het is, anders snapt niemand het vermoedelijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit is volgens mij niet erruug ik dacht dat er wat met mijn netvlies was gebeurd, want de vlekken zijn nogal wazig en ik las ergens dat dit zou betekenen dat je netvlies op plaatsen zwakker is geworden. Maar nu jij zegt dat je ook zoiets ziet (als het tenminste glibberig is bij jouw) dan ga ik ervan uit dat dit ook gewoon mouches volentes is: en ja dan ben ik blij want dit is niets ernstigs je hoeft dus ook niet naar de huisarts. Ze kunnen namelijk toch niets voor je doen. Ik heb deze ziekte al meer dan 5 jaar, en de afgelopen maanden zag ik steeds meer van die dingen, maar die vlekken zijn steeds lichter. Alleen als ik mijn ogen samenknijp schrik ik even want het zijn er dan zoveel! Maar goed het kan geen kwaaad ![]() Zijn er nog meer mensen die dit hebben? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De reden van deze topic is gewoon dat ik even wou controleren of wat ik zag voor mijn ogen niet iets anders was. En ik wou weten of er ook mensen onder de 25 zijn die het hebben. Zolang er verder niets gebeurd kan je er goed mee leven toch? En de tv is nog steeds harstikke leuk om naar te kijken! en de bios natuurlijk! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Heb je ook last van lichtflitsen bijvoorbeeld dat als je in de zon buiten loopt en allerlei kleuren ziet? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
http://66.102.9.104/search?q=cache:I...l&ct=clnk&cd=1
Een onschuldige complicatie die optreedt is een mechanische stimulatie van het netvlies, waardoor er naast glasvochttroebelingen ook tijdelijk lichtflitsen waarneembaar zijn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En idd, iedereen waar ik het wel es mee over gehad heb ziet ook van die vlekjes soms.
||
Citaat:
|
|