Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2006, 10:47
Kwekky
Kwekky is offline
Het is nu ongeveer 2 weken uit met mijn vriend. We zijn ongeveer 3 jaar samengeweest, maar het ging al een jaar lang met serieus ups en downs. De downs begonnen ook meer en meer te overheersen.

Dus heb ik uiteindelijk besloten om er een punt achter te zetten. Na lang wikken en wegen. Want ik had altijd maar het gevoel dat mijn leven zonder hem niets waard was (en dat gevoel gaf hij mij ook echt, door het mij gewoon te zeggen.)
Ik ben een jaar lang gekwetst door mijn vriend, omdat hij mij niet respecteerde en mij vrijwel slecht behandelde. Maar zoals ik al zei: doordat hij mij het gevoel gaf dat ik niets anders kon vinden, bleef ik maar bij hem.

Nu, na zo lang twijfelen heb ik dan toch eindelijk de knoop doorgehakt en voel ik mijzelf een heel stuk beter! Ik ben niet meer opvliegerig en begin mijzelf terug te vinden (ik heb me ook namelijk helemaal moeten aanpassen naar zijn karakter toe)

Maar om het verhaal niet te lang te maken, zal ik het dus samenvatten dat ik gewoon een 'speelgoedje' was.

Nu mijn probleem.. Tijdens die jaren heen had ik een hele goede vriend, die me altijd wel oppepte en me ook duidelijk maakte dat mijn relatie geen goede zaak voor me was. Maar omdat ik er niet uitgeraakte + het feit dat mijn vriend mij niet meer toeliet andere mensen te laten zien, ben ik hem dus kwijtgespeeld.

Nu, nadat het over is, heb ik terug stilaan contact met hem gekregen. Maar die goede vriend van me, is zelf ook heel hard verandert. Hij is meer een player geworden en heeft al redelijk wat meisjes gehad voor één avond (zoenen)
Ik voel mij wel nog altijd steeds aangetrokken tot hem, en vraag me af hoe het met hem zou zijn. Nu liet hij een paar dagen geleden doorschemeren dat hij "me wel eens voor een avond wilde, nu ik toch vrij was"

Nu weet ik echt niet wat ik hier mee aanmoet!
1) hij is een soort playah (doch is hij superzachtaardig) en ik wil mij geen nummertje voelen
2) Is het te vroeg?, het is nog maar net uit
3) ik voel me wel superhard tot hem aangetrokken
4) mijn vriend behandelde me op't einde seksueel ook niet echt zo lief, dus nu heb ik een enorme angst als ik er nog maar aan denk dat 'die vriend' die me dan zou kussen voor 1 avond, onder mij trui zou gaan ofzo.
5) ik weet niet goed wat ik voor hem beteken

Wat moet ik hier nu mee? Ik voel me enorm tot hem aangetrokken, maar ik ben bang gekwetst te worden omdat ik waarschijnlijk niet zoveel voor hem beteken als hij voor mij. Moet ik mij erover zetten en gewoon een avondje genieten, of wat?

(sorry voor de gammele opstelling, maar ik wil zoveel kwijt in 1 keer...)

Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 10:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2006, 10:52
Gothic
Gothic is offline
Niet doen. Hij wil je voor een avond en jij wil geen nummertje zijn. Zorg eerst maar eens dat je over je ex en alles eromheen heen komt. Hier word je alleen maar door gekwetst.
Oud 05-03-2006, 11:26
Verwijderd
Niet doen. Van de ene slechte jongen naar de andere (als een 'vriend' zomaar beweert dat hij wel een nummertje met je wilt maken is hij niet 'zachtaardig') gaan is wel het laatste wat je nu moet doen.

Geef jezelf de tijd om over je andere relatie heen te komen. Je denkt nu misschien dat het wel goed gaat, maar je moet het toch wat meer tijd geven. Ik denk dat je die verdrietige gevoelens misschien wel een beetje wegstopt door je aangetrokken te voelen tot die 'vriend'.

Zorg er dus eerst voor dat je weer helemaal jezelf wordt en ga daarna gewoon onschuldige lol maken. Vergeet die jongens en geloof in jezelf.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 13:28
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Niet doen...

Zoiets kun je volgens mij alleen doen als je er hetzelfde over denkt, als het dus voor allebei puur lol en lust is of jullie wel degelijk beide gevoelens voor elkaar hebben...
Oud 05-03-2006, 15:02
sgaapje
sgaapje is offline
Niet doen. Hij is waarschijnlijk te veel veranderd, en je bent verliefd op de persoon die hij eerst was, niet op wie hij nu is. En een vriend die je wel ziet zitten voor één avondje is geen vriend.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 15:41
Kwekky
Kwekky is offline
Dank jullie wel voor jullie mening..

Ik heb momenteel nood aan een goede knuffel, maar ik kan hem beter niet in de foutieve armen zoeken.
Maar het is net, alsof dat er een hele bende opeens op mij is gesprongen sinds het gedaan is met mijn vriend. en het voelt aan alsof ze maar 1 ding van me willen en of ik daar alleen goed voor ben. Normale vriendschap moeten ze precies niet. Terwijl ik dat nu echt nodig heb

Ik kan echt niet meer onderscheiden wie nu wel en niet oprecht met me is.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 16:16
Iduna
Iduna is offline
Je moet eerst even aan jezelf werken, die ex van jou heeft je zelfvertrouwen heel erg aangetast.
Die goede vriend zou zeker een verkeerde keuze zijn, omdat hij zo veranderd is. (Hij behandelt vrouwen niet bepaald respectvol, net zoals je exvriend).
Een knuffel kun je ook van vriendinnen krijgen of familie. Je bent volgens mij absoluut niet toe aan een nieuwe relatie, laat staan een one night stand.
Maar goed, ga eerst iets aan je zelfvertrouwen/zelfbeeld doen. Succes.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 17:31
Preaper
Preaper is offline
Je twijfelt erover, dus ben je er niet klaar voor. Zo simpel is het.
Oud 05-03-2006, 17:40
Orpheo
Orpheo is offline
ook van mij negatief advies. als je een reden van me wilt horen: ik sluit me aan bij eigenlijk alle andere posts na je.
Oud 05-03-2006, 17:52
corduroy
corduroy is offline
ik heb het wel eens gedaan. maarja, ik ben een bepaald type meisje.
Oud 05-03-2006, 17:56
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
corduroy schreef op 05-03-2006 @ 18:52 :
ik heb het wel eens gedaan. maarja, ik ben een bepaald type meisje.
Maar jij had er waarschijnlijk ook minder twijfels over. Als je je zeker voelt, dan ben je ook minder kwetsbaar en heeft het niet zo'n emotionele impact op je.
Daarnaast is er ook niet 'slechts' aan om eens casual seks te hebben.
Reageren

Regels voor berichten