t is nu 5 dagen geleden dattet is gebeurt, k ging compleet door t lint toen me moeder t vertelde, k zat op dat moment aan de andere kant van nederland.. was weekje daarvoor weggelopen van huis..
me moeder en haar vriend kregen een discussie over een duitser, haar vriend had een hekel aan duitsers "mannenverslindster" "die duitser waar je mee hebt geneukt" dat soort dingen zei die, terwijl me moeder geen vlieg kwaad had gedaan, ze is nog nooit vreemd gegaan. haar vriend werd woedend, zonder enige reden eigenlijk, me moeder moest meekomen naar de auto "je gaat NU mee anders SLEEP ik je mee!!" ze ging maar mee, reden weg en ineens kreeg me moeder met volle kracht een vuistslag in dr gezicht, een aantal meters vedder kreeg ze nog een klap."we gaan ons beider ondergang tegemoet. wij beiden, and that's it!" zei hij.. ze moest de gordel omdoen en hij deed de deuren op slot. ze reden me moeders huis voorbij, hij ging richting zijn eigen huis, erges in limburg.. ze werd nog een keer geslagen. niemand die kon weten waar ze was. ze kreeg de deur open en dee de gordel af maar hij greep haar vast aan haar jas en wilde de deur weer dicht trekken. hij trok zich over haar heen naar buiten en greep met beide handen haar keel vast. uiteindelijk is ze ontsnapt en heeft ze een andere auto aangehouden, is er bij ingestapt en met diegene meegereden naar huis, politie ingeschakelt enzo, aangifte gedaan.. eergister istie opgepakt en verhoord, heeft een nacht in de cel gezeten, hij bleek al een strafblad te hebben...
ik was zow gigantisch kwaad!(nu nog steeds) huilen dak deed toen k t hoorde, schreeuwen, schelden. k kon die vent wel kweet niet wat doen! kwas al zow bang voor m, al wist k niet waarom.. kwilde m opbellen en helemaal verrot schelden maar dat mocht niet van me moeder. een paar dagen nadat t gebeurt was ging k weer naar huis. kheb steeds het gevoel dat hij hier weer langs zou komen en mij en me moeder iets aan zal doen, ik weet dat hij daar toe totin staat is, hij heeft wapens, een geweer, messen enzow... k kan niet meer slapen, blijf wakker om op m'n moeder te passen.
wat zouden jullie doen in zon situatie? k kan die vent echt wat aan doen!!