Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2002, 14:15
Black Reina
Black Reina is offline
t is nu 5 dagen geleden dattet is gebeurt, k ging compleet door t lint toen me moeder t vertelde, k zat op dat moment aan de andere kant van nederland.. was weekje daarvoor weggelopen van huis..

me moeder en haar vriend kregen een discussie over een duitser, haar vriend had een hekel aan duitsers "mannenverslindster" "die duitser waar je mee hebt geneukt" dat soort dingen zei die, terwijl me moeder geen vlieg kwaad had gedaan, ze is nog nooit vreemd gegaan. haar vriend werd woedend, zonder enige reden eigenlijk, me moeder moest meekomen naar de auto "je gaat NU mee anders SLEEP ik je mee!!" ze ging maar mee, reden weg en ineens kreeg me moeder met volle kracht een vuistslag in dr gezicht, een aantal meters vedder kreeg ze nog een klap."we gaan ons beider ondergang tegemoet. wij beiden, and that's it!" zei hij.. ze moest de gordel omdoen en hij deed de deuren op slot. ze reden me moeders huis voorbij, hij ging richting zijn eigen huis, erges in limburg.. ze werd nog een keer geslagen. niemand die kon weten waar ze was. ze kreeg de deur open en dee de gordel af maar hij greep haar vast aan haar jas en wilde de deur weer dicht trekken. hij trok zich over haar heen naar buiten en greep met beide handen haar keel vast. uiteindelijk is ze ontsnapt en heeft ze een andere auto aangehouden, is er bij ingestapt en met diegene meegereden naar huis, politie ingeschakelt enzo, aangifte gedaan.. eergister istie opgepakt en verhoord, heeft een nacht in de cel gezeten, hij bleek al een strafblad te hebben...

ik was zow gigantisch kwaad!(nu nog steeds) huilen dak deed toen k t hoorde, schreeuwen, schelden. k kon die vent wel kweet niet wat doen! kwas al zow bang voor m, al wist k niet waarom.. kwilde m opbellen en helemaal verrot schelden maar dat mocht niet van me moeder. een paar dagen nadat t gebeurt was ging k weer naar huis. kheb steeds het gevoel dat hij hier weer langs zou komen en mij en me moeder iets aan zal doen, ik weet dat hij daar toe totin staat is, hij heeft wapens, een geweer, messen enzow... k kan niet meer slapen, blijf wakker om op m'n moeder te passen.
wat zouden jullie doen in zon situatie? k kan die vent echt wat aan doen!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2002, 15:21
Verwijderd
wow...
ik word er helemaal stil van...

je kunt eigelijk niet veel doen...
ik zou iig me moeder steunen en helpen waar ik haar kan helpen...
en die vent hebben ze al goed gepakt...
zeker omdat hij al een strafblad had...
maar dat ligt er ook aan wrom hij die een had...

verder weet ik er nix over te zeggen...
heel veel sterkte voor jou en je moeder...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 17:03
Verwijderd
Zit die gast niet vast dan nu? Is ie alweer vrij?

Misschien moet je zoiezo iets afspreken met iemand, dat je wanneer hij weer komt of iets dergelijks, die persoon belt en dat die persoon dan dus weet dat er iets aan de hand is en de politie kan waarschuwen etc. Misschien slaap je met dergelijke afspraken beter, dat er dus altijd iemand is die iets weet. Ik weet verder niet of hij een sleutel heeft en dergelijke maar dan zou je de sloten kunnen veranderen, en verder een alarm installeren, dergelijke dingen. Dan zal slapen en alles misschien wat beter lukken.

Verder moet je je moeder natuurlijk wel steunen, maar push het niet te ver. Jij bent haar kind, en niet verantwoordelijk voor haar, ga dus niet zoals je zegt op je moeder passen, zoiets kun je nog niet aan. Misschien is er een familielid of een vriend/vriendin die tijdelijk bij jullie in huis kan komen om die taak even op zich te nemen.

Heel veel sterkte verder! En ja, je gevoel had je dus al verteld dat hij verkeerd was, weet je iig een ding! Zelf nooit iets doen ofzow met iemand die je een verkeerd gevoel geeft!

Sterkte!
liefs,
Kim
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten