Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ze vinden het gewoon onwijs raar dat ik nog met um omga ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn moeder was het er ook nooit zo mee eens als ik met mijn ex afsprak (ze mocht haar niet zo, om onduidelijke redenen)
Ik verzon ook vaak dat ik bij een vriend langs ging, en dan ging ik naar haar toe(niet om te rotzooien ofzo, maar gewoon een gezellige middag te hebben) Maak je ouders anders duidelijk dat jullie vrienden blijven, en dat ze het maar gewoon moet accepteren. Iets anders kun je niet doen wss. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik krijg elke x dat gezeik als ik naar um toe wil ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Lees ik een tijdje je LJ niet, lees ik hier dat het uit is
![]() Heb je ook gevraagd waarom ze dat raar vinden? Ik denk dat je meestal gewoon meteen in de verdediging gaat, als ze raar gaan reageren. Maar probeer gewoon even op normale toon met ze praten en trek die echte reden van ze eruit. ![]() Hoe kijk jij tegen de nieuwe 'situatie' aan? Hoe kijkt hij er tegenaan? Persoonlijk vind ik 'vrienden zijn' na een relatie ook een beetje lastig. Je kunt je gevoelens niet zomaar omzetten in 'vriendschap'. Maar goed, als jullie het allebei ok vinden, is het goed. Laatst gewijzigd op 09-03-2006 om 10:23. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar okey, geloof me , ik weet waar ik het over heb, BIKKELVROUW. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Mjah nu 5 weken uit ofzo.. Bij ons zat het er al wel een beetje aan te komen dat het uitging, en we zijn echt relaxt uit elkaar gegaan. Dus om nu af en toe een filmpje te kijken ofzo is alleen maar gezellig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sure, als dat het is heeft ie mij niet nodig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat veel ouders niet altijd even 'modern' zijn op dat gebied, om het maar zo te noemen. Het is uit óf het is aan, een tussenweg nadat het uit is, snappen ze niet en/of vinden ze raar. Misschien helpt het inderdaad als je je ouders probeert uit te leggen dat het voor jullie heel normaal en gewoon leuk is als jullie elkaar af en toe nog eens zien. Drie jaar is niet niks. ![]()
|
Ik heb ook een moeder die niet snapt dat je na een relatie van een paar jaar gewoon nog vrienden kunt zijn. Dat kan dus wel. (Het is alleen heel zeldzaam en moeilijker dan je eigenlijk denkt) Uiteindelijk is mij dit wel gelukt. Ik vind alleen dat 5 weken nadat het uit was wel heel snel is om samen iets te gaan drinken. Ik denk dat je dan nog niet alle emoties hebt verwerkt. Maarja, ik ken je niet.
Ik denk zelf dat je eventjes wat minder met je ex om moet gaan. Als het echt vriendschap is lijkt het mij dat het geen kwaad kan om elkaar eventjes niet te zien om je ouders evan te overtuigen dat jullie elkaar niet zien omdat jullie de stiekeme hoop hebben weer samen te komen. En tja, ouders hebben inderdaad het beste met je voor. Probeer ze te begrijpen en er rustig een keer met ze over te praten... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Het is niet zo gek dat ze zo reageren. Ze zijn bang dat het nog te vers is om zo met elkaar om te gaan. Ze zijn bang dat je gekwetst wordt en willen je alleen maar beschermen. Het is misschien verstandiger een tijdje afstand van elkaar te nemen, maar als je dat niet wilt moet je het niet doen. Als je er idd gekwetst door wordt, merk je dat vanzelf en weet je dat je bewust dat risico hebt genomen. Misschien gaat het wel goed en kunnen jullie vrienden blijven, jullie hebben niet voor niets 3 jaar met elkaar gedeeld, dat kun je ook niet zomaar op zij zetten. Wordt niet boos op je ouders en negeer ze niet. Zeg gewoon waarom je nog met hem omgaat en dat ze niet bang hoeven te zijn dat je gekwetst wordt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ze idd gezegd dat wij nog steeds leuk met elkaar om kunnen gaan en dat er verder niks gebeurd. Maar dat we na 3 jaar gewoon niet meteen het contact weggooien. Ze snappen het al iets beter ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga nu ook alweer een stuk minder bij 'm langs, omdat hij het er toch nog wat moeilijker mee heeft.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alsof jij iets van mij of mijn ouders weet.. Rot op man.. ![]() |
![]() |
|
Bij 56K is het niet zo gegaan, hij / zij is gedumpt en vind alle jongens kut en gevoelloos. Het betreft vast een wanhopig blond rondborstig breezerdrinkend sletje die gedumpt is door een player.
Niks van aantrekken dus.
|
Hmmm mijn ouders vinden het ook onzin
of nouja mijn mam... Ja maar het is toch uit waarom moet je hem dan nog zo vaak zien ![]() ![]()
||
Citaat:
Dus dat is een beetje zelfbescherming. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: