Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2006, 13:49
Verwijderd
Ik kom hier de laatste tijd ontzettend vaak, ik weet het. Maar ik blijf fouten hebben met mijn computer.
Ongeveer elke dag krijg ik als ik mijn computer opstart de fout dat: Bad_pool_header een fout veroorzaakt heeft. Het is een blauw scherm net na het windoswelkomscherm. Na 1.5 minuut start de computer zichzelf op 'om windows van fouten te beschermen'. Er wordt dan ook een fysieke geheugendump gemaakt.
Het scherm zegt dat het een mogelijke hardware fout is. Ze geven dan tips die ik zou kunnen doen. Bijvoorbeeld de nieuwe hardware opnieuw installeren, in de bios 'schaduwkopien schrijven' uitzetten en nog een aantal dingen.

Mijn computer heeft sinds een paar weken problemem met de usb poorten, daar kan ik mijn mp3 speler ineens niet meer op lezen. Terwijl de rest van de dingen het prima doet.

Ook het opstarten is extreem langzaam. Ik heb windows al opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft de computer dus alleen maar vertraagd. (Ik heb anti spyware gedraaid, virusscan gedaan, cccleaner erop los gegooid net zoals windows washer dus het zal geen spyware of temporary files zijn.)

Ik heb geen idee of het één fout is, of dat er meerdere fouten op mijn computer zitten. Maar heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2006, 15:03
Enlightenment
Enlightenment is offline
Test je geheugen eens met MemTest86 (www.memtest86.com).
Oud 08-03-2006, 15:42
Verwijderd
Ik heb geen diskette station, maar wel een .iso cd gebrand, maar daarm oet ik dan mee opstarten ofzo?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 16:10
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Anneka schreef op 08-03-2006 @ 16:42 :
Ik heb geen diskette station, maar wel een .iso cd gebrand, maar daarm oet ik dan mee opstarten ofzo?
Ja
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 16:18
Verwijderd
Citaat:
twain4me schreef op 08-03-2006 @ 17:10 :
Ja
ok

ik vind het wel een beetje eng hoor
is er niet iets anders waarmee je het kan doen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 17:30
M@rco
M@rco is offline
Is niet eng Gewoon doen, het is de enige manier.
Oud 08-03-2006, 19:17
freyk
freyk is offline
Als je je cd met memtest automatisch laat opstarten met memtest, zal automatisch memtest gaan starten met een geheugentest.
Het enige wat je hier kan doen is, het een paar uren laten scannen en dan eens kijken of er fouten worden gevonden, Anneka.

Als je toch iso's kan laten branden, raad ik je aan om ook Ultimate Bootcd te downloaden en te branden.
Deze cd bevat vele handige scan programma's.
Net zoals memtest, moet je deze cd je computer laten opstarten.

Laatst gewijzigd op 08-03-2006 om 19:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten