Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2002, 14:25
Rembo
Rembo is offline
weet niet of dit toegestaan is (denk ut wel omdat het een legaal programma is en ik het ook legaal gebruik maar anders kan er altijd nog een slotje op)

wie kan mij helpen met het maken van een subseven server!?

als ik er 1 maak doet hij het niet kan ik niet connecten (ookal klopt alleZ) bij me eigen niet en op andere pc's ook niet)

dus dacht ik dan bind ik een file misschien dat hij het dan doet maar dan doet hij het nog niet
hij zegt steeds: .... is not a valid integer valeu.

hoe komt dit?

kan iemand mij dus helpen?

Wacht zal ook nog ff zeggen waarom: kijk ik heb 2 pc's en dan wil ik die beide beheren en kijken wat mijn broertjes doen wat spelen enzo enzo.

kan iemand mij zeggen waarok het niet lukt? of een goede werkende voor mij maken zodat ik kan infecten en wel kan inloggen!

Oud 13-03-2002, 14:31
dystopia
dystopia is offline
Weeeeeeeerrrr zo'n vraag.

Een Sub7 server doet allerlei dingen die jij niet wilt. Het heet niet voor niks trojan horse/backdoor.

Als je zo graag op een andere PC vanaf een afstand wilt spelen, gebruik dan iets als VNC. Die maakt ook gebruik van compressie en is iig geen trojan horse.
Oud 13-03-2002, 14:32
Rembo
Rembo is offline
vnc? wat is dat? heb je: pics? site?

wat is dan een goed programma?

en nog een klein vraagje: denk dat ik infect ben met wat trojans vroeger had ik er een progie voor om alle sub7's eraf te halen maar heb het niet meer weet iemand er 1?

[Dit bericht is aangepast door Rembo (13-03-2002).]
Oud 13-03-2002, 15:19
MisterImpossible
MisterImpossible is offline
Tsss...
Zo te zien weet je er niet veel van...
Je bent zelf al besmet met een trojan, de server.exe moet ge doorsturen en sub 7 zelf houden , maar dat is allemaal maar Triestig.
Door zo'n bestandje op iemand zijn computer te zetten. Je zou beter die bestanden verwijderen. 'k heb dat vroeger ook nog gedaan, en je wordt dan van internet afgesmeten door u kabelmaatschappij.
Oud 13-03-2002, 16:12
S
S is offline
Citaat:
MisterImpossible schreef:
Tsss...
Zo te zien weet je er niet veel van...
Je bent zelf al besmet met een trojan, de server.exe moet ge doorsturen en sub 7 zelf houden , maar dat is allemaal maar Triestig.
Door zo'n bestandje op iemand zijn computer te zetten. Je zou beter die bestanden verwijderen. 'k heb dat vroeger ook nog gedaan, en je wordt dan van internet afgesmeten door u kabelmaatschappij.
Je kabelmaatschappij smijt je echt niet eraf als je dit voor de phun gebruikt met toestemming.

Probeer wel iig een wachtwoord op de server te zetten zodat anderen (zonder moeite) niet op de server kunnen. Als je zijn IP adres hebt is de standaart poort 27374.

Heeft je vic XP?

En mensen, het is wel een beetje lame, maar in het begin is het toch gewoon tof om het allemaal ff uit te proberen... Toch?

Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 16:18
Rembo
Rembo is offline
Citaat:
S schreef:
Je kabelmaatschappij smijt je echt niet eraf als je dit voor de phun gebruikt met toestemming.

Probeer wel iig een wachtwoord op de server te zetten zodat anderen (zonder moeite) niet op de server kunnen. Als je zijn IP adres hebt is de standaart poort 27374.

Heeft je vic XP?

En mensen, het is wel een beetje lame, maar in het begin is het toch gewoon tof om het allemaal ff uit te proberen... Toch?

draait 98? kan je me helpen met een server maken?
Oud 13-03-2002, 16:20
dystopia
dystopia is offline
Als je denkt geinfecteerd te zijn kun je het beste even een virusscanner eroverheen gooien.

VNC = Virtual Network Computing. Kun je remote & grafisch je computer besturen. Ik gebruik het this op mijn computers kan ik bijv. vanaf m'n kamer de computer in de huiskamer besturen.

Voor VNC:
VNC
TightVNC

Kijk gerust 'ns rond, lees ook 'ns daar het is namelijk best interessant. Check de screenshots, wordt er geil van, gebruik het en be happy.

Voor trage netwerken (als in: internet) kun je het beste TightVNC gebruiken.
Oud 14-03-2002, 14:20
Rembo
Rembo is offline
ECHT geen 1 is zo goed als subseven 2.2 en netdevil 1.2

kan niemand een server maken met subseven 2.2
(met oudere versies lukt het wel maar bij deze niet )
want als ik een server maar komt hij er wel te staan maar als je hem probeert op te starten weet hij niet met wat hij het moet openen! (en dat is niet de bedoeling)

iemand? die het kan doen of hints kan geven?
Oud 14-03-2002, 14:23
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
Rembo schreef:
ECHT geen 1 is zo goed als subseven 2.2 en netdevil 1.2

kan niemand een server maken met subseven 2.2
(met oudere versies lukt het wel maar bij deze niet )
want als ik een server maar komt hij er wel te staan maar als je hem probeert op te starten weet hij niet met wat hij het moet openen! (en dat is niet de bedoeling)

iemand? die het kan doen of hints kan geven?
als je xp hebt kan je beter 2.0 instaleren

Oud 14-03-2002, 15:10
Rembo
Rembo is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
als je xp hebt kan je beter 2.0 instaleren

waarom?
Oud 14-03-2002, 18:38
Choong
Choong is offline
Ik kan je wel een bestand sturen via E-mail. Als je die draait werkt sub7 beter, voegt opties toe enzo. Geef me je e-mail adres maar.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 19:07
S
S is offline
Citaat:
Choong schreef:
Ik kan je wel een bestand sturen via E-mail. Als je die draait werkt sub7 beter, voegt opties toe enzo. Geef me je e-mail adres maar.
Haha . Rofl. Grappenmaker. Opties toevoegen... Nou, download dan maar gewoon via astalavista de nieuwste versie... =/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten