Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
draait 98? kan je me helpen met een server maken?
|
![]() |
Als je denkt geinfecteerd te zijn kun je het beste even een virusscanner eroverheen gooien.
VNC = Virtual Network Computing. Kun je remote & grafisch je computer besturen. Ik gebruik het this op mijn computers kan ik bijv. vanaf m'n kamer de computer in de huiskamer besturen. Voor VNC: VNC TightVNC Kijk gerust 'ns rond, lees ook 'ns daar het is namelijk best interessant. Check de screenshots, wordt er geil van, gebruik het en be happy. Voor trage netwerken (als in: internet) kun je het beste TightVNC gebruiken.
|
![]() |
ECHT geen 1 is zo goed als subseven 2.2 en netdevil 1.2
kan niemand een server maken met subseven 2.2 (met oudere versies lukt het wel maar bij deze niet ![]() want als ik een server maar komt hij er wel te staan maar als je hem probeert op te starten weet hij niet met wat hij het moet openen! (en dat is niet de bedoeling) iemand? die het kan doen of hints kan geven?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|