Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Las je m'n kleine letteren wel? Het kon ook zijn dat je dit schreef om gevoel kwijt te raken maar dat het aspect nog te gevoelig was/is om 'ogh wat erg' etc reactie te ontvangen. Ik heb eerst duidelijk inhoudelijk gereageerd omdat ik dat toch ietwat belangrijker vond. Ik oordeel echter ook helemaal niet op hoe jij je voelt, maar op je gedicht en hoe het in elkaar zit. IK begrijp ook niet waarom ik dan lef ben. Maar ik neem het je niet kwalijk oid, ik wou gewoon even duidelijk maken dat ik geen slechte bedoeling had.
||
![]() |
Citaat:
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte met het verwerken van je verlies, maar houdt er rekening mee dat een buitenstaander niets van jouw situatie af weet, en dat geschreven teksten over internet vaak niet de bedoeling overbrengen die mensen over zouden willen brengen, en dus voor jou momenteel heel hard aan kunnen komen, al zijn ze niet zo bedoelt. ~Silverwolf~ |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu wil ik ook wel op de inhoud reageren:
't lijkt me heel moeilijk, je moeder opeens te moeten missen, zeker als je nog jong bent (ook als je al wat ouder bent natuurlijk). Probeer er zoveel mogelijk over te praten, met de rest van je familie, met vrienden, met wie dan ook. Misschien moeilijk, maar vaak wel heel belangrijk voor het verwerkingsproces. En houd vol, hoe moeilijk het soms ook zal zijn. Heel veel sterkte. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik zal je nooit meer vergeten skatergirl15 | 9 | 21-12-2002 10:49 | |