Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2006, 17:54
Roffachick
Roffachick is offline
hallo ...

Ik zal het even heel kort uitleggen... Mijn ex waar ik bijna een jaar mee heb gehad heeft het via een sms uitgemaakt.. 3 weken geleden. Ik ben nog heel verliefd op hem dat is nu het probleem.. Ik had hem gebeld en gsmst maar kreeg weinig te horen.. En op smsjes geen eens antwoord!!!!
Alleen met bellen dat hij weer terug is bij haar en botte antwoorden. Totdat ik afgelopen donderdag hem belde en hij normaal praatte tegen mij.. Hoe het ging enz enz Ook heeft hij nog muntjes van een bepaalde discotheek waar we samen gingen.. Ik vroeg aan hem heb je die al opgemaakt? Hij zegt nee dat wil ik samen met jou doen stiekem... En we hebben een beetje gepraat over koetjes en kalfjes Toch voelde ik me heel goed na alles.. Om dat hij die dingen zei ik vroeg ook zie ik je ooit nog (we wonen 50km vanelkaar) hij zei jazeker..Hij zei ook ik bel je nog wel over 2 , 3 weken...........
Dit alles is van afgelopen donderdag .. nu is het dinsdag.. En wil hem dus smsen heel erg graag omdat ik wel verliefd ben op hem.. Ik wil hem sturen van :
hey alles goed moest toevallig net aan je denken .. en aan die muntjes ... haha Nog gefeliciteerd.. vergeet je mijn verjaardag ook niet??? Xx Kim ps: heb je hem nu wel ontvangen?

Ik ben namelijk volgende week jarig, en hij zei dat hij me vorige sms niet had gehad...
Alleen het probleem is nu zou ik dat wel doen is dat handig??????? Ik mis hem etc
En ben bang dat als ik sms dat hij niks terug stuurt en ik me nog rotter voel..... omdat ik nu een `goed gesprek`heb gehad de laatste keer...
Wat kan ik nu het beste doen? De een zegt niet geschoten is altijd mis en de ander juist het omgekeerde... en op hem wachten duurt echt lang....
Ik zou graag advies willen... Alvast bedankt!!!
Oud 07-03-2006, 17:57
Verwijderd
Zet in elk geval je ex uit je hoofd. Je kunt best contact met 'm houden, maar doe dan dan voorlopig met alleen af en toe een smsje en ga hem pas weer ontmoeten als je echt over 'm heen bent (als je dat tegen die tijd nog wil). Hij heeft het uitgemaakt, en nog op een vrij botte manier ook, het gaat niet meer goed komen. Ik ben misschien een beetje hard tegen je maar het is wel zo.

En dat smsje kun je denk ik best sturen, hij zal je er niet om gaan haten ofzo, 't is gewoon een normaal smsje.

Laatst gewijzigd op 07-03-2006 om 18:00.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 17:59
Thee Muts
Thee Muts is offline
Probeer die knul los te laten. Je zegt zelf dat je nu nog hartstikke verliefd op hem bent, maar een relatie zit er niet meer in zo te lezen. Zou ik in jouw geval ook niet eens meer willen gezien zijn botte houding en het feit dat hij het uit heeft gemaakt via sms notabene. Maar goed, dat ben ik. En geloof me, je komt niet over hem heen door hem hoopvol te blijven smsen en samen uit te gaan. Laat hem lekker rusten dus, heb jij alle tijd om hem te verwerken en dan kun je altijd over een tijd nog eens contact met hem opnemen om te kijken of jullie misschien nog een keer iets vriendschappelijks kunnen gaan doen.
Oud 07-03-2006, 18:00
Lelle_*
Lelle_* is offline
Tjaaa, ik kan me voorstellen dat je nog het een en ander voor hem voelt enzo, en waarschijnlijk voel je je rot om dat het is uitgegaan, maar dan weer wel normaal doen en dan weer niet .. probeer er voor te zorgen dat er niet met je gespeeld wordt. Hou het een beetje af, vroeg of laat moet je toch zonder hem. hij heeft het niet zopmaar uit gemaakt waarschijnlijk, en deed ook niet voor niets kortaf. Zet hem een beetje aan de kant en pak je eigen leven weer een beetje op.
Oud 07-03-2006, 18:31
Verwijderd
Niet doen. Je gaat en blijft alleen maar hopen. Ik heb jammer genoeg ervaring daarmee.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 19:01
Estar
Estar is offline
Je bent een domme koe als je het doet.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 19:18
mrsjones
mrsjones is offline
Doe wat je gevoel je ingeeft
Oud 07-03-2006, 19:18
Verwijderd
Jij was toch dat meisje wat wel vaker topics heeft gemaakt n.a.v. de moeizame relatie met haar vriend?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 19:20
Roffachick
Roffachick is offline
jep
Oud 07-03-2006, 19:20
Estar
Estar is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 07-03-2006 @ 20:18 :
Jij was toch dat meisje wat wel vaker topics heeft gemaakt n.a.v. de moeizame relatie met haar vriend?
uhhu
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 19:22
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ohja, die knul met die illegale zaakjes en die opeens weer een relatie met z'n ex had enzo en in het buitenland ondergedoken zat

Dan zou de keuze voor mij helemaal simpel zijn...
Oud 07-03-2006, 20:38
56k
56k is offline
ik denk dat je goede hoop mag hebben, stuur gewoon t smsjes.. misschien wilt hij je weer terug, hij wou tenslotte wel die muntjes met je opmaken.

Ik denk dat ie gewoon nog verliefd op je is en even in de war was !

Go for it girl !
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 07-03-2006 @ 20:01 :
Je bent een domme koe als je het doet.
Nou, dat lijkt mij een beetje voorbarig Misschien komt het nog goed, misschien niet. Je moet het iig geprobeerd hebben
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 21:57
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Hou toch eens op met dat joch
Oud 07-03-2006, 21:58
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Nou, zoveel heeft die relatie vast niet voorgesteld dan! Lekker een nieuwe jongen gaan zoeken!
Oud 07-03-2006, 22:10
Estar
Estar is offline
Citaat:
Zao schreef op 07-03-2006 @ 21:41 :
Nou, dat lijkt mij een beetje voorbarig Misschien komt het nog goed, misschien niet. Je moet het iig geprobeerd hebben
Lees haar vorige topics maar, ze was op valentijnsdag gedumpt door haar vriend, die terug ging naar zijn ex, waar hij het mee had uitgemaakt omdat hij dacht dat zij was vreemdgegaan, maar had het haar nooit gevraagd, en hij komt erachter dat ze het niet gedaan had, en meteen rent ie terug naar zijn ex.

Dan ben je gewoon een domme koe als je zulke dingen nog overweegt....
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 20:51
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
56k schreef op 07-03-2006 @ 21:38 :
ik denk dat je goede hoop mag hebben, stuur gewoon t smsjes.. misschien wilt hij je weer terug, hij wou tenslotte wel die muntjes met je opmaken.

Ik denk dat ie gewoon nog verliefd op je is en even in de war was !

Go for it girl !
hear hear!
Oud 09-03-2006, 17:28
Roffachick
Roffachick is offline
ja het zou toch kunnen dat het goed kwam?
Maar hij heeft me terug gebeld en we zouden die muntjes nog steeds opmaken ...
Verder niet veel nieuws.......
dus wat hij ermee bedoel of mee wil bereiken>???
Oud 09-03-2006, 18:11
Verwijderd
Citaat:
misslinda schreef op 09-03-2006 @ 18:28 :
ja het zou toch kunnen dat het goed kwam?
Je zit jezelf maar wat hoop aan te praten. Wees eens realistisch!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 18:38
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Je moet hem gewoon uit je hoofd zetten, daar word je uiteindelijk veel gelukkiger van. Waarschijnlijk doe je dat niet en dat snap ik want ik dacht ook altijd zo...maar op een gegeven moment ga je dat inzien. Wat je nu doet is overal hoop uit halen. Bij elk smsje denk je: wat bedoelt hij daar nou mee? Je houdt je voortdurend met hem bezig. Stop daar mee! Hij heeft het uitgemaakt, dus wil hij gewoon geen relatie meer met je. En dat hij het uitmaakte via een smsje zegt al genoeg lijkt me. Het is jammer voor hem, maar hij heeft zijn kans gehad en jij moet nu gewoon sterk zijn en hem laten gaan. Ik weet dat het moeilijk is, maar je doet jezelf zo alleen maar verdriet....
Oud 10-03-2006, 14:40
Roffachick
Roffachick is offline
ja maar hoe krijg je iemand uit je hoofd waar je echt gek op ben?
Uitgaan help niet echt en afleiding ook niet
Oud 10-03-2006, 14:42
Verwijderd
Citaat:
misslinda schreef op 10-03-2006 @ 15:40 :
ja maar hoe krijg je iemand uit je hoofd waar je echt gek op ben?
Uitgaan help niet echt en afleiding ook niet
Geen contact
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 15:05
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-03-2006 @ 15:42 :
Geen contact
Idd, dat is het enige wat (in jouw geval) werkt. Anders zul je nog heeeel lang aan hem blijven hangen en is deze dramastory helemaal compleet...
Oud 10-03-2006, 15:09
Nienna*
Nienna* is offline
Je lijkt me een erg lief meisje; laat jezelf niet verpesten door zo'n klootzak. Hij heeft je laten zitten op Valentijnsdag (!), heeft het uitgemaakt via sms (!), doet bot tegen je (!) en geeft je dan daarna ook nog valse hoop. Zeg dat je voorlopig geen contact meer wil. Ik denk dat het niet gaat werken tussen jullie: nu niet en nooit wel.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 16:53
Roffachick
Roffachick is offline
ja het gekke is als je verliefd ben maakt het weinig uit wat hij doet ... zo gek he
Van buitenaf is het anders...
Hoop dat het snel gaat werken
Oud 10-03-2006, 17:05
Verwijderd
Contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 20:40
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
misslinda schreef op 10-03-2006 @ 17:53 :
ja het gekke is als je verliefd ben maakt het weinig uit wat hij doet ... zo gek he
Van buitenaf is het anders...
Hoop dat het snel gaat werken
Het is ook moeilijk! Maar ik kan je garanderen dat je hem op een gegeven moment helemaal kan missen(als kiespijn ) Jij bent echt niet in je geluk afhankelijk van hem. Probeer hem maar een tijdje uit de weg te gaan..ook al is de verleiding groot om toch weer contact te zoeken. Jij verdient gewoon een jongen die jou met respect behandelt en die inziet hoe leuk jij bent en anders rot ie maar op!
Oud 11-03-2006, 10:59
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 10-03-2006 @ 21:40 :
Het is ook moeilijk! Maar ik kan je garanderen dat je hem op een gegeven moment helemaal kan missen(als kiespijn ) Jij bent echt niet in je geluk afhankelijk van hem. Probeer hem maar een tijdje uit de weg te gaan..ook al is de verleiding groot om toch weer contact te zoeken. Jij verdient gewoon een jongen die jou met respect behandelt en die inziet hoe leuk jij bent en anders rot ie maar op!
Exact! Ik had de woorden niet om het zo te zeggen, maar dit bedoel ik dus ook. Neem afstand van hem, verbreek het contact. Ga wat leuks doen met vriendinnen, met ouders, enzovoorts. Je zult hem nog vaak missen, maar uiteindelijk zul je vast in zien dat je beter af bent zonder hem. Je bent niet afhankelijk van hem, ook al lijkt dat zo. Je hele wereld lijkt misschien in te storten, maar dat is maar schijn. Een mens is sterker dan je denkt. Jij kúnt op je eigen benen staan. En zo niet, dan zijn er genoeg mensen buiten hem om die jou ermee kunnen helpen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 17:41
Roffachick
Roffachick is offline
ja het is zo moeilijk omdat ik ook in die 9 maanden alleen gelukkig was bij hem Ook al klinkt het raar
Ik heb wel het nodige meegemaakt en zocht altijd me troost bij hem .. Dat is het probleem en het gemis nu is verschrikkelijk...
Oud 11-03-2006, 17:49
snoopy
snoopy is offline
Als ik eerlijk ben denk ik niet dat deze jongen nog een relatie met je wil. Oh, zeker, hij vindt je vast nog wel leuk/aantrekkelijk en zou best stiekem (z'n eigen woorden) wat met je willen doen.

Wat ik in jouw geval zou (proberen te) doen: contact verbreken, zo min mogelijk smsjes sturen, verwijderen uit je msnlijst etc. Als je over m heen bent kun je het contact weer oppakken als je wilt (al denk ik dat dit typisch zo'n knul is waarvan je achteraf denkt: pfoeh... blij dat ik eraf ben. Wat zag ik ooit in m?). Succes!
Enneh... je zegt dat afleiding niet helpt: dat doet het in eerste instantie ook niet. Je moet een beetje volhouden. Ga lekker shoppen, eet veel chocola, huur films en jank lekker! Succes!
Oud 11-03-2006, 18:04
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
misslinda schreef op 11-03-2006 @ 18:41 :
ja het is zo moeilijk omdat ik ook in die 9 maanden alleen gelukkig was bij hem Ook al klinkt het raar
Ik heb wel het nodige meegemaakt en zocht altijd me troost bij hem .. Dat is het probleem en het gemis nu is verschrikkelijk...
Dat snap ik heel goed, dat het nu extra moeilijk is. Maar dan was jij dus heel afhankelijk van die relatie en kan je dus niet op eigen benen staan. In plaats van je nu te richten op hoe je hem terug kan krijgen kan je je beter bezig houden met hoe jij zelf gelukkig kan worden. Want dat kan ook zonder hem, hoewel je dat nu misschien niet inziet.
Reageren

Regels voor berichten