Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2002, 23:36
X-je
X-je is offline
ok, ik weet dat er een groot pil topic is, maar kweet niet of dit er bij hoort. Ik heb gemerkt (misschien toeval) dat sinds ik de pil neem (diane) dat ik allergisch ben aan honden en katten. Een grote ramp want ik ben verzot op honden en katten. Ik kan onze kater Billy niet meer strelen of ik het het zitten, echt jammer want het is zo'n schattig beestje... en ik ging een hondje krijgen voor mn 18de verjaardag, mn droom....

anyway, herkent iemand dit?

X-je

ik ben wel van plan te veranderen van pil
Oud 23-06-2002, 00:32
Ben01
Ben01 is offline
Citaat:
X-je schreef:
ok, ik weet dat er een groot pil topic is, maar kweet niet of dit er bij hoort. Ik heb gemerkt (misschien toeval) dat sinds ik de pil neem (diane) dat ik allergisch ben aan honden en katten. Een grote ramp want ik ben verzot op honden en katten. Ik kan onze kater Billy niet meer strelen of ik het het zitten, echt jammer want het is zo'n schattig beestje... en ik ging een hondje krijgen voor mn 18de verjaardag, mn droom....

anyway, herkent iemand dit?

X-je

ik ben wel van plan te veranderen van pil
neem gewoon geen pil meer dan ...
Voor niks nodig.
behulpzame x-jes
Oud 23-06-2002, 08:49
lake bodom
lake bodom is offline
huh, dat kan toch nooit door de pil komen dat je opeens allergisch daarvoor bent, lijkt me sterk, zal wel een andere reden hebben
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 08:52
Geraldine
Geraldine is offline
het lijkt mij sterk, maargoed, je kan altijd proberen om even te stoppen met die pil en dan even kijken of die allergie overgaat.
Oud 23-06-2002, 14:39
Snufje
Snufje is offline
Het staat volgens mij niet in de bijsluiter van de pil dat dit een bijverschijnsel kan zijn.. Ga even langs de dokter en laat je testen op dezeallergie.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 14:45
snoopy
snoopy is offline
heel flauw vraagje: er staat dat je 18 bent, en je krijgt een hondje op je 19e verjaardag?
Oud 23-06-2002, 18:58
X-je
X-je is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
heel flauw vraagje: er staat dat je 18 bent, en je krijgt een hondje op je 19e verjaardag?
er staat dat ik 19 ben en op mn 18de verjaardag een hondje zou gekregen hebben, vorig jaar dus

x-je

Regels voor berichten