Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een model van Tommy Jeans, ik weet niet hoe ze heet, maar ze staat op de Desktop hier
(broertje en vriendje zijn wég van d'r.. ) Ik vind Kate Moss inderdaad een heel mooi gezichtje hebben, lekker naturel en niet te 'strak'. Naomi vind ik eigenlijk helemaal niet zo mooi. Ik bedoel, ik ken wel mooiere vrouwen met een donkere huid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind Nathalie Imbruglia en Wynona Rhider ook zulke ontzettend mooie vrouwen! Verder zijn d'r nog wel een paar van die modellen maar daar weet ik de namen niet van. Er was eens (
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
verder valt me op ddat iedereen kate moss zo natuurlijk vind. ik heb haar hier ook neergezet omdat ik d'r een mooi bekkie vind hebben maar ik vind haar zeer onnatuurlijk, ze is veel te dun, anorexia-koppie heeft ze.
|
Kate Moss vind ik heel erg mooi, en die vrouw uit de Hugo Boss reclame (Hugo Boss Woman parfum) Lange vrouw, donker haar, lichte ogen, sproeten echt heel erg mooi. Heb helaas geen foto van haar kunnen vinden.
Voor de mannen ga ik absoluut voor die van Esprit (http://www.esprit-intl.com/products/casual/ss02/ of http://www.esprit-intl.com/products/collection/ss02/) Ze zijn niet bijzonder mooi maar wel erg aangenaam voor het oog laat maar zeggen... |
![]() |
|
Die Lonneke Engel vind ik wel een mooi model.
Trouwens dat meisje op dat plaatje waar Al Santos bij staat vind ik helemaal niet mooi ofzow, ze is echt eng dun en een mooi gezicht heefd ze naar mijn idee ook niet. Best wel freaky hoor die super dunne modellen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oooooh Heidi Klum is GE-WEL-DIG
![]() ![]() ![]() Wooow... als ik er zo eens uit zou zien... en idd, haar rol in Spin City laat zien dat ze niet puur een mooi mens is, maar nog werkelijk waar kan praten ook. En ze speelt ook in de Jamiroquai-video: Lovefoolosophy ![]() (hoop dattie werkt.. moet je echt zien.. zo'n mooi vrouwke...) |
![]() |
|
|