Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als je dingen te klein/groot koopt dan trek je het uiteindelijk toch niet aan .. ik iig niet en dat is bij veel dingen die in de winkel niet perfect ogen
||
Citaat:
Maar soms MOET je het gewoon kopen, en dan belandt 't in de kast....
|
ja kleding moet perfect zijn! Een shirtje kan echt niet te groot zijn, maar moet perfect passen. En broeken kan je op maat laten maken dus... Budget maakt niet uit!! En kleur>> Tja ik hou niet zoveel van te bonte kleuren in de winter, maar vooral zwart, wit, bruin en grijs. In de zomer kijk ik wel goed naar de kleuren
|
![]() |
|
dure kleren moeten sowieso gewoon perfect zijn anders koop ik ze niet...
goedkopere kleren wil ik nog weleens kopen hoewel het niet perfect is alleen een stomme kleur zou ik toch niet kopen... en ik heb ook liever een te grote broek dan te kleine en liever te klein shirtje dan te groot... ook schoenen heb ik dan liever te groot.. maar ergste zouden te kleine broeken zijn, die doe ik no way aan..
||
Citaat:
![]() Kleding hoeft niet helemaal perfect te zijn, als ik het maar leuk genoeg vind. Maar het moet niet onfatsoelijk zitten of echt te duur zijn. |
![]() |
|
Mijn kleding moet niet perfect zijn.
Kleuren maken bij mij best veel uit, ja kleine verschillen niet maar het moet een mooi shirt of wat dan ook zijn als alles bij mekaar ![]() Qua prijzen heb ik een budget en ik weet mijn grens, meestal zit ik dr onder. Soms iets boven maar ver erboven zitten zal ik niet doen. En ik zal me dan ook eerst flink afvragen hoevaak ik het zal dragen en waar het bij past. Ik koop dingen eerder te groot dan te klein hoewel echt TE groot niet, dan laat ik het liggen. Ik wil geen broeken die afzakken ofzo. Als kleren iets te strak zitten en verder zijn ze geweldig moet ik het toch hebben maar alleen als het niet zichbaar is, en nog redelijk draagt enzo |
![]() |
|
Te klein koop ik niet, iets te groot wel, maar alleen als ik het echt leuk vind. Als het boven mijn budget is koop ik het ook niet, tenzij ik echt verliefd ben op het kledingstuk (ja, ik kan verliefd worden op kleding
![]() Verder ben ik heel perfectionistisch in de combinaties van kleding. Het kan bij mij echt lang duren voor dat ik de perfecte combinatie heb gemaakt en ik vind dat ik zo het huis wel uit kan. En die perfecte combinatie verschilt per dag, ik kan het gisteren helemaal geweldig hebben gevonden, en het vandaag afschuwelijk vinden. |
![]() |
|
Te klein impliceert dat het niet past, dus nee, dat koop ik niet. Iets te groot maakt me weinig uit .. mijn kleding is sowieso niet gebonden aan een standaardmaat. Qua kleuren heb ik zoals ieder mens een bepaalde voorkeur, ik prefereer donkere kleuren en die zijn niet erg lastig te combineren.
|
![]() |
|
Als ik iets geweldigs vind, maar het is boven mijn budget koop ik het vaak toch... Want anders neem ik iets van in mijn budget wat ik toch net niet vind, en met minder of zonder plezier draag... dan koop ik liever iets duurders wat ik echt totaal afdraag
|
Verwijderd
|
Ik probeer natuurlijk gewoon een mooie pasvorm te vinden. Het ziet er niet uit als je met een te groot overhemd loopt of een veel te wijde broek. Ik hecht trouwens wel meer waarde aan comfort dan aan superstyle kleding. Ik probeer het nuttige met het aangename te combineren door gewoon nette bandplooi broeken te kopen, maar dan gewoon lekker ruimvallend.
![]() |
![]() |
|
Schoenen, truien, polo's moeten gewoon goed zitten. Een broek mag iets wijder vallen in de breedte, met een riem kan je dit toch corrigeren. Een overhemd mag ook niet te wijd zijn, anders heb je van die grote "oksels" en dat ziet er niet uit
![]() Eigenlijk precies wat nare man zei.
|
Verwijderd
|
Het maakt mij niet zo heel veel uit of het iets te groot is.. als het maar goed zit... je kunt denk beter iets te groot aanhebben dan iets te klein.. dat valt eerder op en staat okk ook niet mooi.. verder vind ik dat het niet uitmaakt hoe je kleding eruit ziet.. als het maar verzorgd is..
|
![]() |
|
Ik vind wel dat kleding perfect moet zitten en mooi moet staan
![]() Als het te groot of te klein is trek ik het gewoon niet aan! Budget maakt niet zo heel veel uit... als ik een kledingstuk helemaal ge-wel-dig vind staan en lekker vind zitten kijk ik bijna niet naar de prijs, of het moet extreem duur zijn... (maar die dingen pas ik meestal maar niet omdat ik ze dan uiteindelijk toch meeneem ![]()
|
Ik zag dit Radiohead shirt in A'dam maar hij was net te groot...
![]() ![]() Zelf draag ik wel vaak wijde kleding, maar als zo'n shirt echt tot je knieen komt op 't punt staat om van je schouders af te vallen... Nee.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit zijn nog leuke dromen #2 - De Obsessie Type | 1 | 29-10-2003 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |