Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoop wel dat ze dit jaar beter rijden maar ja, er valt nog weinig over te zeggen. Zelfs na 1 race kan je nog weinig zeggen, zie vorig jaar met Fisichella. Er valt maar 1 zinnig ding te zegge 'ik heb er zin an'.
|
![]() |
Dit zijn de nieuwe regelementen voor het nieuwe seizoen. Goed uitgelegd, dus als je nog niet echt op de hoogte bent zou ik het zeker even lezen!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hmmz.. Ben geen kenner op dat gebied, dus ik zou het niet weten. Wat we 2 jaren terug zagen wat dat Bridgestones toch een echt voordeel hadden? Dus ik vermoed dat die er ongeveer weer gaat zijn, ook al heeft de concurrentie nu weer meer ervaring/kennis.
||
Ferrari is sowieso erg goed in pitstops plannen en banden wisselen.. Dus dat is in ieder geval wel een voordeel. Of de banden zelf ook beter zijn moeten we nog zien. Maar Ferrari is zeker blij met de nieuwe regels over bandenwissels.
BTW: Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doornbos heeft het nog goed gedaan in de training, 7e, jammer dat Albers zo ver naar achter staat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk zal er heus wel eens in een Formule 1-blaadje staan dat Schumacher blij is met dit record, maar wat kan mij dat schelen? Ik wil zijn emotie zien en horen op het moment dat hij zo'n prestatie neerzet en niet ergens achteraf. Hij heeft alle records, het enige dat hij nog moest was het aantal pole's. Belachelijk dat ze daar niks over hebben gevraagd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Afgaand op de kwalificatie vind ik de Totoya's eigenlijk erg teleurstellen, maar het is nog maar de vraag wat deze kwalificatie zegt over de stand van zaken voor de race. De nieuwe kwalificatie opzet zorgt voor een groot tactisch steekspel. Zo is het veel aantrekkelijker om vanaf P11 te starten dan P10. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Schumacher steekt toch bij elk record hetzelfde verhaal af? Dat hij zich er niet mee bezig houdt? Dat het gaat om de prestaties van nu? Dat de statistieken hem verder niet interesseren? Wat had je verwacht dat ie zou gaan zeggen als het hem werd gevraagd dan? De eerste race is toch meestal niet echt een goede indicatie voor de rest van het seizoen, helemaal omdat Ferrari flink meer getest heeft op juist dit circuit. Zal de prestatie van Massa echt zo bijzonder zijn? Twee teamgenoten helemaal vooraan en zo dicht bij elkaar duidt eerder op een goede auto. Hopelijk rijdt Massa morgen niet overgemotiveerd rond en beukt ie er wat coureurs uit, maar dat zomaar kunnen... Raikkonen zal nog wel laten zien waarom hij dit jaar wèl Wereldkampioen wordt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Bahrein Sandersss | 15 | 18-04-2007 10:34 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Bahrein PV | 29 | 04-04-2005 15:08 |