Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar 500 wat is aardig veel. 500 watt is geloof ik iets van 140 db, genoeg om je oren kapot te laten gaan als je hem vol open zet, maar dat doe ik niet, want ik woon in een flat, dus ik gebruik dat vermogen toch nooit. Maar het zit er nu eenmaal op dus tjah. ![]()
||
![]() |
Citaat:
als ik hem voluit zet..kan je niet in mijn kamer zijn hoor |
![]() |
|
![]() |
Hier dan mijn set :
- B&W CDM7 NT speakers - rotel RB 1070 eindtrap - rotel RC 1070 voortrap - rotel RCD 1070 hdcd speler - sony MDS JE 500 md speler - sony STR DE 315 dolby prologic / stereo reciever + center en rear speaker van sony - sony TC WR 465 cassettedeck - 3 maal van den hul interlinks 102 mk III van cd naar voortrap en van voor- naar eindtrap en een van md naar voortrap - van den hul speakerkabels MC CS 122 Sennheiser DSP pro decoder Sennheider HD 600 hoofdtelefoon speakerkabels voorzien van banaanpluggen. verder is mijn systeem aangesloten op een Audigy platinum EX ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geluidskaart: SB Live! Player 1024
Versterker: Marantz PM30 CD-speler: Marantz CD42 Speakers: Mission 701 Kopteleoon: Sennheiser HD580 Binnenkort breid ik uit naar een Marantz SR5200 receiver, een Pioneer DV444 DVD-speler, en daar komen dan nog 2 rearspeakers (ik denk aan Mission M74), een centerspeaker (nog geen idee) en een subwoofer (idem). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Owkee, hier komt mijn verzameling
-Quad 44, voorversterker -Quad 303 eindversterker -Sony Minidiscdeck MDS-JE530 -Pioneer Dubbel cd-spelertje -Philips luchtkamerdruk luidsprekers (oude beestjes, maar wel goed!) Tuner en Cassettedeck vind ik niezo interessant Dit alles aangesloten op m'n computer met een SB Audigy player. Ik denk dat ik binnenkort toch voor een stel Missions nog ga ipv m'n Philips luidsprekers.
|
Verwijderd
|
Arcam Delta 9 geïntegreerde versterker
Arcam Alpha 9 tuner Marantz CD-62 CD-speler met AudioQuest Silverline interlink Harman/Kardon cassettedeck (oud ding, ik speel nooit bandjes) Translator White Connection 2x2.5mm2 luidsprekerkabel Tannoy Definition D500 luidsprekers 't Is een groot genoegen als je audiofiele ouders hebt die om de vijf jaar nieuwe apparatuur aanschaffen ![]() |
![]() |
|
doe nog eens zo'n collage!
![]() ![]() 'jij' bent duidelijk audiofiel... volgens mij kan je daarvoor ook naar een phychiator.. . weet ik niet zeker..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ratsja (a.k.a. Truman) voldoet redelijk aan de definitie "wannabe-quasi-intellectual-audiophile" -- En kan dus nóg zulke mooie spullen hebben, het blijft een amateuristisch denkniveau. Maar ach, in zijn groepje valt dat niet zo op. In het land der blinden is de éénoog koning, nietwaar? [Dit bericht is aangepast door Dobermann (09-03-2002).] |
![]() |
|
Mijn setup is:
Yamaha DSP-A1 2 Mcfarlow Exciter (zelf bouw) 2 oude philips kasten voor rear Infinity Centre speaker Geen CD MD speler of iets anders. Hangt gewoon direct via een optische kabel aan mijn PC met een yamaha YMF724 kaart.
|
Geluidskaart: SB Live platinum met vergulden connectoren
Versterker: Sony STR-DE415 (niet lachen) Frontspeakers: Wharfedale Valdus 500 Mid speakers: Technics SB FW-12 Rear speakers: prut sony gevallen ![]() Center speakers: prut sony geval ![]() Overigens wel overal 6mm^2 kabel liggen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Daar gaat het niet om. Het is gewoon irritant als iemand duidelijk in een topic wil laten zien hoe goed en duur zijn/haar audiosysteem of computer wel niet is.
Ik ben zelf behoorlijk audiofiel (als ik dat van mezelf mag zeggen). Maar dat wil niet zeggen dat ik topics ga openen omdat ik benieuwd ben wat anderen hebben, alleen 'om het weten'. Ik ben veel meer into zelfbouw en de techniek eromheen. Laten we dáár nou eens over discussiëren. Lekker lullen over kastsystemen, Theile-Small parameters, metingen en dergelijke. Maar daar hebben we natuurlijk ons goede oude GoT A&V-forum voor (waar ik reeds lang voordat ik hier aangemeld was al kwam). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en jij wilde mij niet geloven.. dus...mijn goed recht hoor |
![]() |
|
-= Sony CD751 CD speler
-= 2 x Technics SL1200MKII platenspeler Alle 3 aangesloten op: Numark DM2002X 3 kanaals mixer. -= Terratec EWS88MT geluidskaart -= Numark DM2002 X Beide aangesloten op: Behringer MX2642A 26 kanaals mixer En deze is weer aangesloten op: 2 x (Active) Behringer B2031 Truth Speakers
|
|