Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want misshcien dat er dan bepaaklde dingen zijn blijven hangen ofzo, want dit probleem had ik dus precies hetzelfde ik zei dat de computer moest afsluiten en wanneer ik die knop indrukte starte hij dus opnieuw opnieuw op. Er was geen mogelijkheid om hem dus aftesluiten, bij mij lag dat dus aan easy cd creator, ik weet niet of het misschien ook aan een andere brandsoftware kan liggen ![]() |
![]() |
|
![]() |
komt de schijfcontrole ook te voorschijn als je de computer dan weer opnieuw start ? -->> als dat een ja is loopt je computer ergens vast moet je even bij systeem het vinkje bij opnieuw starten bij foutmelding(of in die richting) weg halen en dan kijken waar die op vastloopt.
en heb je een msi moederbord ? die hebbe dit probleem ook gehad als het goed is, is daar een fix voor.(heb geen msi dus zeker weten doe ik dat nie) en dma aanzeten gaat op controller in windows 2000/xp en niet op drive misschien dat je dit alwist misschien ook niet.. Groetjes Edwin
|
Verwijderd
|
Eh, ik heb ook een MSI-plank, en nergens last van (gehad).
Lijkt me 't verstandigst dat je éérst eens de 'fast shutdown' disabled. Dat kan soms voor problemen zorgen. Ga naar Start -> Run -> MSCONFIG -> Advanced -> vink 'Disable fast shutdown' aan. Mocht-ie 't dan nog niet doen, hoor ik 't wel. |
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf heb nog geen problemen gehad bij het afsluiten. Wel bij het opstarten. Van zodra ie in het inlogscherm komt, startte ie opnieuw op, en opnieuw, en opnieuw... Heb alleen problemen nu nog als er meerdere gebruikers actief zijn, en ik wil de huidige afsluiten dat ie vastloopt. Besluit-> winxp is nog niet bug-vrij ![]()
||
Citaat:
ik heb nu in mijn bios het uitgeschakeld dat de pc zichzelf opnieuw op kan starten (nou, dan komt er eerst een vraag) dus werkt nu wel... (beetje dan)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
[Games] Simcity3000 0heksje0 | 12 | 11-01-2005 08:41 | |
Software & Hardware |
Vaak gestelde vragen (lees dit eerst voor je een vraag stelt!) dystopia | 49 | 29-01-2003 22:34 |