![]() |
|
Aangezien het niet de bedoeling is dat we het bovenste topic vol gaan spammen met ons jeugdsentiment..
![]() Keek jij er vroeger naar? Zo ja, alleen Kvk, alleen korenfestival of allebei? Had je er cd's van? Opgenomen video's? Verder hier nog een link: http://kvk.t-g-i.nl/app/start.asp Geen reclame, ik heb er zelf geen belangen bij ![]() Maar je kan er dus elke aflevering terugkijken <3 Aan welke liedjes heb je de meeste herinneringen? Wat herinner je je nog? Vertel maar allemaal ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk maar eens naar zo'n aflevering ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder heb ik cd's,een best of dvd, videobanden... vorige zomer heb ik met een aantal vriendinnen een KvK marathon gehouden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ken serieus niemand anders die dat ook was! Maar gelukkig was ik dan niet de enige met een rare smaak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
btw... die site is echt ge-wel-dig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heerlijk herkenbaar ook ja ![]() Ik vind het ook een heerlijke site. Ik vind toch wel echt die 'films' de leukste, van 11 met Herman van Veen, 12 met Youp van 't Hek en 13 met Sylvia Millecam. 14 en 15 vind ik dan weer beduidend minder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Ik wil een kangaroe Die zegt van spring maar achterop Ik breng jou overal naar toe." Maar hoe het heet weet ik niet. ![]() ![]() Ik keek vroeger altijd naar KvK en ook naar het korenfestival. Wij hebben LP's van KvK 1 t/m 10 of 12 (oid) en vanaf dat er CD's waren hebben we ze op CD. Vanaf nr. 13 vond ik het trouwens wel minder worden. Met het koor waar ik vroeger op zat zongen we nog wel eens liedjes van KvK. En toen ik met mijn zusjes een keer naar een soort van KvK-songfestival ging konden wij als enigen alle liedjes mee zingen. ![]() ![]() ![]() Ik had teveel favoriete liedjes...tegenwoordig heb ik niet zoveel meer met KvK (zoals ik al zei vind ik het vanaf nr. 13 minder geworden). En het wordt alleen maar commercieler en dat vind ik jammer (want dat was nu net het leuke aan KvK, dat het niet zo commercieel was ed). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn oma nam de tvafleveringen vroeger op, heb ze allemaal gezien. (de vroegere afleveringen dan(t/m 18?), de afleveringen van tegenwoordig vind ik niet meer zo leuk. |
![]() |
||
Citaat:
Ohhhh dankjewel! Nu hopen dat er ook mensen zo aardig zijn het op Soulseek met de medemens te delen ![]()
|
![]() |
|
|