Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
DANK JE!!!!!!!! ik probeer iedereen hiervan te overtuigen in mn vriedenkring, ik zou ook graag willen samen wonen met mn vriend, we zijn druk op zoek naar n (goedkope) woning TS als je t idee hebt dat t zo beter gaat werken voor jezelf moet je t doen, ik vind t geen gek idee wat dat betreft... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ging nog maar zelden stappen, vaak samen op de bank filmpje kijken etc. Als ik al ging stappen was het met hem en zijn band. Op zich ook hartstikke leuk, maar ik heb wel een half jaar van m'n studenten tijd gemist. Maar wat ik vooral vervelend vond was leren. Ik wilde wel leren ma na 5 minuten dacht ik altijd: mm ik ga toch liever weer lekker bij hem liggen. Nu ik op mezelf woon gaat dat 'n stuk makkelijker en toch zien we elkaar nog 4/5 dagen per week. Aan de andere kant was het ook wel weer ontzettend gezellig. Maar ik wil toch eerst eens even kijken of ik wel echt op eigen benen kan staan en lekker stappen en terasje zitten met mijn studiegenoten. Als ik dat zat ben ga ik wel weer samenwonen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik word een beetje moe van het stempel 'huismuts' als je samenwoont. Niet iedereen is hetzelfde en ik heb nu veel meer een eigen leven dan toen we niet samenwoonden, dus ik vind het een meer dan goede oplossing. Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En dus kan je ook heel makkelijk op een andere manier veranderen. Ik ben juist veel vrijer geworden, meer van mijn studie gaan genieten en veel meer gaan stappen en leuke dingen met vrienden gaan doen sinds ik samenwoon. Omdat dat soort dingen nu veel makkelijker in te plannen zijn en ik veel meer nieuwe mensen heb leren kennen. En ik wil niet beweren dat ik die verandering niet had doorgemaakt als ik eerst op mezelf was gaan wonen, dat geloof ik ook wel. Maar het samenwonen heeft die verandering óók bij mij los gemaakt. Plus dat ik daarbij nog het fijne van het samenwonen ervaar, wat ik niet zou hebben als ik nu eerst op mezelf was gaan wonen.
||
Citaat:
![]() ![]() Wat érg! Stel je voor! Doe mij maar lekker burgelijk samenwonen, dan ben ik namelijk een véél gelukkigere student. In de tijd dat ik een een studentenhuis zat kwam ik minder in de kroeg dan nu.
||
Citaat:
Ik heb het eerste half jaar (zeg maar de kennismaking) met mijn studiegenoten heel erg gemist. daar kom ik nu pas achter en nu pas begin ik mn studie en alles er om heen leuk te vinden. Veel groepjes zijn nu als het ware al gevormd en nu pas begin ik een beetje mee te draaien en dan is het toch moeilijker er tussenin te komen als het ware. Iedereen kent elkaar al van t stappen en etc. Nu ik op mezelf woon komen studiegenoten/vriendinnen/vrienden etc. veel vaker bij me op bezoek. Toen ik nog bij m'n vriend woonde ging dit veel moeilijker: m'n vriend werkt fulltime, was vaak moe na werk en druk etc. Ook ging ik minder stappen, omdat ik het lullig vond om doordeweeks om 4 uur snachts thuis te komen, waar hij weer wakker van werd terwijl hij om 7 uur smorgens weer op moest om naar werk te gaan.
Laatst gewijzigd op 16-03-2006 om 17:08. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn nichtje had dat, die woonde ook samen toen het uitging, en het huis was van hem, tsja, daar sta je dan middenin een grote stad met wachtlijsten van hier tot Tokyo, terwijl je wel studeert en colleges moet volgen, maar je ouders op 2.5 uur reizen wonen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En verder, hij woont bij mij in de stad dus mocht het mislopen is het in dat opzicht niet zo erg. Ik hoop alleen dat hij het er mee eens is, het is zeg maar mijn plannetje en dat ga ik hem morgen voorleggen... Spannend! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Stel je gaat uit elkaar; Ja, je moet dan verhuizen, ja je gaat er hoe dan ook op achteruit materieel gezien en noem maar op. Maar dat neemt toch niet weg dat je het meteen niet meer moet doen? EN wanneer doe je het dan wel? Op het moment dat je meer financiele zekerheid hebt, je ouder bent, een auto hebt? Het is nooit een goed moment als je uit elkaar gaat. Ik leef qua dat meer in het nu. Je moet doen wat je op dit moment gelukkig maakt, want je weet niet wat morgen met zich meebrengt. Maar ik ben niet dom. Ik woon in de stad Groningen samen, en daar gaat ook niet alles even makkelijk. Dus ik blijf punten sparen, mocht het ooit zo uitkomen. Het is maar 15 euro per jaar en dat mis ik niet zo. Het is niet dat ik er vanuit ga dat het ooit misgaat, maar mocht zich dat wel voordoen, kan ik niet meer bij mijn ouders aankloppen en kan ik 3 uur gaan reizen naar Leeuwarden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: