Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze zullen me dus mss vervelend gevonden hebben omdat ik drank op had en zat te zeuren. Maar ze zullen zeker gezien hebben dat ik totaal niet op problemen uit was, want ik probeerde oa andere mensen te kalmeren. Het maakt me niet zo heel veel uit of je dit geloofd, als ik maar wel antwoord krijg op de manier zoals ik het vertel.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het vreemde is dat de persoon die met de ellende begon en die zelfs gearresteerd is, dat die een boete heeft gekregenvoor openbaar dronkenschap. Ter waarde van 50 euro ![]() Ik kan het betalen hoor, maarhetzit me momenteel gewoon ff nietmee financieel gezien. Foutje ib kost me ook al 1200 euro als het aan de ib ligt, daar moet ik ook nog achteraan ![]() Maar dat doet er verder hier niet toe ![]() En ik zit er ook niet heel erg mee ofzo, maar voor mijn gevoel is deze boete zeer onterecht. Dus ik wil wel mijn best doen om te voorkomen dat ik deze boete moet betalen. Ik heb begrepen dat in beroep gaan geen extra kosten met zich mee brengt, dus als het ff kan wil ik het proberen.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een mening gevraagd.. War-Model | 6 | 22-04-2011 20:46 | |
De Kantine |
met je hoofd naar links of naar rechts zoenen? Phenobarbidoll | 160 | 03-02-2005 17:04 | |
De Kantine |
karakter voorspeller I love stars | 264 | 15-04-2004 16:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
testje linkshandig rechtshandig tonissen | 49 | 06-04-2004 23:27 | |
De Kantine |
Het rechtse akkoord van CDA/VVD/D66 niceman1984 | 2 | 25-05-2003 00:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het rechtse akkoord van CDA/VVD/D66 niceman1984 | 1 | 25-05-2003 00:09 |