Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
als jij gewoon een standaard p4 heb dus niet geklockt en een normale cpu koeler heb is er niks aan de hand.... p4 wordt toch wat minder warm dan andere cpu's zoals amd...
ik zou zeggen kijk in je bios wat voor temp hij aangeeft als hij boven de 40 zit zou ik ff een koelertje extra kopen ja... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Simpel gezegd; iedere standaardkoeler voldoet bij normaal gebruik. Ik weet dat jij 'm normaal gebruikt, gezien het feit dat wanneer je zou overclocken deze vraag niet had gesteld. Met andere woorden, maak je geen zorgen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mijn duron is 24 @ 600 ![]() hoger kan die niet meer.... hij's versleten..... siin duron 1000 @ weet ik veel in zelfbouw kast ![]() |
![]() |
|
Heb een AMD Athlon 1400 met MSI K7T Turbo moederboord, mijn processor wordt wel 50 graden!! Is dat wel normaal, volgens Alternate in ieder geval wel en werd de temp. niet goed gemeten, vaag hé? Die medewerker kon het koelblok gewoon vasthouden.
Overklocken gaat ook moeilijk bij mij, als ik hem op 1600Mhz heb lopen start Windows niet meer! (blijft hangen vlak na de bios) Greetz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan nog iets wat ik overigens vaker merk, mensen nemen de overclockmogelijkheden for granted. Sorry hoor, maar zo werkt het dus domweg niet. Mensen kopen een AMD met 2 hoofdredenen vaak, en dat is A. dat het goedkoop is (en dat is ook zo, m.u.v. de XP) en B. 'dat je er zo lekker mee over kunt klokken', en van B uitgaan kon wel 's voor desillusies zorgen. Vuistregel --> Koop een processor op de snelheid die voor jou nut heeft, en alles wat je er éxtra mee kunt pakken is heel, maar dan ook héél mooi meegenomen. Niet meer en niet minder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik heb deze cooler: http://www.spirecoolers.com/products/5u213c1h3t.htm Ik ken ze eigenlijk niet maar ik heb er nog geen problemen mee gehad! |
![]() |
|
|