Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@ Buffalo Soldier: Maar uiteindelijk is jouw vriendin toch de enige die het weet, dus praat eens met haar. Misschien is ze onzeker, dan kun je haar geruststellen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja we hebben al vandaag er uren en uren over gepraat, maar ze blijkt (nog) niet echt gerust te stellen, het blijft maar aan haar knagen zegt ze...
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
we hebben er nog veel over gepraat de afgelopen paar dagen, maar het heeft nog niet echt tot een duidelijke oplossing geleid
||
![]() |
Citaat:
Wij zijn 2 handen op 1 buik, altijd samen, weet niet hoe het bij jullie zit? Maar als je liefje dan zomaar in 1 klap weg is en jij blijft eenzaam en alleen achter met hetzelfde leven alleen zonder diegene, is dat ontzettend zwaar. Maar ik zeur nóóit. Want zeuren= ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 27-03-2006 om 21:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik verwacht echt niet dat ze over de toekomst gaat nadenken, tenminste ik deed dat tot voorheen nog niet zo... ik snap het natuurlijk wel, maargoed het is nog zo vroeg idd allemaal
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Jaar naar het buitenland jasoncole | 1 | 24-01-2015 21:52 | |
Software & Hardware |
Goedkoop mobiel bellen naar het buitenland, beste optie? Diamera | 11 | 18-02-2013 16:35 | |
Studeren |
Naar het buitenland Diviance | 5 | 11-04-2010 14:51 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen die geinteresseerd zijn in een jaar naar het buitenland. mind_on_hiatus | 89 | 11-04-2006 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen, maar alleen een half jaar naar het buitenland (stage) ekki | 22 | 27-11-2003 15:19 | |
De Kantine |
naar het buitenland smsen Missy Muffett | 12 | 09-09-2003 18:58 |