Advertentie | |
|
![]() |
|
Hey shit Iceman haha, kan natuurlijk ook, thnx
![]() ![]() ![]() maaruh lijkt me wel sterk dat ik er eentje vind met die priveleges ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Hornyboy (12-03-2002).] [Dit bericht is aangepast door Hornyboy (13-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Kan best zijn, maar het is wel de standaard ftp poort. Dus de kans dat je full read/write acces krijgt in bepaalde folders als anonymous users is veeeel groter op die servers, dan de public ftps die op een ander poort zitten. Niets (tenzij je isp misschien) belet je natuurlijk om alle poorten af te scannen
![]() PS. Het is niet zo moeilijk om zo'n server te vinden, alleen de snelheid (of gebrek daaraan) wil nog wel eens tegenvallen.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
|
![]() |
3 opties :
1. Zoek 10tallen kleine servers en maak een warez page 2. Host zelf met je eigen hd en zet een ftp server op 3. ga scannen met een pubscanner (te vinden moet goegel) naar public ftp's, 't gaat er na een tijdje wel af, maar het heb er een tijdje gestaan... Ga je zelf een ftp opzetten raad ik je aan anonymous access uit te zetten of je poort niet op 21 te zetten, dan komen minder mensen met een scan erachter....
|
![]() |
|
|