Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2006, 20:19
rare kwast
rare kwast is offline
jaja...
na wat gespam (samen met sonho maar haar internet deed t ff niet zo goed)
is hier nummertje 59 alweer!
nummertje 58 kan je nog teruglezen.. en dat kan je HIER

ik wil nu meteen iedereen vast HEEEEL VEEEL succes wensen met leren en de aankomende tentames..
ik zal duimen
Oud 13-05-2006, 20:23
Gothic
Gothic is offline
mocht toch nog een halve spelen en weer gescoord . In de auto nog aardig een gesprek kunnen voeren... Btjes helaas verloren, echt zonde, was niet nodig... Was heerlijk weer ondanks de voorspellingen!

Daarna werd ik nog uitgenodigd lekker pizza te komen eten en dat was ook leuk . Fijn hoe dingen kunnen veranderen naarmate je ouders wordt en verandert .
Oud 13-05-2006, 21:13
Verwijderd
Ja mijn internet... Maar in gedachte spamde ik mee hoor!

Ehm, luchten? Ja ik heb een bril gekocht en oke tis best een mooie enzo, maar ik had liever gehad dat ik gewoon tegen lenzen kon. Maarja...
Oud 13-05-2006, 21:55
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben aant knutslelen voor mijn moeder...
net zoals je vroeger je moederdagcadeautje maakte..
Oud 13-05-2006, 21:57
darkfairy
darkfairy is offline
verdomme me moeder heeft me laxeerpillen ondekt

Laatst gewijzigd op 13-05-2006 om 22:08.
Oud 13-05-2006, 21:57
CSN
CSN is offline
ik ben verveeld en vervelend
mijn hersenen staan stil
ik voel me dik (en lelijk)
iedereen liet me zitten vandaag
etc.

x oneindigheid
Oud 13-05-2006, 22:19
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 13-05-2006 @ 22:57 :
verdomme me moeder heeft me laxeerpillen ondekt
maar goed ook
die dingen zijn zoooooo slecht
Oud 13-05-2006, 22:24
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 13-05-2006 @ 23:19 :
maar goed ook
die dingen zijn zoooooo slecht
dit is al de 2de keer dat ze ze ondekt heeft
Oud 13-05-2006, 22:29
rare kwast
rare kwast is offline
zou je dr dan niet eens iets mee gaan doen?
Oud 13-05-2006, 22:34
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 13-05-2006 @ 23:29 :
zou je dr dan niet eens iets mee gaan doen?
eigenlijk wel
Oud 13-05-2006, 23:14
Verwijderd
Ik moet zooveel doen en ik doe gewoon geen zak... nou ja, ik heb wel iets gedaan, maar 10x zo weinig als ik gedaan zou moeten hebben. Dus ik ga nu nog maar eventjes door. Maarja niet de hele nacht. Morgen weer een dag... (als ik te lang doorga wordt de dag van morgen ook weer korter, maar ik leer wel veel lekkerder 's nachts... hmm *-) ). Maargoed.
Ik heb een grote behoefte aan liefde en genegenheid. Iemand die me vasthoudt en zegt dat alles goedkomt en ik hem nog geloof ook. Maarja, ik moet het maar doen met de verbeelding.
Oud 14-05-2006, 08:31
Verwijderd
Gister weer eens hysterisch aan het huilen geweest. Het jaar gaat lekker, hoor. Niet zo geweldig geslapen, vandaag m'n zus uitgezwaaid. Tot over drie maanden dan maar? Het huis voelt leeg, ik ben alleen. En ik buig maar en ik buig maar, maar ik ga niet breken. Niet nu, niet dit jaar.

En ik weet niet waarom ik leef, God
Waarom ik liefheb dit korte moment
Haast al herinnering.
Troost mij daarom
Met streling van de wind door mijn haar
En scheur de angsten uit mijn ziel
Want de gedachten aan afscheid
Zijn scherp als een vleugelslag.
Oud 14-05-2006, 08:41
rare kwast
rare kwast is offline
waarom droom je nou altijd zo vaag?

gister werkte ik voor mtv met 4 andere meiden en zaten we in een huis met een enge deur, spinnen en een moordenaar

en nu zat ik in de trein met carlo en irene, 2 zwakbegaafde van een jaar of 20 en die leuke jongen, 2 docenten, dr carter (uit ER) en 2 meiden die mn docenten en die leuke jongen gingen versieren
en daarvoor hadden we al een lijk in het water gezien, waren we al door het bos gelopen waar een huttenbouw was en toen raakte ik een paard kwijt en liepen de zwakbegaafde weg.. toen kwam merlijn me redden..

oke heel normaal dit
Oud 14-05-2006, 10:31
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik leer Duits, ga daarna een Duits verslag maken, daarna mijn Engels boekverslag uitprinten en Wiskunde maken.

Hoera, wat een (zon)dag.
Oud 14-05-2006, 11:23
Roosje
Roosje is offline
Jeuj, moederdag. Nee echt, leuk.

Maar goed, m'n lief is vanaf vrijdagavond tot een half uur terug hier geweest en dat was heel fijn.
Oud 14-05-2006, 11:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat een chaos gisteravond. Echt alles zat tegen. En we doen het blijkbaar toch nooit goed.
Oud 14-05-2006, 12:24
Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Het hockeyfeest gisteren was echt supergezellig! Ontzettend veel oude bekenden gezien/gesproken, met wilvreemde mensen gedanst en staan praten en ook gewoon ontzettende lol gehad met m'n vrienden. Er waren echt belachelijk veel mensen!

Vandaag moet ik echt wat voor school gaan doen, moet nog voor woensdag een PO van 10 kantjes in elkaar flansen. Oh en nog wat toetsen leren, mijn god hoe krijg ik dit voor elkaar?! Damn, totáál geen zin.

En godver, ik wil die klotekutkikkers hier in die godvergeten sloot héél erg graag met een luchtbuks hun hersens uit hun kop knallen.
Oud 14-05-2006, 12:46
Verwijderd
Pfff het was benauwend bij m'n ouders dit weekend. Het was het voorlopig laatste weekend dat ik tijd voor mezelf had, en ik zag er eigenlijk heel erg tegenop naar m'n ouders te gaan. Ik weet niet waarom, want ik heb prima ouders. Toch gegaan, omdat ze me ook moesten helpen met die lastige keuze. Wel een goed gesprek met m'n moeder gehad. Maar toch gisteravond al terug naar m'n kamer gegaan. Ik wilde gewoon tijd voor mezelf. Dat begrepen ze gelukkig ook wel. Ik heb het ook zo verschrikkelijk druk. Meestal niet erg, maar soms wil ik gewoon even rust.

M'n moeder staat helemaal achter m'n keuze. Maar nou ikzelf nog. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Het lijkt me fantastisch, maar ik gooi er een jaar mee weg. Ik durf het gewoon niet denk ik. Alleen dat gesprek is al meer dan ik zou kunnen.

Gelukkig heb ik nog tot vrijdag om erover na te denken. Al denk ik eigenlijk dat ik het dan nog steeds niet zeker weet.

Maar ach, het is mooi weer, de zon schijnt. Ik ga opruimen, de (af)was doen en daarna hard aan het werk.
Oud 14-05-2006, 12:57
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 14-05-2006, 13:18
Verwijderd
Ik werd wakker, wou naar mn moeder gaan om het cadeautje te geven, maar ze waren al weg. Ik dacht dat ze om half 12 weg zouden gaan, maar goed, eerder dus. Ja, ik heb toch maar wat gekocht, ik weet niet of ze het verdient, maar ze ziet het zelf toch allemaal niet in, dus misschien kan ik haar dan maar beter in de waan laten, dan dat ze boos of iets wordt...
Toen ben ik maar even in de tuin gaan liggen in bikini, wel beetje verbrand. Wat geleerd. Nu zijn ze weer thuis en hij begon meteen alweer met zeuren.. bah! Ik zeg wel steeds dat hij weg moet gaan en niet moet zeuren, maar dan heb ik er toch al een deel van gehoord... maarja, ik ga maar weer verder...
Oud 14-05-2006, 13:26
Verwijderd
Mensen moet niet zo zeuren. Misschien is het wel heel anders dan zij het zien. Ik kan niet zomaar aannemen wat mensen vaag weten.

En ik had toch gelijk dat er iets ergs was gebeurd met die college, of iig dat er iets was. Best een moeilijke situatie..
Oud 14-05-2006, 13:31
Moustache
Moustache is offline
Óf ze is gewoon gek geworden, of ik blijk haar minder goed te kennen dan ik 3 jaar lang heb gedacht. Ze heeft gewoon echt géén idee wat ze allemaal met me doet, wat ik voor verdriet doormaak vanwege haar acties. Maargoed, ik heb besloten me er niet meer druk over te maken, en voor mezelf te kiezen, want die keuze heeft zij ook gemaakt, al is dat al maanden geleden. Wat kunnen dingen toch raar lopen.
Oud 14-05-2006, 13:38
rare kwast
rare kwast is offline
mijn ouders waren vanmorgen ook al SUPER vroeg weg
ze gingen vroeg vogelen ofzo in keukenhof..

ik heb voor mn moeder een boekje -> I always get my sin
en heb zelf onderzetters zitten maken
ze wilde altijd dunne hebben (en niets was dun genoeg of mooi of die had ze al eens ergens gezien..)

nu heb ik dus foto's van haar vader, mijn vader, mn broertje en ik en dr kleinkinderen en heb daar 8 hoeken van geknipt, op karton geplakt en geplastificeerd..
dun, leuk en niemand heeft ze
nu hopen dat zij ze leuk vind
Oud 14-05-2006, 15:20
rare kwast
rare kwast is offline
@ mushu.. leuk he beejte 501 posten
Oud 14-05-2006, 15:48
Meissiej
Meissiej is offline
ik begrijp het als ze boos worden, als ze me niet meer moeten als ze me verrot willen schelden of weet ik wat. Ik ben een trut. Maar het gaat écht niet, al zal niemand dat begrijpen. Wat doe ik hier dan ook nog in deze klote wereld.
Oud 14-05-2006, 16:28
kroot
kroot is offline
was leuke orkestrepetitie, had alleen vrij weinig te doen. Alleen dat verdomde gesjouw met dat slagwerk ook. Volgens mij moet ik maar picollo gaan spelen
Oud 14-05-2006, 16:37
moon
moon is offline
6,0 gehaald voor proefexamen duits dat ik gemaakt had. Nou maar hopen dat het ook zo gaat op het echte examen.
Oud 14-05-2006, 17:34
Redhair
Redhair is offline
Gister naar de kroeg gegaan. Naast R. en F., die achter de bar stonden, was er niemand van ons groepje. R. vertelde dat bijna niemand zou komen vanavond. Gezellig.
Ik zat alleen, beetje rondkijken. Als het even kon kwam R. achter de bar vandaan om even te kletsen.
Na een halfuur had ik het wel gezien, maar naar huis zag ik ook niet zitten. Klaarwakker door de pep op je bed zitten is niet leuk.
Even later kwam een meisje wat vroeger een goede vriendin was bij me zitten.
Jezus, wat hadden wij een hectische tijd. Ik op het dieptepunt van mijn eetstoornis en automutilatie, zij automutileerde ook. We dachten destijds dat we elkaar steunden, maar we sleepten elkaar juist de ellende in. Na verloop van tijd barstte de bom. Ruzie, vriendschap over. Soms praatte ik nog wel met haar, nu het met ons beide beter gaat.

Maar vannacht was echt apart. Gepraat over vroeger, hoe we waren, waarom we zo waren, wat er fout is gegaan. Hoe we nu zijn, wat we nu doen. Het was zo fijn om echt weer uren met haar te praten.
Ik heb haar dingen verteld die niemand weet. Zij vertelde mij dingen die alleen ik kan begrijpen, omdat wij samen in die situatie zaten. De tijd vloog. Het was vijf uur, we moesten weg. Gezegd dat we elkaar moeten bellen als er wat is. Raar, maar wel fijn.

Fijne dagen. Hij is niet meer elke minuut in mijn hoofd. Ik voel me rustig. Zie hem snel wel weer.
Oud 14-05-2006, 18:31
Ruudje
Ruudje is offline
zucht...
Oud 14-05-2006, 18:54
rare kwast
rare kwast is offline
Oud 14-05-2006, 19:18
darkfairy
darkfairy is offline
vanmorgen kei ziek wakker geworden om half 9
13 keer over moeten geven vandaag
hou helemaal niks binne
hele dag op bed gelegen
en voel me nog niet goed
Oud 14-05-2006, 19:40
Nona
Nona is offline
Mijn vriendje moet online komen, ik wil foto's.

Oh, en die foto's van mijn ouders zo ook even op de pc zetten.

Euwr.
Oud 14-05-2006, 20:15
Verwijderd
Ik heb wiskunde niet gemaakt, ik heb buiten gespeeld.
En ja, dat is eigenlijk best wel goed.

Zin in morgen, mijn nieuwe broek enzo.
Oud 14-05-2006, 20:24
Roosje
Roosje is offline
Echt, mijn zusjes zijn zo cool.
Oud 14-05-2006, 21:07
Verwijderd
En nou ineens je hulp aanbieden? Alsof ik daar intrap?! Rot toch op!
Oud 14-05-2006, 21:31
Redhair
Redhair is offline
Kutgeld. Geen geld. Geen sigaretten. Niets te blowen. Pep bijna op.
Volgende week fucking examens.

En fuck, door mijn verjaardag krijg ik volgend schooljaar pas stufi in oktober, geloof ik. Als dat zo is, heb ik een probleem. Dan heb ik geen geld om op kamers te gaan. Dan kan ik mijn opleiding niet volgen. Kankerzooi.
Oud 14-05-2006, 21:39
Verwijderd
Rust. Verdriet. Vermoeidheid.
Maar nu kan ik eindelijk praten. Praten met iemand die er zelf ook midden in zit, hoef ik het niet uit te leggen. Ze is alleen zo verdrietig. En ik zie dat de dingen die ik vertel haar pijn doen, maar het is goed te vertellen, dan komt het eindelijk allemaal eens los.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year.
Oud 14-05-2006, 21:42
Ruudje
Ruudje is offline
het doet pijn
ik zal maar niks meer verwachten
kan er ook niks tegenvallen
Oud 14-05-2006, 22:02
fractuur
fractuur is offline
@rare: Met Carter in de trein zitten, ik ken slechtere dromen.

Leuk weekend gehad. Succes gehad met sturen, alleen ging mijn wedstrijd zo slecht. Maar goed, leuke dagen gehad met de ploeg waar ik stuurde, en de jongens willen ons in de toekomst wel coachen. Yeah!

Morgen debatteren (niet zoveel zin in eigenlijk) en veel studeren. O, en shoppen! Nu eerst slapen, ik ben moe..
Oud 14-05-2006, 22:09
Roosje
Roosje is offline
Hm. Telefoons kijken is best leuk. Maar ik geloof dat ik me er niet helemaal aan houd.
Oud 14-05-2006, 22:10
Verwijderd
Oud 14-05-2006, 22:11
Verwijderd

En nee, die vorige post was niet een perongelukke.
Ik heb echt twee mezelven geloof ik, één kutte en één fijne..
Oud 14-05-2006, 22:38
Redhair
Redhair is offline
Net belde hij. Gewoon even kletsen.
Hij vroeg wat ik aan het doen was. Ik vertelde dat ik al te lang een loos spelletje speelde. Grapte dat ik geen leven had.
Hij: en ik dan?
Ik: jij hebt wel een leven
Hij: nee, je hebt mij toch?
Ik: oja? heb ik jou?
Hij: je hebt me tenminste een beetje.

Hihi, dat was lief. Ik wil hem helemaal.
Oud 15-05-2006, 07:34
jongen1986
jongen1986 is offline
Gisteren heb ik voor de eerste keer in mijn leven iets gezegd. Ik zei het vol overtuiging, ik meende het, ik geloofde het en nog belangrijker, ik voelde het.
En het voelde zo goed..

Ik zei dat ik van mijzelf hield
Oud 15-05-2006, 08:41
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nu weet ik het zeker: de komende tijd/jaren word(t/en) rampzalig. En dat allemaal door mij.
Oud 15-05-2006, 10:02
rare kwast
rare kwast is offline
@ fractuur.. ja dat was ook een iets dat wel oke was... alleen de rest nie zo

*knuffel gooit naar hawahaai*
Oud 15-05-2006, 10:26
moon
moon is offline
ik moet leren!!!!! (maar ik doe niks) *zucht*
Oud 15-05-2006, 10:36
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Oud 15-05-2006, 10:38
Verwijderd
*schopt*
En nou leren kreng.

*moon een duwtje geeft richting bureau om te leren*
Oud 15-05-2006, 10:50
marrel
marrel is offline
ik zou niet meer posten maar het voelt niet goed.
Ik ben vol zenuwen, heb weinig energie, zowel geestelijk als lichamelijk moe. Ik heb gewoon moeite met het omhooghouden van m´n hoofd heel raar.

Net rijles gehad, ging wel redelijk goed volgens mij, dadelijk misschien een presentatie, ik wil echt niet! En ook nog eens een toets, gelukkig telt het niet mee en omdat ik andere belangrijkere dingen te doen had heb ik niet zo goed geleerd. In principe niet zo erg maar het voelt fout tegenover mezelf. En hoofdpijn, alles draait gewoon, bah

Op de helft, en waarom doe ik dit

Laatst gewijzigd op 15-05-2006 om 11:04.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten