Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2006, 16:06
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik meen me te herinneren dat ik hier ooit heb gelezen over een projekt van de/een woningbouwvereniging in Amsterdam die bungalows/appartementen aanboden voor 4 mensen. Als je zelf 4 mensen bij elkaar sprokkelde had je kans op een snelle plaatsing.

Komt iemand dit nog bekend voor? Ik zou hier graag wat meer informatie van hebben; welke vereniging regelt dit, website misschien, telefoonnummer ook goed.
Advertentie
Oud 10-02-2006, 16:05
Roos
Roos is offline
Volgens mij was er een topic over... misschien kan je het opzoeken (of misschien heb ik ongelijk)
Oud 10-02-2006, 19:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Roos schreef op 10-02-2006 @ 17:05 :
Volgens mij was er een topic over... misschien kan je het opzoeken (of misschien heb ik ongelijk)
Er was ooit een topic over maar ik heb geprobeerd het terug te vinden en dat lukte me niet. Ik dacht dat Fantome het toen geopend had of iig erin gereageerd had. Misschien kan de TS haar eens PM-en?
Oud 11-02-2006, 12:07
Vaj
Vaj is offline
Volgens mij was dat duwo, www.duwo.nl maar ik heb gehoord dat die woningen in de laatste maanden van 2005 al verhuurd zijn hoewel ik dat niet zeker weet.
Oud 08-03-2006, 14:25
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik heb inderdaad ook naar dat topic gezocht maar kon het ook niet meer vinden. Bedankt Daantje voor het zoeken en Vaj voor die site. Ik ga es kieken.
Oud 15-03-2006, 22:21
Verwijderd
Ik was degene die dat Topic geopend had, maar de huisgenoot was snel gevonden en toen is het gesloten (volgens mij)
Maar de woningen zijn al een half jaar allemaal bezet, ook het kantoor dat omgebouwd is, is sinds 2 weken volledig bewoond. Dus ik denk dat je moet wachten tot een heel huis gaat verhuizen, maar misschien kan je beter iets anders zoeken.

Je kan natuurlijk wel gewoon contact opnemen met Duwo (die nu samenwerkt met studentenwoningweb.nl) om te informeren naar andere opties (als zij die aanbieden)

succes
Oud 15-03-2006, 22:24
Verwijderd
bij deze het topic, niet gesloten maar dat doet er eigenlijk ook niet toe

http://forum.scholieren.com/showthre...light=bungalow
Oud 19-03-2006, 13:31
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Dankje voor de info. Jammer dat het al vol zit, maar had ik eigelijk wel verwacht. Dan moet ik maar eens connecties gaan zoeken

ETA: Deze kan dicht wat mij betreft.

Laatst gewijzigd op 19-03-2006 om 13:34.
Advertentie

Regels voor berichten