Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm denk niet verliefd maar wle aangetrokken... Dat was in de 4e ongeveer. Zij was 6 jaar ouder... Ik denk dat zij ook wel aangetrokken voelde naar mij, althans zo liet ze dat wel merken... Op koninginnendag had het niet veel gescheeld of we hadden gezoend... Is niet van gekomen, we konden beiden ons verstand erbij houden gelukkig maar
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
.... al mijn fantasien kloppen neit meer ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ga dus niet mijn best doen om jouw personalia te vinden en geef er de voorkeur aan om je gewoon 'Gothic' te blijven noemen. |
![]() |
||
Citaat:
Jezus snap echt niet dat sommige mensen daar moeilijk over doen. |
![]() |
||
Citaat:
En of ik wel eens verliefd ben geweest op een leraar of lerares...tja, 'k zou het eigenlijk niet weten. Is het anders of je op een leuke, lieve leraar of lerares verliefd wordt of op een andere leuke jongen of meid? Tja, tis je leraar of lerares...so what? ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vond wel een leraar leuk in groep 8, maar dat was niet echt verliefdheid.
Wel was er volgens mij een leraar die een oogje op mij had.. Die zei eens in de les tegen me: 'Weet je, ik was vroeger verliefd op een lerares en die leek sprekend op jou' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
ja en niet zo little bit ook.
was helemaal gek van hem. Hij was dan ook 26 hoor. Zag er heel goed uit, maar ja ik was écht geobsedeerd door hem. Echt stalken, voorbij fietsen, op ze stoep zitten, aanbellen, gewoon telefonisch contact zoeken en meteen weer ophangen, net zolang bellen totdat hij de hoorn ernaast neerlegde zodat ik wel móest stoppen. Vervelend in de les doen voor aandacht, net zo vervelend dat ik werd geschorst, maar dat had ik er voor over als ik maar zijn aandacht krege, positief of negatief maakt mij geen reet uit. Zijn aandacht hoe dan ook moest ik hebben. Blijven na de les, moest ook altijd blijven en dan ja gewoon persoonlijk dingen vragen maar.......er is 1 ding. hij was volgens vele ook verliefd op mij, zukle signalen zendde hij ook wel uit, veel kijken, knipogen, na laten blijven en da ngeen straf maar gewoon praten over leuke dingen, zeggen dat hij me mooi en leuk vond, vragen of ik weleens had nagedacht over een relatie tussen een leraar en een leerling.....voro me staan, stille hints geven..... of hij speelde met mijn gevoelens.. maar 1 ding was zeker ik was helemaal gek van hem! tja nu heb ik een vriend, en dit klinkt lullig maar ik moet die leraar niet tegenkomen want dan is er een hele grote kans dat ik mijn vriend ga verliezen...
||
Citaat:
![]() Ripper
||
Citaat:
mister-i-know-exactlu-who-you-are ![]()
|
Verwijderd
|
verliefd? ik weet het niet, ik denk het wel. hij was ook zo lief! oud, getrouwd, en ,als ik dat mag zeggen, behoorlijk lelijk, maar zijn ogen waren mooi. hij was mijn vertrouwensleraar en ik heb nog steeds vaak gesprekken met hem. nu ben ik echt niet meer verliefd op hem ofzo, maar in het begin wou ik echt aandacht van hem en ik zag elke keer uit naar de geschiedenis les en kreeg kriebels in mijn buik. maar niemand heeft het ooit geweten, want ik wist het goed te verbergen, want zoiets kan natuurlijk niet.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Invullen! :DELICIOUS | 67 | 16-08-2011 13:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk van mijn verhaal one_of_the_lost | 4 | 28-07-2005 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |