Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2002, 14:28
Shadina
Shadina is offline
Advertentie
Oud 28-10-2002, 14:32
Verwijderd
Nope.

Ik had wel eens fantasieën over een (aankomende) docente Aardrijkskunde die stage liep bij mij op school vroeger, maar dat was geen verliefdheid
Oud 28-10-2002, 14:40
Verwijderd
ehhm..... ja een beetje op een paar skileraren Maar nooit op een leraar op school ofzo, gelukkig niet.
Oud 28-10-2002, 15:45
Verwijderd
nog nooit...

.... lijkt me ook niks
Oud 28-10-2002, 17:54
highlight
highlight is offline
Citaat:
triple-X schreef:
nog nooit...

.... lijkt me ook niks
nee, bij ons op school zijn ze allemaal zo oud...brrr
Oud 28-10-2002, 19:09
steentje
steentje is offline
nope, gelukkig nie!
Oud 28-10-2002, 19:24
angel_undercover
angel_undercover is offline
Niet verliefd, maar wel de de gedacht 'wat als'..
Oud 28-10-2002, 19:55
Gothic
Gothic is offline
Ik word niet zo snel verliefd... maar ja het idee, het kan best iets zijn, er zijn best leuke, aantrekkelijke redelijk jonge leraren bij ons op school...
Oud 28-10-2002, 20:42
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Ik word niet zo snel verliefd... maar ja het idee, het kan best iets zijn, er zijn best leuke, aantrekkelijke redelijk jonge leraren bij ons op school...
Offtopic: ff een vraagje.. hoe oud ben jij eigenlijk? Want je leeftijd links staat verkeerd.
Oud 28-10-2002, 21:25
20marianne12
20marianne12 is offline
Nee niet echt verliefd nee (thank god), maare ik heb me wel eens aangetrokken gevoeld tot een leraar.
Opzich zou het wel kunnen, we hebben zat leraren van rond de 26 op school (niet dat ik daar dan les van heb, maar goed). Maar nee verliefd dus nooit... gelukkig maar, anders voel je je volgens mij echt neit happy (terwijl je dan verliefd bent )
Oud 28-10-2002, 21:38
Brigitte
Brigitte is offline
Neeej nooit
Oud 28-10-2002, 22:12
never mind
never mind is offline
nopeeh, lijkt me best kut... ik bedoel als ik verliefd ben ben ik dat ook een jaar...
Oud 28-10-2002, 23:15
Severus
Severus is offline
Helaas wel, ja. Het was heel dramatisch en kut voor mij, ik ben er aan onderdoor gegaan. Nooit wil ik dat nog meemaken, en nooit wil ik die leraar nog zien (want dan word ik er weer aan herinnerd).

Ripper
Oud 28-10-2002, 23:45
MazeMouse
MazeMouse is offline
Gelukkig nooit verliefd geweest op een lerares. En dat zal nooit gebeuren. *afkloppen*
Oud 29-10-2002, 06:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Shadina schreef:
Offtopic: ff een vraagje.. hoe oud ben jij eigenlijk? Want je leeftijd links staat verkeerd.
Is dat voor jou belangrijk dan?
Oud 29-10-2002, 09:10
Verwijderd
Nope, wel student-docenten gehad die fysiek erg aantrekkelijk waren
Oud 29-10-2002, 11:04
whizzer
whizzer is offline
nope, is ook maar beter van niet denk ik
Oud 29-10-2002, 12:30
miekmuis
miekmuis is offline
Nooit echt verliefd, wel eens dat ik een leraar nogal uhm... fijn eruit vond zien zeg maar maar verliefd niet.
Oud 29-10-2002, 14:31
charly not
charly not is offline
nee
Oud 29-10-2002, 16:35
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Wilde het alleen maar weten. Hoezo zo geheimzinnig??
Oud 29-10-2002, 17:32
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Nee nooit echt verliefd geweest. lijkt mij erg moeilijk overigens.
Ik heb me wel eens aangetrokken gevoeld tot mijn lerares van Frans.
Het was meer dat ik tegen haar op keek. (bewonderen)
Oud 29-10-2002, 18:28
Verwijderd
hmm denk niet verliefd maar wle aangetrokken... Dat was in de 4e ongeveer. Zij was 6 jaar ouder... Ik denk dat zij ook wel aangetrokken voelde naar mij, althans zo liet ze dat wel merken... Op koninginnendag had het niet veel gescheeld of we hadden gezoend... Is niet van gekomen, we konden beiden ons verstand erbij houden gelukkig maar
Oud 29-10-2002, 18:30
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Shadina schreef:
Wilde het alleen maar weten. Hoezo zo geheimzinnig??
Ik doe niet geheimzinnig en zijn een hoop mensen die het weten... Maar ja, ik wil niet op mijn leeftijd beoordeeld worden, en ook niet op mijn nick, beide kloppen niet, ik wil dus op mijn postst beoordeeld worden ...
Oud 29-10-2002, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Ik doe niet geheimzinnig en zijn een hoop mensen die het weten... Maar ja, ik wil niet op mijn leeftijd beoordeeld worden, en ook niet op mijn nick, beide kloppen niet, ik wil dus op mijn postst beoordeeld worden ...
ik stelde me je voor als op dat plaatje ...

.... al mijn fantasien kloppen neit meer
Oud 29-10-2002, 19:54
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Kijk! Jij gooit je personalia niet graag op straat.
Advertentie
Oud 29-10-2002, 23:17
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

'k 'ken' er nog zo eentje hier op 't forum.
Oud 30-10-2002, 07:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Juist Joost. Maar als je een beetje je best doet heb jij mijn leeftijd en naam zo gevonden... het was bij jou ook niet bijster moeilijk
Oud 30-10-2002, 07:29
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Je leeftijd links staat er toch juist prima?
Oud 30-10-2002, 07:42
de abt van sion
Citaat:
Gothic schreef:
Juist Joost. Maar als je een beetje je best doet heb jij mijn leeftijd en naam zo gevonden... het was bij jou ook niet bijster moeilijk
Ok, het geeft ook niet: ik schaam mij niet voor mijn personalia. Maar zelf stel ik - als ik op het forum kom - volstrekt geen belang in iemand anders' personalia. Het gaat mij om de topics en de reacties. Wie of wat jij persoonlijk bent of denkt, is voor mij niet interessant, want ik ken je niet.
Ik ga dus niet mijn best doen om jouw personalia te vinden en geef er de voorkeur aan om je gewoon 'Gothic' te blijven noemen.
Oud 30-10-2002, 08:22
gizmo
gizmo is offline
hehe.. op de basisschool, hihi..
nee even serieus. Ik heb een leraar wel een keer super gevonden... maar niet verliefd.
Lijkt me vet vaag, als je een crush op je leraar heb
Oud 30-10-2002, 10:07
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Gothic schreef:
What the hell boeit het nou of iemand je leeftijd weet??
Jezus snap echt niet dat sommige mensen daar moeilijk over doen.
Oud 30-10-2002, 13:15
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Shadina schreef:
Dat sommige mensen moeilijk doen over andermans leeftijd, dat is iets wat ik niet snap.

En of ik wel eens verliefd ben geweest op een leraar of lerares...tja, 'k zou het eigenlijk niet weten. Is het anders of je op een leuke, lieve leraar of lerares verliefd wordt of op een andere leuke jongen of meid? Tja, tis je leraar of lerares...so what? Maar ik ben verliefd op m'n vriend en daar houd ik het maar bij.
Oud 30-10-2002, 14:54
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Juliah schreef:
Dat sommige mensen moeilijk doen over andermans leeftijd, dat is iets wat ik niet snap.

En of ik wel eens verliefd ben geweest op een leraar of lerares...tja, 'k zou het eigenlijk niet weten. Is het anders of je op een leuke, lieve leraar of lerares verliefd wordt of op een andere leuke jongen of meid? Tja, tis je leraar of lerares...so what? Maar ik ben verliefd op m'n vriend en daar houd ik het maar bij.
Ik doe niet moeilijk over hoe oud ze is.. Ik doe er moeilijk over dat ze niet zegt hoe oud ze is. Das toch wel een heel verschil.
Oud 30-10-2002, 16:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vond wel een leraar leuk in groep 8, maar dat was niet echt verliefdheid.
Wel was er volgens mij een leraar die een oogje op mij had.. Die zei eens in de les tegen me: 'Weet je, ik was vroeger verliefd op een lerares en die leek sprekend op jou' en verder gaf ie nog wat hintjes over bijvoorbeeld mijn 'supermooie nagels' en 'hoe chique ik er wel niet uitzag vandaag'.
Oud 30-10-2002, 16:40
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik vond wel een leraar leuk in groep 8, maar dat was niet echt verliefdheid.
Wel was er volgens mij een leraar die een oogje op mij had.. Die zei eens in de les tegen me: 'Weet je, ik was vroeger verliefd op een lerares en die leek sprekend op jou' en verder gaf ie nog wat hintjes over bijvoorbeeld mijn 'supermooie nagels' en 'hoe chique ik er wel niet uitzag vandaag'.
Damn dat zul je maar meemaken hej!
Oud 30-10-2002, 22:14
Denise84
Denise84 is offline
nee
Oud 30-10-2002, 22:21
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Shadina schreef:
Wat voor belang heb jij erbij om haar leeftijd te weten dan?
Oud 31-10-2002, 07:51
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Shadina schreef:
Ik doe niet moeilijk over hoe oud ze is.. Ik doe er moeilijk over dat ze niet zegt hoe oud ze is. Das toch wel een heel verschil.
Duidelijk... Wat is er in vredesnaam zo interessant aan iemands leeftijd? Wanneer je er niet moeilijk over deed hoefde je dat ook niet te weten. Wat heb je er aan het te weten?
Oud 31-10-2002, 07:53
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Wij hadden er één die keek als je te dicht bij zat in je 'decoleté' (hoe klein die ook was) en die ook vaak tegen (meerdere) meisjes zij dat ze er leuk uitzagen of leuke kleren aan hadden ed... Ik had er ook een aantal die beweerden dat ik 'hun grote vriendin' was ed... Griezelige mannetjes, ik zorgde er voor dat ik nooit met ze alleen in een lokaal was.
Oud 31-10-2002, 17:06
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Juliah schreef:
Duidelijk... Wat is er in vredesnaam zo interessant aan iemands leeftijd? Wanneer je er niet moeilijk over deed hoefde je dat ook niet te weten. Wat heb je er aan het te weten?
Doordat zij zo geheimzinnig doet.. wil je het juist weten.
Oud 31-10-2002, 18:53
Angie_
Angie_ is offline
SKILERAREN FACK DIE ZIJN MEESTAL ZEER GOODLOOKIN'

uhm leraar/coordinator eeste klas zag er zeer fijntjes uit!!
uhm GYMLERAAR versteegt <-- ZEER MOOI leek een beetje op Sascha van I feel lonely lo lo lo lo lonely youre the one and only *en zing*

nah dat was het
Oud 31-10-2002, 19:57
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ja en niet zo little bit ook.

was helemaal gek van hem. Hij was dan ook 26 hoor. Zag er heel goed uit, maar ja ik was écht geobsedeerd door hem.

Echt stalken, voorbij fietsen, op ze stoep zitten, aanbellen, gewoon telefonisch contact zoeken en meteen weer ophangen, net zolang bellen totdat hij de hoorn ernaast neerlegde zodat ik wel móest stoppen. Vervelend in de les doen voor aandacht, net zo vervelend dat ik werd geschorst, maar dat had ik er voor over als ik maar zijn aandacht krege, positief of negatief maakt mij geen reet uit. Zijn aandacht hoe dan ook moest ik hebben.

Blijven na de les, moest ook altijd blijven en dan ja gewoon persoonlijk dingen vragen maar.......er is 1 ding.

hij was volgens vele ook verliefd op mij, zukle signalen zendde hij ook wel uit, veel kijken, knipogen, na laten blijven en da ngeen straf maar gewoon praten over leuke dingen, zeggen dat hij me mooi en leuk vond, vragen of ik weleens had nagedacht over een relatie tussen een leraar en een leerling.....voro me staan, stille hints geven.....

of hij speelde met mijn gevoelens..

maar 1 ding was zeker ik was helemaal gek van hem!

tja nu heb ik een vriend, en dit klinkt lullig maar ik moet die leraar niet tegenkomen want dan is er een hele grote kans dat ik mijn vriend ga verliezen...
Oud 02-11-2002, 10:56
Severus
Severus is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:
tja nu heb ik een vriend, en dit klinkt lullig maar ik moet die leraar niet tegenkomen want dan is er een hele grote kans dat ik mijn vriend ga verliezen...
Idem.....

Ripper
Oud 04-11-2002, 10:03
Optima
Optima is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Wie of wat jij persoonlijk bent of denkt, is voor mij niet interessant, want ik ken je niet.
wahahaha, dit betekend dus dat je ten opzichte van mij voortaan je mond ZEER gesloten houd

mister-i-know-exactlu-who-you-are
Oud 04-11-2002, 10:20
de abt van sion
Citaat:
Optima schreef:
wahahaha, dit betekend dus dat je ten opzichte van mij voortaan je mond ZEER gesloten houd

mister-i-know-exactlu-who-you-are
(en ik heb er veel plezier aan beleefd... ) See you!
Oud 04-11-2002, 16:43
Verwijderd
verliefd? ik weet het niet, ik denk het wel. hij was ook zo lief! oud, getrouwd, en ,als ik dat mag zeggen, behoorlijk lelijk, maar zijn ogen waren mooi. hij was mijn vertrouwensleraar en ik heb nog steeds vaak gesprekken met hem. nu ben ik echt niet meer verliefd op hem ofzo, maar in het begin wou ik echt aandacht van hem en ik zag elke keer uit naar de geschiedenis les en kreeg kriebels in mijn buik. maar niemand heeft het ooit geweten, want ik wist het goed te verbergen, want zoiets kan natuurlijk niet.
Oud 04-11-2002, 17:13
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:
ja en niet zo little bit ook.

was helemaal gek van hem. Hij was dan ook 26 hoor. Zag er heel goed uit, maar ja ik was écht geobsedeerd door hem.

Echt stalken, voorbij fietsen, op ze stoep zitten, aanbellen, gewoon telefonisch contact zoeken en meteen weer ophangen, net zolang bellen totdat hij de hoorn ernaast neerlegde zodat ik wel móest stoppen. Vervelend in de les doen voor aandacht, net zo vervelend dat ik werd geschorst, maar dat had ik er voor over als ik maar zijn aandacht krege, positief of negatief maakt mij geen reet uit. Zijn aandacht hoe dan ook moest ik hebben.

Blijven na de les, moest ook altijd blijven en dan ja gewoon persoonlijk dingen vragen maar.......er is 1 ding.

hij was volgens vele ook verliefd op mij, zukle signalen zendde hij ook wel uit, veel kijken, knipogen, na laten blijven en da ngeen straf maar gewoon praten over leuke dingen, zeggen dat hij me mooi en leuk vond, vragen of ik weleens had nagedacht over een relatie tussen een leraar en een leerling.....voro me staan, stille hints geven.....

of hij speelde met mijn gevoelens..

maar 1 ding was zeker ik was helemaal gek van hem!

ik denk by the way nog heel vaak aan hem, dat ik een vriend heb weet ik ook wel, maar ik kan er niks aan doen ik denk gewoon nog ontzettend vaak aan hem. Ik denk ook heel vaak dat ik hem ergens zie lopen, ik weet niet maar zegt dit iets over de relatie tussen mij en mijn vriend, of zeg t puur iets over de gevoelens die ik misschien nog voor mijn oude leraar heb.....?
Oud 16-03-2003, 19:57
Jim+AnnaFan
Jim+AnnaFan is offline
Ja dat ben ik nu...ik ben 14 hij 22...hij geeft gym..en ik kijk dus elke week weer uit naar die gymles kan me ook moeilijk concentreren...is echt niet leuk!! Mara je kunt er niks aan doen he??
Oud 19-03-2003, 10:27
Miss Helena
Miss Helena is offline
nee je zou ze es moeten zien bij mij op school
Oud 19-03-2003, 10:43
Talon
Talon is offline
nee

Regels voor berichten