Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is gister aan het einde van de middag geleverd. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat geldt dus ook voor een abo voor een mobiele telefoon? Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 17:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De titel over overeenkomst op afstand stelt ook dat het ontbindingsrecht van 46d lid 1 alleen opzij kan worden gezet indien de verkoper dat 'tijdig vooraf' kenbaar heeft gemaakt. Dat kan via algemene voorwaarden, maar het lijkt me dat die dan vooraf aan de potentiële koper moeten zijn overgelegd. Het loopt dan het risico als onredelijk bezwarend beding buiten toepassing te blijven Als het gaat om een 'gewone' overeenkomst op afstand, zo eentje waarbij je pas in de bevestigingsmail een link naar de AV krijgt zeg maar, dan kan daar nog duizend keer instaan dat ze het recht van 46d lid 1 buiten werking willen stellen, maar dat sorteert never nooit effect. Mijn inschatting is dat je hier gewoon van afkunt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik klikte op specificatie dan kreeg ik dit scherm:
http://www.studentmobiel.nl/vodafone/daewoo.htm |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik was uitgegaan van één foto en één beschrijving, maar wat daar staat is al veel makkelijker uit elkaar te houden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|