Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
'welke benen jij nog meer de brandnetels in hebt gekust.' Dat vind ik echt prachtig, heel erg origineel. Ik vind het een mooi gedicht, ook omdat het zo goed te begrijpen is. Er zijn wel wat stukjes die ik iets minder mooi vind, maar ze passen eigenlijk gewoon bij het gedicht en ik ben een beetje tegen het over-analyseren van gedichten tot op het bot. Goed gedaan!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar er waren ook echt brandnetels
![]() Mooneh, vogelvrij, mr soija bedankt ![]() @ Vogelvrij, dat stukje kreeg ik maar niet beter dan dit, en eigenlijk stoort het me nu ook niet meer zo. Het steekt misschien wel wat af bij de rest, maar toch niet zo heel erg? @ Mr Soija, ik gebruik toch maar drie keer zo? of was dat niet wat je er aan opviel? |
![]() |
|
Het viel mij ook op, je hoeveelheid zo's
![]() Nee, het is ook niet zó erg, maar ik doe aan gebalanceerde reacties ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het opvalt doordat in de laatste twee regels twee keer vlak achter elkaar zo staat, maar dat heb ik bewust gedaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Zoals meegerekend ja
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De beloofde reactie, een beetje laat dan (en ik hoop niet dat ze 'm nu gaan sluiten, want.. Nouja, laat ook maar)
Wat ik dus al zei, ik vind het een stukje mooiheid opzichzelf. Alles is leuk gevonden en je speelt leuk met wooren, zoals in de derde strofe. Laten-later is ook leuk ![]() Ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik, de eerste keer dat ik 'm las, je gedicht mooier vond dan nu. Heel raar. Het ritme liep toen heel goed voor m'n gevoel, maar als ik 'm nu lees valt dat nogal mee. Het stukje tussen de -'s vind ik ook minder, het is leuk verzonnen maar 'het voegt weinig toe'. Maar die eerste drie strofes blijven heel mooi, hoor ![]() |
![]() |
|
Ik vind hem best mooi, maar eigenlijk niet zo bijzonder in vergelijking met andere gedichten van je. Ik vind het niet zo vernieuwend, veel stukjes doen me denken aan dingen die je al eens hebt geschreven, en ik ben eigenlijk gewend dat jouw gedichten wel altijd weer nieuw zijn.
De eerste strofe is wel mooi, leuk, maar er mist iets dat het echt één gedicht maakt, vind ik. De tweede strofe vind ik wel weer erg mooi. In de rest van je gedicht heb ik steeds het idee dat je het beter kunt uitwerken, dat je het 'spannender' kunt zeggen, vooral bij de eindzin. Ik begrijp trouwens wel dat het sommige mensen juist aanspreekt. Het raakt mij net niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Echt een heel leuk gedicht, óók het stukje tussen -'s vind ik zeker geslaagd. Misschien voegt het niet zoveel toe, maar het past ertussen.
maar pijn is beter te dragen dan het afwachten of dat gekriebel in mijn maag nog overgaat Echt heel goed gevonden. Begrijpelijk, en toch op een 'strangely familiar' en daarom juist wel weer leuk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Nachtelijk bezoek van een muis Muchacha | 16 | 25-12-2005 23:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Meisje van gedachten Ieke | 0 | 02-08-2005 09:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
nachtelijke angsten Gantboy86 | 3 | 06-12-2004 15:03 | |
Seksualiteit |
Je ouders gehoord tijdens hun nachtelijke avontuurtjes? Verwijderd | 72 | 25-06-2004 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedachten Fallon | 0 | 27-06-2003 22:13 |