Ik vind ook dat je vriend best wat sterker in zijn schoenen mag staan.
Als dat meisje bijvoorbeeld de verrassing van mijn vriend had verprutst door constant om geld te vragen, had hij haar daar echt op aangesproken.
Ik vind dat jouw vriend dat ook mag doen. Nu denkt ze dat ze alles kan maken.
Verder zou ik denk ik als ik jou was, je echt 'volwassen' opstellen. Echt erboven staan en dat overduidelijk laten merken. Zo van 'gut kindje toch..'
Want wat ze doet is echt ongelooflijk kinderachtig.
Als ze bijvoorbeeld een gesprek onderbreekt terwijl jij aan het praten was met diegene, kijk dan diegene even aan en knik maar even zuchtend 'nee

' Maar dan zo dat ze het ziet. Even overdreven zuchten en dan lachen, echt gewoon blijven lachen, alsof je er echt lol in heb dat ze zo dom moet doen.
Ik denk dat ze op den duur zich juist dom voelt en jij laat je juist zien als de verstandigste.
En haar misschien af en toe heel netjes, doch kleinerend aanspreken: 'heb je van je ouders nooit geleerd dat het onbeleefd is om een gesprek te onderbreken?' En als ze zegt dat het dringend is..'als dat voor jou al dringend is..' en dan gewoon lachen, en iets zeggen van 'o o kindje toch...tut tut'
En bijvoorbeeld ook zeggen: 'weet je..een verrassing houdt in dat je het niet mag verklappen..'
Maar ik zou je verder er niet teveel van aantrekken, of in ieder geval doen alsof, ga overdreven lol maken met je vriend en zijn vrienden. Als ze dat ziet, raakt ze juist gefrustreerd. Ik denk namelijk dat ze gewoon jaloers op je is en graag het contact met de bandleden hebt, zoals jij dat hebt. Maar neem daar echt een beetje afstand van, laat zien dat jij je niet verlaagt tot haar niveau, dan ziet de rest op den duur ook het verschil tussen jou en haar