Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2006, 14:10
J-roenn
J-roenn is offline
ik heb een budget van ongeveer 150,-
ik wil graag een nieuwe videokaart, maar ik heb gehoord dat direct x 10 er al weer aan zit te komen, dus ik vroeg me af of het niet verstandiger was om te wachten.

hoe lang gaat het duren voordat er een kaart is van rond mijn budget die directx10 ondersteund ? en zal dit veel schelen met een kaart die "slechts" directX9 heeft ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2006, 14:11
Verwijderd
Argh, niet lullig bedoeld hoor, maar dat is altijd zulke nonsens. DX10 bevat een paar verbeteringetjes, het is echt niet zo alsof gamen nooit meer hetzelfde zal zijn. Je kunt nu zonder enig bezwaar een goede DX9-kaart kopen en daar nog heel lang plezier van hebben
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 14:26
J-roenn
J-roenn is offline
dus er komen bijv geen games uit over 3 maanden die het alleen nog goed doen onder direct x 10 ?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 14:27
Verwijderd
Natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 14:52
MickeyV
MickeyV is offline
Ik wou net zeggen. Zo snel gaat die Directx ontwikkeling ook weer niet. Hoewel,...8 jaar geleden speelden we Red Alert met direct x 3.
Oud 21-03-2006, 15:21
Jolt
Jolt is offline
in Augustus komt dus die generatie kaarten uit, wel denk ik dat je meer hebt een een X1900XTX ivm meer shader power.
Oud 21-03-2006, 15:27
Verwijderd
wacht anders tot augustus (als je dat geduld kunt opbrengen ) en koop dan een kaart, scheelt in cash
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 16:10
Verwijderd
Je hebt toch veel meer aan gewoon brute kracht dan aan allerlei eyecandy-features die je waarschijnlijk toch niet gebruikt. Met andere woorden, beter een 'flagship' DX9-kaart kopen dan een budget DX10. Een Geforce4 Ti4600 (DX8) 0wnt ook nog steeds een hoop van de DX9-budgetkaarten die nu op de markt zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 16:18
Jolt
Jolt is offline
Brute kracht is een 7900GTX, wint in alle spellen op pure speed, FSAA en AF is ATI iets beter in, maar vrijwel gelijk maar dan zijn er nog de eeuwen lange discussies tussen welke partij betere image quality geeft!
Oud 21-03-2006, 16:49
Verwijderd
Maar er is geen discussie over de vraag of de komst van een nieuwe DX-versie alle op de voorgaande DX-versie berustende videokaarten tot oud roest reduceert, want iedereen weet wel dat dat niet zo is.

Wil je nu gamen, dan koop je nu een kaart. Wacht je een half jaar tot DX10 goed in de markt is doorgedrongen dan is er wel weer iets anders nieuws aan de horizon waarvan iedereen claimt dat het zo geweldig is.

Wil je zeker weten dat je geen verkeerde aanschaf doet, hou je geld dan in je zak. Zo simpel zit het in de computerwereld.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 19:22
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-03-2006 @ 17:49 :
Wil je zeker weten dat je geen verkeerde aanschaf doet, hou je geld dan in je zak. Zo simpel zit het in de computerwereld.
waar is die winkel waar je een aanschaf doet en het geld in je zak kan houden

maar iig bedankt, k denk dat k nu dan een leuk kaartje zoeken gaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten