Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2006, 09:37
D-sire
D-sire is offline
Ik heb gister mijn haar geverfd met een permanente kleuring van L'oreal. 'Middenbruin' stond erop maar het resultaat is (zoals je wel kan zien) zwart of bijna zwart.

Nu ben ik er eigenlijk helemaal niet zo tevreden mee en ik wil het graag weer wat lichter verven. Moet ik het dan persé eerst ontkleuren, want dat vind ik eng
En hoe lang moet ik wachten met een nieuwe verfbeurt?

Alvast bedankt.
Oud 21-03-2006, 09:59
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Als je je haar wilt kleuren met een spoeling, moet je het nu eerst ontkleuren ja, want met (permanente) spoelingen kun je je haar alleen donkerder kleuren. Je kan het natuurlijk wel lichter verven , maar ik weet niet hoe die verf dan reageert met je spoeling. Ik zou het even navragen bij de kapper.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 10:01
Roos
Roos is offline
Het schijnt te helpen om het een paar keer te wassen met anti-roos shampoo.

Geen idee of dat ook werkt bij permanente kleuring.. mischien vervaagt het wat.
Oud 21-03-2006, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 21-03-2006 @ 11:01 :
Het schijnt te helpen om het een paar keer te wassen met anti-roos shampoo.

Geen idee of dat ook werkt bij permanente kleuring.. mischien vervaagt het wat.
Ja, dat klopt (anti-roos shampoo). Daardoor vervaagt de kleur/word het lichter. Hoe dat bij jou uitpakt, dus of het eerder lichter bruin word of grijs, zou ik alleen niet weten. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 10:50
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
shining schreef op 21-03-2006 @ 11:15 :
Ja, dat klopt (anti-roos shampoo). Daardoor vervaagt de kleur/word het lichter. Hoe dat bij jou uitpakt, dus of het eerder lichter bruin word of grijs, zou ik alleen niet weten. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk
grijs?
Ik ga vanmiddag even naar de stad, misschien dat ze me bij de Etos kunnen informeren.
Oud 21-03-2006, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Dreamzy schreef op 21-03-2006 @ 11:50 :
grijs?
Ik ga vanmiddag even naar de stad, misschien dat ze me bij de Etos kunnen informeren.
Nou ja, als zwart vervaagd word het grijs.. Ik weet alleen niet of die verf 'weet' dat ie eigenlijk bruin is dus lichter bruin zou moeten worden (ehm..ja )
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 11:35
D-sire
D-sire is offline
Maar over de vraag wanneer het weer geoorloofd is om erover heen te verven.. Hoe lang moet ik wachten?
Oud 21-03-2006, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Dreamzy schreef op 21-03-2006 @ 12:35 :
Maar over de vraag wanneer het weer geoorloofd is om erover heen te verven.. Hoe lang moet ik wachten?
Je kan er meteen overheen verven. Echt goed voor je haar is het alleen niet, maar als je het niet te vaak doet kan dat wel een keer...
Het enige is dat het denk ik helemaal geen nut heeft.. als je haren al zo donker zijn zal lichtere verf helemaal niet (goed) pakken dus dan heb je uiteindelijk nog niks..
Je kunt het bij de kapper wel laten ontkleuren/blonderen. En mijn zus heeft het bij de kapper een keer met een soort shampoo laten wassen die de natuurlijke haarkleur weer meer zichtbaar maakte of zoiets (het onttrok iig de verf uit haar haren)..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 17:09
D-sire
D-sire is offline
Ik ben langs de etos geweest en daar werd me geadviseerd even af te wachten. De kleur zou na een aantal wassingen moeten vervagen. Als ik dan een shampoo met een bruintint zou gebruiken (die ik toevallig daarvoor ook al gebruikte) zou het meer naar bruin moeten gaan neigen.
De onkleur-optie was er inderdaad ook, maar ze zei dat ik daarmee uit moest kijken. Het zou oranje kunnen worden als ik teveel roodpigment in mijn haar heb. Dat risico neem ik dus liever niet...

En nu maar afwachten.
Oud 21-03-2006, 19:43
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Dat staat toch wel is de gebruiksaanwijzing
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten