Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() snap je wel een beetje denk ik. Heb het zelf ook ni zo makkelijk hier thuis en mn vriend is ook de enige die er écht onvoorwaardelijk voor me is dus.... ![]()
||
Citaat:
Ik heb zelf ook behoefte aan vrijheid, maar ik heb zelf nog nooit echt iemand in mijn leven gemist. Dat betekent echter niet dat ik niet van mensen om me heen houd. Ik vind dat persoonlijk geen goede graadmeter. Ik denk eigenlijk dat je er vooral niet te veel waarde aan moet hechten. De druk van hem een beslissing laten nemen maakt het probleem en de vrijheidsbeperking alleen maar groter. Als je weet dat hij van je houdt, waarom heb je dan niet het vertrouwen dat jullie hier ook uit zullen komen? Verder is vragen naar gevoelens taboe nr. 1. Je moet het veel subtieler aanpakken. Daar zijn vrouwen toch zo goed in? Op het moment dat je vraagt naar gevoelens dan kondig je als het ware aan dat het gesprek nu een wending heeft en zet je hem weer onder druk. Probeer bijvoorbeeld eens de situatie te analyseren/schetsen hoe het op jou overkomt en laat hem daar op reageren.
||
Citaat:
![]() Helaas jaag ik hem dan helemaal weg... |
![]() |
||
Citaat:
Hmm inderdaad hebben wij niet toevallig hetzelfde vriendje ![]() Je voelt je zoooo machteloos hè?! Hij kan inderdaad ALLE vrijheid krijgen van mij!! Tering die mannen ook altijd!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst.!? dal | 3 | 09-05-2016 21:43 | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst mausie12 | 16 | 23-05-2011 00:41 | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst mausie12 | 3 | 25-04-2011 20:33 | |