Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
In dat geval is het jammer maar helaas. Staatsrecht is bijna niet afdwingbaar, een politicus kan niet door de rechter tot de orde geroepen worden om uit te voeren wat hij beloofde, alleen maar politiek, dat wil zeggen door het controlerend orgaan, het parlement. Als het parlement ook geen zin heeft om hem tot de orde te roepen dan heb je een verkeerde keuze gemaakt tijdens het stemmen en laat je het hopelijk in het vervolg. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Door hier te zijn, mijn ogen en oren open te houden besef ik dat Argentinië een land is dat duizend keer rijker is dan België/Nederland, dus logischergevolg ga ik me afvragen 'hoe komt het?', ja, ze hebben veel slechte politieke situaties gehad, maar nu hebben ze toch een 'democratie', dus als er dan zo'n situaties gebeuren, ga ik me afvragen of dit wel kan en mag, hoe kan een land verder ontwikkelen als deze dingen toegelaten mogen worden? Ik wou dus even de nuchtere visie horen van Europeanen (hier lijkt iedereen me veel minder bewust van politiek dan de meerderheid in België en Nederland. In deze landen heeft 'iedereen' zijn mening min of meer gevormd, hier lijken mijn leeftijdsgenoten maar half te weten wat er aan de hand is...)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Boerkini-verbod Macrador | 29 | 28-08-2016 23:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Dubbele Nationaliteit III RepsaJ Neretgun | 196 | 09-04-2007 19:52 | |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
kabinet Balkenende Tommiev | 63 | 23-05-2004 13:24 | |
De Kantine |
Mijn condoleances aan iedere Nederlander met verstand waaromniet? | 123 | 16-05-2002 20:45 |