Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hier ben ik het helemaal mee eens. Alleen de schouders lijken inderdaad niet echt te kloppen en de overgang tussen het haar en haar hoofd vind ik een beetje vreemd. Met name die lijn. Maar echt dope ![]()
||
Citaat:
Rood-bruin-groen (ik heb ooit een knalgroene paashaas getekend ipv bruin) blauw-paars-(en soms roze) lichtgroen-geel-oranje Naar mijn idee is het hele forum knalpaars met oranje. En ik weet dat de lucht blauw is, maar als ik omhoog kijk is hij bij mij altijd lichtroze. ![]() En jou schilderij is voor mij groen, allerlei mooie groentinten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() verder vind ik ht heel mooi, zeker als je er maar één les aan hebt besteed! |
![]() |
||
Citaat:
heel fel of bijna fluoriserend kan ik kleuren best herkennen, daarom kan ik op zich ook wel kleuren benoemen. De rest weet ik vanuit feiten: groen gras en blauwe lucht enzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar verder is het geen ernstige handicap hoor ![]() Ik heb trouwens verder juist geen slecht zicht en kan beter zien in de nacht dan mijn kennissen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en verkeersborden hebben allemaal behalve een kleur ook een speciale vorm, en vaak ook voorzien van een symbool. dus zelf als je alles in grijstonen zou zien, kan je nog prima aan t verkeer deelnemen. (hoewel ik soms mensen zie rijden, dat ik denk dat ze stekeblind zijn, maargoed, a's een ander verhaal)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Binnenkort zal ik het wel echt ervaren als mijn lessen beginnen ![]() Citaat:
Bovendien zijn die kleuren aan de borden toegekend om het makkelijker te maken de borden snel te herkennen. Een kleur herkennen gaat nl. sneller dan een plaatje bekijken en herkennen. |
![]() |
||
Citaat:
ben wel benieuwd. geloof dat daar namelijk internationaal afspraken over zijn gemaakt. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
||
Citaat:
wikipedia daar staat o.a. Canada ![]() en dat het in sommige landen een andere volgorde is zoals bijv. stoppen rijden beginnen met stoppen Het verschilt zelfs tussen een paar staten in de Verenigde staten. en via één van de eerste links via google kreeg deze ![]() Bij deze wisselt de lamp van kleur, te vinden in Portugal en Sicilië. Je vergist je dus inderdaad. En zo moeilijk was het ook niet om te vinden |
Advertentie |
|
![]() |
|
|