Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2002, 12:59
Verwijderd
Ik weet niet. De laatste tijd hebben wel een paar meisjes interesse in mij getoond, maar ik heb nu een partner. Het is alleen mijn eerste echte relatie en ik begin me nu af te vragen of het ook met een ander meisje zou lukken, een goede (langdurige) relatie hebben. Ik weet niet of het beter zou kunnen ofzo en ik vraag me dat nu wel af. Niet dat ik ontevreden ben ofzo, in tegendeel, maar het lijkt me wel vreemd als ik altijd bij haar zou blijven en nooit meer ervaring met langere relaties zou hebben gehad. Bekend?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2002, 13:09
_koetje_
_koetje_ is offline
je voelt je zeker wat onzeker?
tuurlijk kan je nog een langdurige relatie hebben (het is niet onmogelijk hé) maar iedere relatie loopt anders af.als je je huidige vriendin misschien ooit zal verlaten komen er nog hoor!het zal echt iedere keer anders zijn, maar als je het goed hebt bij jouw vriendin nu blijf er dan maar met een gerust hart bij...je kunt misschien ook aan het karakter van een meisje zien of ze lange relaties heeft of niet...dat moet je zelf ondervinden!'t lukt heus wel
love the wan how loving you back...

*beu* -xxx-
Oud 23-06-2002, 13:13
DJken
DJken is offline
Ik heb nog nooit met zo een gedacht in mijn hoofd gezeten...

Stel : waarom zou ik mijn huidige relatie opgeven... (ik zeg niet dat jij dat gaat doen) om gewoon meer ervaring te hebben in langere relaties....

Misschien is het meisje waar je nu een relatie met hebt... het beste meisje dat er is voor jou...

Alé ja... ik zou daar niet aan denken... en ik geef toe..mijn vriendin is ook mijn eerste echte relatie.... en we passen zeer goed bij elkaar... bij haar wil ik voor altijd blijven..

greetz

DJken
Oud 23-06-2002, 13:45
*Marieke*
*Marieke* is offline
Ik ken het wel... Je bedoelt dat je gewoon een fijne en goede relatie hebt maar je vraagt je af en toe af of je niet NOG gelukkiger zou zijn met iemand anders? Dit is toch wat je bedoelt?

Dat heb ik ook af en toe maar hier moet je gewoon niet over nadenken volgens mij, want al zou je het hiervoor uitmaken met je vriend(in), omdat er iemand anders is waarbij je denkt dat je misschien nog gelukkiger zou zijn, dan heb je dat bij die andere ook weer, dat je zo blijft denken...
Ik hoop dat het een beetje te begrijpen is, want het is moeilijk te omschrijven!
Oud 23-06-2002, 15:35
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
DJken schreef:
Stel : waarom zou ik mijn huidige relatie opgeven... (ik zeg niet dat jij dat gaat doen) om gewoon meer ervaring te hebben in langere relaties....

Misschien is het meisje waar je nu een relatie met hebt... het beste meisje dat er is voor jou...
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 16:05
*reech*
*reech* is offline
klinkt me ook heel bekend in de oren...het lijkt me eigenlijk vrij logisch dat je een beetje een 'twijfel'-gevoel hebt over je eerste langdurige relatie. je weet niet echt zeker of die dingen wat er gebeuren normaal zijn, of inderdaad ook anders kunnen, of dat je je met een ander gelukkiger zou voelen.(heb dat gevoel ook vaak gehad)

maar ik denk dat je er niet te lang over na moet denken, het belangrijkste is gewoon dat je je goed voelt in je relatie en dan zie je vanzelf wel hoe het loopt.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 12:19
casey
casey is offline
Mijn huidge vriend is ook mijn eerste, en natuurlijk vraag je je wel een beetje af hoe het met iemand anders zou zijn.. maar daar denk ik heus niet vaak over na, 'k heb het heel goed bij m'n vriend en dat besef ik zo ook wel, zonder ik eerst es een andere jongen moet gehad hebben.
Reageren

Regels voor berichten