Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2006, 10:31
crazylegs
crazylegs is offline
Hoi allemaal,

Ik ben ff iets aan het uitzoeken voor een goeie vriendin van me, ze heeft de MX5000 desktop van Logitech na een nieuwe installatie van windows xp doet ie niks meer wanneer je de software heb geinstalleerd, zowel muis als toetsenbord niet. Windows XP SP2 heeft ze er op staan toen de set nog wel werkte ook, weten jullie misschien wat dit kan zijn??
Oud 27-03-2006, 10:36
J-roenn
J-roenn is offline
je hebt neem ik aan de connect knopjes al geprobeerd en er zit genoeg stroom in ?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 10:37
crazylegs
crazylegs is offline
ja alles geprobeerd om te connecten
Oud 27-03-2006, 10:46
Marcade
Marcade is offline
Batterijen vervangen? Na installatie wel eventuele drivers voor moederbord geinstalleerd zodat de USB poorten het doen? USB Bluetooth ding wel goed geinstalleerd? Andere USB poort geprobeerd? Geprobeerd te connecten? Eventuele Mouse Ware stuff geinstalleerd?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 10:51
crazylegs
crazylegs is offline
check daarom vind ik het ook zo raar, haar webcam, printer, scanner enz doen het allemaal wel en zonder installatie van software doet de set het ook wel alleen zonder alle extra leuke functies
Oud 27-03-2006, 12:46
Verwijderd
Ach, wat een ellende met die Bluetooth-sets. Als je op Gathering of Tweakers (maar ook op elk ander techforum) een beetje zoekt dan heb je binnen no-time tig klaagtopics over mensen die hem niet of niet goed werkend krijgen. Een en al ellende met die krengen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 13:59
J-roenn
J-roenn is offline
zit er veel verschil dan in gebruik/installatie gemak tussen bluetooth en infrarood ?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 14:43
Verwijderd
Geen idee, maar ik zou sowieso nooit een draadloze muis óf draadloos toetsenbord willen. Het is nergens voor nodig, en je haalt er gewoon een aantal zwakke schakels mee in huis (ontvanger, batterijen). Onnodig moeilijk doen dus.

Maar als je kijkt naar het verschil tussen infrarood en bluetooth, dan is het verschil voornamelijk dat infrarode systemen veel sneller out-of-focus raken; ze werken immers met (infrarood) licht, en dat is nu eenmaal gevoeliger voor omgevingsruis (lampen e.d.).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten