Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2006, 18:54
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Mijn vriend (23) en ik (18) zijn bijna 10 maanden bij elkaar en we doen het altijd in mijn of zijn bed of in de douche... ik vind het een beetje saai worden, hij is de eerste voor mij dus ik heb ook niet zo veel ervaring en ik wil wel ervaring... ik heb hem wel eens afgetrokken op openbare/andere plekken en hij mij gevingerd maar we hebben nog nergens anders echte sex gehad wat me wel spannend lijkt maar ik weet niet waar... en ik weet ook niet echt andere uitdagingen (andere standjes enzo) hebben jullie inspiratie?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 19:19
caspotje
caspotje is offline
Je zou bondage kunnen gebruiken, veel mensen vinden dat erg opwindend, en btw proberen kan geen kwaad
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 19:37
Verwijderd
weet je geen andere standjes?
nou zo moeilijk lijkt me toch niet om een nieuw standje te verzinnen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 19:39
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Ja wel dus... ik heb niet echt ervaring weetje...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 19:41
Verwijderd
Kamasutra....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 19:47
Verwijderd
Ik snap niet waar je ervaring of tips voor nodig hebt; creatieve standjes en rare plekken gebeuren toch eigenlijk vanzelf? Of ben ik nou zo raar

Nou ja, wat de plekken betreft: als jullie ergens zijn en je hebt allebei zin, zoek je daar in de buurt gewoon een plekje. Zo simpel is het. En andere standjes - roep eens halverwege "Goh, draai je es om?" ofzo, moet je zien wat er gebeurt...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 20:39
eelco
eelco is offline
als het maar niet in mijn achtertuin is
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 23:15
Zebra
Zebra is offline
Ervaring is nergens voor nodig hoor, enige creativiteit en fantasie echter wel. Hoe dan ook, je kan toch wel íets bedenken? Of zijn jullie beide zo inspiratieloos?

Jij onderop, jij bovenop, achterlangs, doggystyle, missionaris met jouw benen in zijn nek, jij plat op je buik liggend en hij achterlangs, als lepeltjes, zittend, staand, op een tafel, op de wasmachine, in bad, op de lijnbaan in Rdam, met speeltjes of juist zonder, bondage, blinddoeken, seks in de trein of in de auto, trio's, anale seks, in de achtertuin, in het zwembad, rollenspel, fantasieën aan elkaar vertellen, parenclubs, het plaatselijke bos of park in, een tijdje geen seks hebben... Whatever.

Leef je uit, er is zoveel mogelijk!
Oud 19-04-2006, 08:13
Uice
Uice is offline
Je moet niet samen naar het park gaan om daar seks te hebben ofzo, dat is geforceerd. Maar er zal wel eens een moment komen dat jullie allebei zin hebben en dan toevallig op een ongebruikelijke plek zijn. En dan zoek je daar per plekke gewoon een geschikte plek.

Verder: wat versta jij onder echte seks?
Oud 19-04-2006, 09:43
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 18-04-2006 @ 21:39 :
als het maar niet in mijn achtertuin is
argh, nu je het zegt ja, dat is best mogelijk bij ons in de tuin snachts.. yikes, de gedachtes , iemand anders in mijn tuin.. *waar is mn luchtbuks*

mja, aan de voorstellen van zebra valt verder weinig meer toe te voegen lijkt me zo. bad is trouwens vervelend dat is toch veelste krap. Blinddoeken en buiten wil ik ook nog eens doen .. Speeltjes is misschien weer een grote drempel omdat je die eerst moet kopen.. Maar misschien wel leuk ja

Citaat:
Juice schreef op 19-04-2006 @ 09:13 :
Je moet niet samen naar het park gaan om daar seks te hebben ofzo, dat is geforceerd. Maar er zal wel eens een moment komen dat jullie allebei zin hebben en dan toevallig op een ongebruikelijke plek zijn. En dan zoek je daar per plekke gewoon een geschikte plek.

Een compleet verlaten weiland, blauwe lucht, stralende zon, heerlijk zacht gras
Een groot bos, met een afgelegen meertje, mooi helder water, en zelfs eekhoorntjes die over de grond rennen terwijl jullie samen in het meertje spelen..
Een stil(dus niet nederlands) strand, met straalblauwe zee en een zacht koel briesje door je haren en ook tussen je benen door als je bezig bent.

bijvoorbeeld

Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 09:45.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 10:16
Streepjescode
Streepjescode is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 19-04-2006 @ 10:43 peeltjes is misschien weer een grote drempel omdat je die eerst moet kopen.. Maar misschien wel leuk ja
Toch leuk, samen achter de computer speeltjes uitzoeken op een website en dan bestellen? (en dan de anticipatie van wachten tot het aankomt..)
Oud 19-04-2006, 10:25
Verwijderd
Dat is waar ja, lijkt mij ook wel tof..
maar dan moet je partner dat ook wel leuk vinden.. je kan zelf speeltjes wel 'spannend' vinden om eens te proberen, maar als de ander er niets in ziet, kan je die eerst nog over gaan halen..
En ik vraag me af of je zoiets echt handig via internet kan bestellen, staat wel uitleg bij, maar of je echt goed weet wat je aanschaft?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 10:43
Streepjescode
Streepjescode is offline
Het samen eens worden is toch juist leuk Kom je nog eens aan het praten over je voorkeuren enzo. En het ligt er maar net aan waar je naar op zoek ben natuurlijk. Een webshop nemen waar goede uitleg (en vooral afmetingen) bijstaan moet je hoe dan ook.

Zowieso moet je niet met hele heftige dingen beginnen. Een simpele mini-vibrator kan al heel spannend zijn om samen mee te spelen.
Oud 19-04-2006, 11:14
Verwijderd
Dat is waar ja.. maar als de een wel speeltjes wil proberen, en de ander er echt geen behoefte aan heeft.. dan is het lastig om het eens te worden en speeltjes te gaan kopen.
neemt niet weg dat je wel gelijk hebt en dat je op die manier goed over je voorkeuren kan praten, maar dat kan je sowieso wel..
Dat is maybe ook wel een goed idee voor de TS.. je zegt wel de hele tijd dat ik(jij) niks meer weet, maar heeft je vriend ook geen ideetjes meer? die 'pervert mind' van ons jongens komt soms nog wel eens op gekke plannetjes hoor, dus misschein kunnen jullie er zelf nog wel uit komen.

@ nala, die dingen die in de kamasutra staan die zijn voor een groot deel echt onmogelijk hoor
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 11:41
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-04-2006 @ 09:13 :

neuken
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 19-04-2006 @ 10:43 :
argh, nu je het zegt ja, dat is best mogelijk bij ons in de tuin snachts.. yikes, de gedachtes , iemand anders in mijn tuin.. *waar is mn luchtbuks*

mja, aan de voorstellen van zebra valt verder weinig meer toe te voegen lijkt me zo. bad is trouwens vervelend dat is toch veelste krap. Blinddoeken en buiten wil ik ook nog eens doen .. Speeltjes is misschien weer een grote drempel omdat je die eerst moet kopen.. Maar misschien wel leuk ja

Een compleet verlaten weiland, blauwe lucht, stralende zon, heerlijk zacht gras
Een groot bos, met een afgelegen meertje, mooi helder water, en zelfs eekhoorntjes die over de grond rennen terwijl jullie samen in het meertje spelen..
Een stil(dus niet nederlands) strand, met straalblauwe zee en een zacht koel briesje door je haren en ook tussen je benen door als je bezig bent.

bijvoorbeeld
Een druk strand maar betrekkelijk rustige duinen, een bos met pad waar in principe elk moment iemand langs kan komen, een auto in een weiland, een buitenzwembad in de avondlucht... och, er zijn zo veel leuke plekjes
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 12:34
Verwijderd
en dat is maar gelukkig ook
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 12:42
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 19-04-2006 @ 12:14 :
@ nala, die dingen die in de kamasutra staan die zijn voor een groot deel echt onmogelijk hoor
180 graden draai
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 17:15
BleuEyes
BleuEyes is offline
Er is vanalles te bedenken. Koop een standjes-boek. Of kijk op internet naar verschillende leuke (haalbare) standjes.
Oud 25-04-2006, 18:32
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Nala schreef op 18-04-2006 @ 20:41 :
Kamasutra....
Dat is me een saai boek! Niets nieuws onder de zon.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 21:06
botervleug
botervleug is offline
Heeft hij geen auto?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 10:11
JJ13
JJ13 is offline
op een wc van een kroeg waar je vaak komt ( )
Oud 26-04-2006, 10:19
Gent
Gent is offline
Joh, zoiets moet je helemaal niet eens gaan bedenken.
Je moet het gewoon op het moment zelf doen.
Stomende sex in de auto, sex in het bos terwijl het er vol loopt van de recreanten.

De sauna, de lift. Gewoon verrassen. Gewoon *BAM* ik wil je... wel hier! en NU!

Ik snap niet waar er zo moeilijk over gedaan word ---> tip van flip: Gaan met die banaan.
Oud 26-04-2006, 10:21
Gent
Gent is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 19-04-2006 @ 11:16 :
Toch leuk, samen achter de computer speeltjes uitzoeken op een website en dan bestellen? (en dan de anticipatie van wachten tot het aankomt..)
Joh, gewoon met zijn tweeën de Christine le Duc binnen lopen. Geeft veel meer spanning

Regels voor berichten