Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah, je weet het zelf al, maar HIJ IS NIET DEGENE DIE JOUW PROBLEMEN KAN OPLOSSEN. Hij kan er niet voor zorgen dat jij je minder kut voelt, of minder depressief. Het grote voordeel daarvan is dat jij prima kunt leven, ookal is hij niet jouw vriend. Dat deed je voor hem toch ook?
Vervelende is alleen dat je dat soort dingen wel wéét, maar dat je ze dan niet voelt. Tja. Je moet gewoon helemaal beseffen dat hij niet de oplossing is, dat hij niet het enige goede in het leven is. Je moet je zélf los zien te worstelen. En als je dat doet/daarmee bezig bent, zul je zien dat het met hem ook gemakkelijker gaat. Het is namelijk verdomd moeilijk om met iemand te leven die jou de verantwoordelijkheid over zijn of haar levensgeluk heeft gegeven. Mijn moeder komt de laatste tijd trouwens de hele tijd hiermee aanzetten: http://www.thework.com/index.asp Als je dit kan en wil doen, kan het je misschien helpen om te zien wáár je problemen eigenlijk liggen. Maar goed, voor dat soort dingen moet je wel open staan... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik heb het idee dat ik me teveel aan mensen vastklamp .. Teardrop | 17 | 11-07-2010 07:59 | |
Psychologie |
Je vastklampen aan iemand Verwijderd | 17 | 22-03-2008 19:07 | |
Psychologie |
Ik kan mijn 'problemen' niet loslaten. Quiana | 19 | 28-07-2004 17:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe de wereld een eitje werd. (samenwerkings verband tussen katja en olaf) Verwijderd | 15 | 07-10-2003 15:12 | |
Liefde & Relatie |
Bang voor afhankelijkheid/angst. Phileine | 22 | 14-01-2003 12:41 | |
Psychologie |
Vage tegenstelling.. wat denk jij? Verwijderd | 45 | 24-04-2002 14:02 |