Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je kunt ze wel eens tegenkomen, he? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien kunnen jullie mijn enquête even invullen...
1. Leeftijd: 2. Begrijpt u het woord “neonazisme”? Ο Nee Ο Ja Wat denk je dat het betekent? 3. Zijn de neonazi’s wereldverbeteraars? Maken zij in de toekomst de toekomst? Ο Ja, waarom Ο Nee, waarom 4. Is er in Vlaanderen een partij die neonazi’s verwelkomt, opneemt? Ο Ja, dewelke Ο Nee 5. Neonazi’s geloven heel sterk in een (de) leider. Zijn zij zo volgzaam, hebben zij persoonlijkheid tekort dat ze als een kudde reageren, wat denk jij hiervan? Ο Geen mening Ο Eigen mening: 6. Ben u ooit al in contact gekomen met neonazisme of met neonazi’s? Ο Nee Ο Ja De volgende vragen zijn voor mensen die op vraag 6 ‘ja’ antwoorden. 7. Zo ja, was dit contact positief of negatief? Ο Positief, omdat Ο Negatief, omdat 8. Was dit contact gewild of eerder toevallig? Ο Gewild, omdat Ο Eerder toevallig, omdat Dankj X
|
1. Leeftijd:
18 2. Begrijpt u het woord “neonazisme”? Ja, de beweging die in navolging van de nazi's in de jaren dertig/veertig van de vorige eeuw meent dat het ene ras beter is dan het andere en zich ervoor inzet mensen die tot een niet wenselijk ras behoren het leven zuur te maken. 3. Zijn de neonazi’s wereldverbeteraars? Maken zij in de toekomst de toekomst? Nee, ik verwacht niet dat de gruweldaden van de nazi's licht vergeten zullen worden. Met die gruweldaden in het achterhoofd zullen mensen minder snel geneigd zijn racistische opvattingen over te nemen (hoop ik ![]() 4. Is er in Vlaanderen een partij die neonazi’s verwelkomt, opneemt? Ja, Vlaams belang 5. Neonazi’s geloven heel sterk in een (de) leider. Zijn zij zo volgzaam, hebben zij persoonlijkheid tekort dat ze als een kudde reageren, wat denk jij hiervan? Geen mening, ik zou het niet weten 6. Ben u ooit al in contact gekomen met neonazisme of met neonazi’s? Nee
|
Verwijderd
|
1. Leeftijd:
15 2. Begrijpt u het woord “neonazisme”? ja: rasverering en rasverachting, met alle gevolgen van dien. Ook nog ontkennen van de holocaust etc. 3. Zijn de neonazi’s wereldverbeteraars? Maken zij in de toekomst de toekomst? wereldverbeteraars? Een te abstracte term om te beantwoorden. Ik neem aan dat ze zichzelf als wereldverbeteraars zien, ik persoonlijk niet, en ik denk niet dat een ze een belangerijke rol in de toekomst gaan spelen. 4. Is er in Vlaanderen een partij die neonazi’s verwelkomt, opneemt? vlaams blok (--> vlaams belang) 5. Neonazi’s geloven heel sterk in een (de) leider. Zijn zij zo volgzaam, hebben zij persoonlijkheid tekort dat ze als een kudde reageren, wat denk jij hiervan? Ο geen mening : (maar, uhm, ik geloof wel dat volgzaamheid in de persoonlijkheid besloten ligt, dus zeker geen gebrek aan persoonlijkheid...dat is een beetje vreemd) 6. Ben u ooit al in contact gekomen met neonazisme of met neonazi’s? Ο Nee |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
berzeker records veroordeeld je$u$ crust | 82 | 12-03-2004 18:45 | |
Lifestyle |
neonazi's on the moon | 499 | 17-05-2003 15:36 | |
Lifestyle |